به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۵۵۸۴۰
کي​روش: کریمی را آوردم چون با همه متفاوت است

علی کریمی دستیار کارلوس کی‌روش در تيم ملي شد

گروه ورزشی: علی کریمی جادوگر محبوب فوتبال ايران در نخستین تجربه مربیگری‌اش دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران شد.
علی کریمی دستیار کارلوس کی‌روش در تيم ملي شد
کارلوس کروش پس از انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار خود، همراه با این چهره مطرح فوتبال ایران در کنفرانسی خبری شرکت کرد.
 
کارلوس کی‌روش در نشست خبری که به منظور معرفی علی کریمی به عنوان یکی از اعضای جدید کادر فنی تیم ملی برگزار شد، با سلام به همه کسانی که در این جلسه حضور داشتند، گفت: ما امروز در اینجا حضور پیدا ‌کرده‌ایم تا علی کریمی را به عنوان یکی از اعضای جدید کادر فنی تیم ملی به شما معرفی کنیم. وی ادامه داد: من این افتخار را داشتم که با علی کریمی به عنوان یک بازیکن در تیم ملی کار کنم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما زحمات علی کریمی را در تیم ملی برای صعود به جام جهانی فراموش نمی‌کنیم و بهترین آرزوها را برای او در تیم ملی خواهیم داشت. کی‌روش با اشاره به این که سه هدف اصلی پیش‌روی تیم ملی قرار دارد که باید در راستای آن تلاش کند، اظهار کرد: هدف اصلی ما جام ملت‌های آسیا است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارهای تدارکاتی تیم‌های رقیب ما در جام ملت‌های آسیا، گفت: مهم‌ترین رقیب ما امارات متحده عربی است. تا جام ملت‌ها هفت بازی دوستانه بین‌المللی را پیش‌رو دارد و به جز آن سایر دیدارهایی را که نیز در جام ملت‌های خلیج فارس برگزار خواهد کرد، به عنوان پیش بازی‌اش قبل از شروع جام ملت‌های آسیا انجام خواهد داد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این بحرین نیز به عنوان یکی از رقبای ما در دور گروهی جام ملت‌های آسیا شش بازی دوستانه بین‌المللی را به علاوه بازی‌های جام خلیج فارس تا پیش از شروع جام ملت‌های آسیا انجام خواهد داد. با اطلاع از این برنامه‌ها می‌دانیم که ایران باید بهترین برنامه‌های آماده سازی را داشته باشد تا در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم. هدف اصلی و یگانه ما همین است و امیدوارم که با حمایت همه هواداران دست در دست هم کمک کنیم تا در استرالیا نتایج خوبی بگیریم. کی‌روش گفت: هدف من این است که تمام دانش و تجربیاتم را با تمام بازیکنان و مربیان در میان بگذارم و بعد از خودم این میراث را به یادگار بگذارم.
 
وی افزود: از بعد سیاستگذاری فدراسیون فوتبال باید بگویم که از دی ماه یا بهمن ماه امسال درهای تیم ملی برای یک مربی دیگر که می‌تواند روند آموزشی مناسبی را طی کند باز می‌شود و ما تلاش می‌کنیم که به هدف اصلی که داریم برسیم و در راستای آن حرکت کنیم. دو برنامه داریم هدف اول ما موفقیت در جام ملت‌های آسیا است و باید هر چه سریع‌تر عجله کنیم چون رقبای ما سخت مشغول کار و آماده سازی هستند ما باید خودمان را تا ماه دسامبر تا حد زیادی آماده کنیم. مهم‌ترین رقیب ما در این گروه امارات است که تا قبل از جام ملت‌های آسیایی هفت بازی تدارکاتی را هماهنگ کرده و در جام عربی شرکت می‌کند. همین طور قطر و بحرین هر کدام شش بازی تدارکاتی را هماهنگ کرده‌اند و در این جام حضور خواهند داشت. کی‌روش همچنین افزود: پس از معرفی و توصیه رییس فدراسیون فوتبال من از علی کریمی دعوت کردم که به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در جمع ما باشد و می‌خواهم از او تشکر کنم. به خاطر این که او این دعوت را قبول کرد، چون این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که او خیلی زود از بازیگری خداحافظی کرده است.
 
