به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۷۵۰۶۴

واکنش‌علی‌کریمی به سگ‌کشی بی‌رحمانه

گروه جامعه: علی کریمی، فوق ستاره بازنشسته فوتبال ایران هم به جمع منتقدان سگ کشی‌های بی رحمانه اخیر در شیراز بوسیله تزریق اسید به سگ‌ها پیوست.


به گزارش شفقنا ورزشی، کریمی در اینستاگرامش دو فریم عکس منتشر کرده که او را در کنار دو سگ مختلف نشان می دهد. این بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، زیر این عکسها نوشته است: "سگ باوفاترین حیوان خانگی. امیدوارم اونایی که به هر بهونه بلا سر این حیون میارن، مزدشون رو بگیرن".

جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۰:۰۳
اخه سگ بازی هم شد زندگی (301009)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۰:۳۰
این خوبه که طرفدارحقوق حیواناتیم.امااین هیاهویی که بخاطرحمایت ازحیوانات توی شیرازو جاهای دیگه شد کاش یک هزارم همین حساسیتو نسبت به حقوق طبیعی انسانهاداشتیم.توی خرمشهر پدر34 ساله دوتابچه خودشوسوزوند دریغ ازیه ابراز همدردی حامیان حقوق حیوانات.توی شیرازآزادی بیان و باحمله به مطهری لگدکوب کردن دریغ ازیه اعتراض شیرازیا.تجاوز میشه باهاش جک میسازن.امیدوارم ازسطحی نگری خارج شیم وبیشتربه عمق مسائل فکرکنیم. (301012)
حسین
Europe
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۰:۳۱
محض رضای خدا موضوع سگ بیخیال شین ـ ی لحظه ناخواسته چشمم به اون کلیپ لعنتی خورد نتونستم تا اخرش ببینم ـ هنوز صدای ناله های اون سگ تو گوشمه ـ امیدوارم لحظه ای در زندگیش ارامش نداشته باشه ـ درود بر داعش (301013)
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۱
بنده از تمامی مرفهین که سگهای خودشون رو با سگهای ولگرد مقایسه میکنن و به فکر حقوق حیوانات هستند ممنون هستم

ولی یک خواهش حداقلی از اونها دارم ، به محله ما بیان و مسئولیت نگه داری این سگها رو برعهده بگیرن چون اگر این سگها به من حمله کنن بنده اونها رو خواهم کشت

البته من کشتن با اسید رو درست نمیدونم و کشتن با چوب رو انسانی میدونم (301014)
ابوبکر بغدادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۲
سگ نجس است
سگ باید کشته شود (301015)
کارن
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۰:۲۸
اینجا کسی از نجس بودن سگ حرف نزده اومل
امام رضا ع هم غذاشو با سگ نصف کرده بوده
در ضمن نجس اونایی هستن که بی دلیل حیوانات بی گناه رو میکشن (301034)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۹
کشتن مخلوق خدا درست نیست!!!
زجر کشیدن مخلوق خدا درست نیست!!!
خیلی خوبه که وجدان مردممون نسبت به کشتن سگ به درد اومده و واکنش نشون میدن...
ولی اصلا خوب نیست که مردممون به فکر زجر کش شدن یه سگ هستن ولی هیچکس نمیگه یه بچه کوچیک یه کارگر بخاطر یه سرماخوردگی ساده تو تب زجر کش میشه ولی حقوق 700 تومنی باباش کفاف نمیده که ببرش دکتر!!!!!!!

هیچکس اعتراضی نمیکنه بخاطر زجر کش شدن تدریجی بچه کارگر با حقوق 700 هزار!!!!!!!

ای کاش حداقل به اندازه یه سگ به فکر بچه کارگرها هم بودیم!!!

