به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۵۸۳۶۰

دژاگه: همه آسيا به ما احترام مي گذارند

گروه ورزشی: دژاگه، مهاجم محبوب اين روزهاي تيم ملي ايران درباره شرايط اردويي تيم ملي در اردوي پرتغال صحبت هاي جالبي را مطرح کرد.
دژاگه: همه آسيا به ما احترام مي گذارند
دژاگه، مهاجم محبوب این روزهای تیم ملی ایران در گفت وگویی با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط اردویی تیم ملی در اردوی پرتغال صحبت های جالبی را مطرح کرد. در این میان تمجید او از اردو و 2 بازی تدارکاتی که تیم ملی مقابل استوریل و بنفیکا انجام داد در نوع خودش جالب به نظر می رسد، آن هم در شرایطی که بسیاری از کارشناسان این بازی ها را مناسب شان تیم ملی که در جام جهانی حاضر بوده ندانستند. دلیل آن ها نیز رویارویی تیم هایی نظیر ژاپن و حتی هنگ کنگ مقابل برزیل و آرژانتین بوده است.

آب و هوای پرتغال عالی بود
اردوی پرتغال بسیار خوب بود. به خصوص این که آب و هوای این کشور بارانی بود و برای من که در قطر حضور دارم رفتن به این شرایط بعد از مدتی بسیار خوب و مناسب بود. در این اردو چند بازیکن خوب به تیم اضافه شدند که کیفیت بسیار خوبی داشته و بسیار جدی تمرین می کردند. طی این اردو همه بازیکنان بسیار خوب کار کردند.به هرحال پس از جام جهانی برزیل، این برای اولین بار بود که همه بازیکنان دور هم جمع شدیم.

فقط 4-3 بازیکن بنفیکا نبودند
بازی های تدارکاتی خیلی خوبی انجام دادیم و هر دو بازی را بردیم. تیم های مقابل تیم های خیلی خوب و با کیفیتی بودند. استوریل که در یورو کاپ بازی می کند و بنفیکا را هم که همه دنیا می شناسد. بنفیکا مقابل ما بسیار حرفه ای بازی کرد. در ترکیب اصلی این تیم فقط 3، 4 بازیکن به دلیل حضور در تیم های ملی خود حضور نداشتند. بطور کلی این 2 پیروزی نتایج بسیار خوبی برای تیم بود که امیدواریم این روند همین گونه ادامه داشته باشد.

گروه سختی داریم
در جام ملتها بازی های سختی پیش رو داریم. با توجه به اینکه در لیگ قطر بازی می کنم 3 بازی تیم ملی قطر مقابل استرالیا، ازبکستان و لبنان را دنبال کردم که قطری ها هر سه بازی خود را بردند. فکر میکنم در گروه سختی قرار داریم اما از طرف دیگر تیم خوبی داریم . در برزیل بازی هایی ارائه دادیم که همه تیم ها برای ما احترام قائل هستند. اگر همینطور ادامه دهیم و اردوی های دیگری مانند اردوی پرتغال داشته باشیم در بازی های آسیایی موفق خواهیم شد.

بازی با کره بازی جالبی خواهد شد
از نظرم بازی خیلی خوبی خواهد شد و با توجه به اینکه کره ای ها 2 بازی آخرشان مقابل ما را باختند برای کسب پیروزی به زمین خواهند آمد. همچنین از مربی جدید کره جنوبی شناخت خوبی دارم .طی چند سال حضوردر آلمان آشنایی خوبی با او پیدا کرده ام. ازاین رو فکر می کنم تیم ملی کره جنوبی در آینده تیم بسیار بهتری می شود. البته ما در تهران بازی می کنیم . درکل بازی جالبی خواهد شد.

در جام جهانی بوده ایم،باید از ما بترسند
2 بازیکن تیم ملی قطر در تیم ما هستند . قطری ها از یکی دو سال گذشته تیم بسیار بهتری شده اند. بازی های آسانی مقابل این تیم و همگروهی هایمان نداریم اما نباید ترسی از تقابل مقابل این تیم ها داشته باشیم. به هرحال ما در جام جهانی بازی کرده ایم و آنها باید از تقابل با ما ترس داشته باشند اما به همه تیم ها احترام می گذاریم .همانطور که همه آنها به ما احترام می گذاریم.

خیلی ها از حضورم در قطر راضی نیستند
خیلی ها شاید از حضورم در قطر راضی نیستند اما من به نظرشان احترام می گذارم. من اینجا هستم چون این تیم هدف بزرگی دارد. می خواهد تیم خوبی بسازد و سال دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. البته این تیم چند بازیکن خوب دیگر هم از اروپا به خدمت گرفته و مربی بدنساز از آمریکا آورده است. مربی که تمرینات بسیار حرفه ای به بازیکنان می دهد. خیلی شفاف بگویم که خودم هنوز کامل در تیم جا نیفتاده ام و بدلیل مصدومیت در آلمان، در چند بازی اول حضور نداشتم. بطور کلی هرگاه کشوری که در آن فوتبال بازی می کنم را تغییر می دهم مدتی طول می کشد تا با شرایط هماهنگ شوم. به همین دلیل منتظر شانس برای اثبات خودم هستم.
مرجع : ورزش سه