کارلوس کی‌روش گفت: باز هم از علی کریمی تشکر می‌کنیم و بهترین آرزوها را برای او دارم. توصیه شخصی من به او این است که هر چه که می‌تواند برنده باشد. البته هیچ مربی در جهان نمی‌تواند همیشه برنده باشد. بنابراین من آرزو می‌کنم اگر روزی من و کریمی رو در روی هم مربی قرار گرفتیم او بازنده باشد! (با خنده). کی‌روش در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که َآیا دلیل انتخاب علی کریمی محبوبیت بود چرا که او دارای مدرک مربیگری نیست، اظهار کرد: خیر، من معیارهای گوناگونی برای انتخاب داشتم و قبلا نیز چنین تصمیماتی گرفته بودم. الزاما هر بازیکنی مربی بزرگی نمی‌شود و بعضا این بازیکنان پتانسیل تبدیل به مربی بزرگ شدن را ندارند.
 
وی ادامه داد: زمانی که علی کریمی را در زمین دیدم فاکتورهایی را در او مشاهده کردم که در این مورد می‌توان به تعهد بالا، هوش بسیار بالا و توانایی‌های زیاد او برای رهبری و مدیریت اشاره کرد. سرمربی تیم ملی با اشاره به این که علی کریمی فرد جوانی است که هنوز طراوت جوانی را دارد، گفت: علی کریمی کسی است که می‌خواهد متفاوت باشد و این یکی از فاکتورهای من برای انتخاب او بود بنابراین بر اساس دانشی که داشتم او را انتخاب کردم، چرا که کریمی تعهد کاملش را برای راهیابی تیم ملی به جام جهانی قرار داد و اکنون می‌توانم تجربیات و دانشم را با او تقسیم کنم.
 
کی‌روش افزود: علی کریمی تشنه یادگیری است و علاوه بر این انگیزه بسیار بالایی دارد و همچنین می‌تواند تجربیاتش را با توجه به تجربیات بین‌المللی خود در اختیار بازیکنان تیم ملی قرار دهد. سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، با اشاره به این که در مجموع فکر می‌کنم با یک مرد و مربی جوان و بازیکنان جوان بتوانیم یک شرایط متفاوت را برای تیم ملی داشته باشیم، گفت: این‌ها از جمله معیارهای من بود و اگر تنها محبوبیت را مدنظر داشتم باید به سراغ پله و یا امثال او می‌رفتم. چرا که صرفا محبوبیت باعث پیروزی نیست.
 
کی‌روش درباره علی کریمی نیز، عنوان کرد: ما شخصی را می‌خواستیم که اعتقاد و انگیزه برای شروع پرواز را داشته باشد و علی کریمی بال‌های خوبی برای پرواز دارد. پس از پایان صحبت‌های کی‌روش و کریمی این دو جلوی دوربین خبرنگاران و تصویربرداران با یکدیگر دست دادند. روز در نشستی خبری علی کریمی در حضور کارلوس کی‌روش به رسانه‌ها معرفی شود.
مرجع : ایسنا