بخدا بچه کارگرها هم مخلوق ... (301016)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۴
در پاسخ به خاطرات هاشمی
چرا به آن دسته از خاطرات هاشمی که به نفعشون تمام شد واکنش تند نشان ندادند (301018)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۱:۱۶
ای کاش مردم در مسایل مهم دیگر مثل ظلم خودروسازان داخلی به مردم و گرانی دلار و بی ارزشی ریال و پول ملی هم همنیجور اعتراض و همبستگی داشتند.... (301020)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۲:۱۶
سگ حیوان خانگی نیست اصلا هیچ حیوانی خانگی نیست اینها دوست دارند برای خودشان زندگی کنند ازاد باشند همسایه ای داریم یک توله سگ خریده و یک ماشین قسطی عصر به عصر میرن بالای شهر دور دور شب هم خسته و کوفته میان دعوا و توله سگ رو میبندن تو حیاط اون بی نوا هم تا عصر روز بعد اسیره این شد دلسوزی برای با وفا ترین حیوان (301023)
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۲:۳۴
افراط و تفریط
خدایا دارم دیوانه می شوم . آخر این چه وضعیه؟؟؟؟
یکی ترویج کشتار بی رحمانه سگ می کند ، دیگری سگ بازی را ترویج می دهد . اعتدال کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (301024)
محمود بی نظیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۳:۰۲
حضرات کشتن حیوانات بی دلیل گناهه نباید جان هیچ جانداری رو گرفت میخاد کرکس باشه یا سگ . بی زبون چه گناهی داره ولی تورو به خدا دست ندازین گردن سگ و گربه ومیمون باش عکس سلفی بگیرین بذارین خلق الله ببینن. اگر به شخصیت رو شنفکران بر نمیخوره .الان همه جواب می دن برو امل .منم میگم خودتونی . (301027)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۷:۰۷
دمت گرم (301043)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۷:۵۴
آقا محمود من دوست دارم دست بندازم گردن سگ و میمون و باهاشون سلفی بگیرم.این چه آزاری به شما یا دیگری می رسونه؟؟ .الان فرض کن من اختلاس کنم،زمان رانندگی مردم آزاری کنم،دروغ بگم،حرفهای بی ادبانه را به خاطر یک دلخوری ساده در رانندگی نثار دیگری کنم.کدومش بد هست و کدومش کاری به دیگران ندارد؟ شما طرز فکرت رو اصلاح کن.در کار مردم دخالت نکن. من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش (301045)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۷:۵۵
اینم از طرز بیانت.پیش داوری،توهین،دخالت! (301046)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۳:۰۹
ما باید در ابتدا فرهنگ اشتباهی که در سطح جامعه وجود دارد رو اصلاح کنیم. اینکه سگ نجس،سگ بد،سگ بیماری زا هست.حتی در دشنام ها از سگ زیاد استفاده می شه.در صورتی که این حیوان بسیار نجیب و با وفاست.من جرات اینکه اون فیلم رو ببینم نداشتم چون می دونستم حالم بد میشه.فقط یادمون باشه که انسان،سگ،گیاهان و تمام جانداران آفریدگان خداوند هستند و هیچ کدام هم بر دیگری برتری ندارند.چرا برخی افراد خودشان را از سایر آفریده های خداوند برتر و بالاتر می بینند؟ (301028)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۲۳:۴۵
این کریمی هم می خواد اینجوری معروف بشه (301031)
عبدالرضا
United States
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۱:۰۱
طبق بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها "جمع آوری و دفع حیوانات بدون صاحب و مضر در سطح شهر " از وظایف شهرداری ها می باشد ، بنابراین 3 سوال از شهردار محترم شیراز دارم ، 1- چرا در چند سالی که ایشان شهردار محترم شیراز بوده اند به این مهم توجه کافی ننموده و باعث ازدیاد سگ های ولگرد در سطح شیراز شده است ، 2- در یک کلان شهر ایران با خودرویی که شماره شهربانی آن مشخص شده وتصاویر چهار نفر که با بی رحمی تمام نسبت به معدوم نمودن سگ ها اقدام نموده اند سخت است تا معلوم نمایند کار عوامل شهرداری بوده یا غیره ؟ (301037)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۱:۲۳
کشتن هر حیوان به عنوان آفریده خداوند نشان از بی خدایی ما انسانهای متکبر از خدا بی خبر دارد. ما بعنوان انسان باید از تمامی مخلوقان خداوند که پر از زیبایی و کمال هستند مراقبت کنیم. (301039)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۲:۴۹
کاش برای شیعیان یمن و عراق و سوریه هم دلسوزی می کرد اگر تا کنون کرده که حرفم را پس می گیرم (301040)
مهران
Canada
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۳:۲۳
به خاطر فرهنگ مذهبی در ایران که سگ را نجس میدانیم این موجودات از حمایت برخوردار نیستند و برای همین سگهای ولگرد زیاد هستند . سگهای ولگرد ناقل بیماری های خطرناکی برای انسان هستند. جمع آوری و نگهداری این سگ ها کار پرهزینه ای است. حال شما دوستان اگر شهردار باشید چگونه این معضل را در ایران حل می کنید؟ (301041)
مهران
Canada
۱۳۹۴/۰۱/۳۱ ۰۳:۳۶
من از دیدن صحنه های رقت انگیز زجر کشیدن سگ ها یا هر حیوان دیگری منزجرهستم. اما در نظر داشته باشید که سگها ولگرد در مزارع وزمینهای زراعی پخش هستند و بیمارهای خطرناک مثل آلودگی به کیست هیداتیک را از طریق مدفوع به سبزیجات به شهروندان منتقل می کنند. حالا چه باید کرد؟ سگ های ولگرد را اگر بخواهند جایی نگهداری کنند نیاز به غذا آب نظافت و سر پناه و حفاظت و درمان دارند و زاد و ولد می کنند که بسیار پر هزینه است . هزینه ای که در بودجه شهرداری ها تعریف شده نیست. به نظر شما با این سگ ها چه باید کرد؟ (301042)