0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۱۸:۲۰
آقای کریمی لیاقتش را دارد.موفق باشی آقای کریمی عزیز (252844)
علی پروین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۱۹:۰۹
دوصت داریم سلطان علی کریمی (252854)
میم نون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۱۹:۳۲
ایشون که تا دیروز تمرین میکردن پس تکلیف مدرک چی میشه (252856)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۰:۰۰
کریمی چاق شده و اندازه دستیاری سر مربی تیم ملی نیست
بهتر فکر کنه چون چاق شده نمیدونه تخریب وتحقیرش کلید خورده
دایی و قلعه نوعی را ببینید چقدر زود تخریب و تحقیر شدن با سرمربیگری تیم ملی
با این تفاوت که قلعه نوعی هوشیار و آگاه بود خودشو زود نجات داد
(252859)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۹
چه نظرات خنده دار و كوته فكرانه اي ميدين شما ! (252907)
saeid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۱:۱۹
با اروزی موفقیت برای علی کریمی . بعنوان بازیکن تو تیم ملی که کلی حقش رو ضایع کردند . ببینیم بعنوان یه دستیار میزارن کار کنه یا بازم ... (252862)
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۱:۲۶
خدا کنه علی کریمی کله شق بازی در نیاره ××× (252863)
ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۱:۳۲
زنده باد علي كريمي
امشب خونه آقا علي دايي عزاست !!! (252864)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۲:۰۵
بااینکه استقلالی هستم ولی ایشان رادوست دارم اما واقعا ایشان چطور می تواند درمواقع حساس وموقعی که عقب هستیم به کمکمان بیاید.البته این نظر من است. (252871)
زنده باد علي كريمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۰۹:۴۱
چه ربطي داشت ؟؟؟ ايشون تازه كار خودشون رو شروع كردن
هر كسي هم منفي ميده و مخالفه به نظر بنده از حسادتش هست
كيروش مربي بزرگي هست
سوابقش درخشانه
تيمايي كه بوده مشخصه
كيروش دانش و تجربه اش رو ميخواد منتقل كنه به علي آقا
فك كردين كه چي؟ علي كريمي ميخواد بياد معجزه كنه اول راه ؟؟؟ (252908)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۲:۵۲
اميدوارم کريمي مسير درستي رفته باشه چون من عاشق شخصيتش هستم (252874)
وطنم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۳:۴۵
همیشه مدرک داشتن دلیل موفقیت نیست افراد بسیاری هستند که مدرک مربوطه را دارند ولی توفیقی کسب نمیکنند ولی علی کریمی به گفته کیروش هوش و نبوغ بالایی داره..... (252885)
ابزاهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۳:۵۵
علی کریمی یکی از بزرگان فوتبال ایرانه انشاله در کسوت مربی گری هم همانند زمان بازی کردنش موفق باشد. (252888)
ناشناس
Canada
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۰۳:۱۲
آدم خوبی است ولی این دلیلی برای اینکه مربی خوبی نیز است نیست آخه ایشون چه سابقه مربی گری دارند؟ مثل بقیه آقایان که بدون سابقه مربی بودن اومدن و هم خودشون و هم تیم ملی رو خراب کردند بعدا خواهیم دید (252897)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۰۶:۰۹
من خیلی خشحال شدم حق کریمی همین بود انشاا... روزی سرمربی تیم ملی و پرسپولیس بشه (252899)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۰۸:۱۱
کارلوس کریمی اورد چون عوام فریبه و شوربختانه ملت ما همیشه از این حربه ضربه خورده اخه دستیاری که ذره ای از کلاسای مربی گری و تجربه مربی گری نداره به چه درد میخوره (252904)
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۱۲:۵۷
علی کریمی برای خیلی ها عزیزه اما مدام حرفشو عوض میکنه مگه نگفت نمیخوام مربی بشم؟فرهاد مجیدی که مدرک مربی گری داره بهتر نیست؟ همیشه حقشو خوردن هیچ وقت نگذشتن تو تیم ملی به حقش برسه (252917)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۱۵:۲۱
کریمی آقا بالاسر رو نمیتونه تحمل کنه ، فقط میتونه سرمربی باشه که لزوما هم موفق نخواهد بود! زودتر از اونی که فکرش رو بکنیم از تیم ملی جدا میشه!! ببین کی گفتم! (252927)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۱۵:۲۸
امیدوارم از محبوبیت آقای کریمی در جبران کم کاریهاشون سواستفاده نکنند (252928)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۱۶:۴۸
منطقی باشیم.کریمی هیچ سابقه مربی گری نداره و صرفا به این دلیل انتخاب شده که از محبویتش برای مقابله با منتقدان داخلی استفاده بشه و از طرف دیگر هیچ مزاحمتی هم برای جناب کی روش نداشته باشه.کریمی هم در باد اینکه یکشبه از بازیکن به مربی تیم ملی انتخاب شده ،خواهد خوابید و کی روش هم دهن ملتو بسته و هم هرکار دوست داشت حتی بدون نظرخواهی از کریمی انجام خواهد داد.از ما گفتن.باشید و ببینید (252931)