به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۶۵۹۷۵
يك نماينده: امروز به آزادی بیان نمایندگان حمله شد

فايل صوتي و متن كامل نطق ناتمام علي مطهري

گروه سياسي: يك نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات امروز در صحن مجلس در جمع خبرنگاران گفت: به نظر می آید این کار غیراخلاقی که توسط بسیاری از نمایندگان صورت گرفته بود کار بسیار بدی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمد باقری بناب با اشاره به اتفاقات امروز در صحن مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقی که امروز در مجلس افتاد در شان نظام نبود و به نظر می رسد که در کشور باید یک سری سعه صدر در مسایل داشته باشند و اخلاق اسلامی را به ویژه در هفته وحدت مدنظر قرار دهند.

وی اظهار کرد: به نظر می آید این کار غیراخلاقی که توسط بسیاری از نمایندگان صورت گرفته بود کار بسیار بدی بود و در مورد آقای مطهری نیز من نه کار وی را تایید می کنم و نه رد می کنم ولی باید بدانیم که مجلس آزاد است و نمایندگان می توانند نظر خودشان را ارایه دهند.

باقری گفت: اگر در یک ماه گذشته نطق هایی در مجلس انجام شده است را ببینیم متوجه می شویم که تعدادی برخلاف مصالح نظام و کشور نطق کرده‌اند و سیستم را به طور کلی زیرسوال برده‌اند ولی کسی عکس العمل نشان نداد نمونه آن نطق های طرف مقابل به ویژه درباره اتفاقات سال 88 و سوالات کریمی قدوسی از ظریف بود.

وی تاکید کرد: البته باید بدانیم افراط افراط می آورد و امروز به نظرم شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی امروز در مجلس خدشه دار شد و این آزادی بیانی است برای نماینده مجلس قانون اساسی پیش بینی کرده است مورد خدشه قرار گرفته است و بخشی از نمایندگان با این رفتار خود قانون را زیرسوال برده‌اند. وی در مورد نحوه رفتار هیئت رییسه نیز گفت: هیئت رییسه می توانست بهترین از این صحن را اداره کند.

متن نطق ناتمام علی مطهری

خبرگزاری خانه ملت نطق ناتمام علی مطهری را منتشر کرده است که در ادامه می آید:
ایام میلاد پیامبر اسلام را تبریک می‌گویم، جشن میلاد پیامبر اکرم در میان ما شیعیان نسبت به جشن میلاد حضرت مسیح در میان مسیحیان و جشن میلاد پیامبر اسلام در میان اهل سنت از شور و هیجان کمتری برخوردار است. گویی یک نوع تقسیم کار صورت گرفته است که بزرگداشت پیغمبر اسلام به اهل سنت واگذار شده و بزرگداشت ائمه اطهار به شیعیان. این یک نقطه ضعف برای ما است که باید به همت روحانیت اصلاح شود. نگاهی به برنامه‌های صدا و سیما در این ایام و مقایسه آن با برنامه‌های ایام نوروز از نظر شادی آفرینی این حقیقت را آشکارتر و این شائبه را تقویت می کند که شادی‌ها مخصوص مناسبت‌های ملی و غم و اندوه ویژه مناسبت‌های مذهبی است.

در خصوص وحدت اسلامی متاسفانه پیشرفت چندانی نداشته ایم بلکه عقبگرد داشته‌ایم و دشمنی ما بیشتر شده است. علت اصلی این است که بیشتر حرف می‌زنیم و کمتر عمل می کنیم. زمانی که از وحدت اسلامی سخن می‌گوییم اما اجازه ساخت یک مسجد را در تهران به اهل تسنن نمی‌دهیم روشن است که دل ها به هم نزدیک نمی‌شود و آن ها نیز در مکه و مدینه تلافی می‌کنند. اگر اقداماتی نظیر آنچه رهبر انقلاب در کردستان فرمودند که مردم آنجا مجازند اذان خود را بشنوند صورت گیرد آنگاه آثار خیر آن را خواهیم دید. تاثیر تندروهای دو طرف نیز آشکار است از آن سو شیعه را مشرک می نامند و مبارزه با او را مقدم بر مبارزه با کفار معرفی می‌کنند و از این سو برخی مداحان صرفا بر طبل تفرقه می‌کوبند و حتی در ایام رحلت و یا میلاد پیامبر اسلام به جای آنکه از خوبی‌های آن حضرت بگویند از مصائب حضرت زهرا و مسائل تفرقه انگیز می‌گویند. در این میان علمای شیعه و سنی وظیفه سنگینی در نفی تحریف مبطلان و مبارزه با بدعت‌ها دارند. اگر وحدت اسلامی آنگونه که مرحوم آیت الله بروجردی و امام خمینی و شهید آیت الله مطهری و رهبر انقلاب بیان کردند بیشتر بر مشترکات و تشکیل جبهه واحد در مقابل دشمنان مشترک تاکید می‌شد امروز زمینه پیدایش گروه‌هایی مانند داعش و القاعده وجود نداشت.

ترورهای اخیر در پاریس را محکوم می‌کنیم اگرچه اقدامات مکرر نشریه شارلیدو در انتشار کاریکاتورهای پیامبر اسلام نیز محکوم است. در ایام 9 دی برخی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما راه افراط پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت 9 دی را آنگونه که دوست داشتند معرفی کردند در حالی که همه می‌دانند در 9 دیماه سال 88 مردم با قاطعیت از تخلفات دو طرف فتنه دوری و به دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی پرداختند. اگر بخواهیم 9 دی را مظهر تفرقه میان ملت قرار دهیم دیگر یوم الله نخواهد بود بلکه یوم الشیطان خواهد بود.

همچنین تذکراتی به دولت دادم، بهتر بود دولت محترم در مسئله برداشت 1/4 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی به جای مجادله با مجلس و ایجاد تنش در کشور صداقت به خرج دهد و به اشتباه بانک مرکزی و سپس تلاش برای جبران آن اقدام و سپس عذرخواهی می‌کرد. از این دولت انتظار نداریم که روش‌های دولت گذشته را تکرار کند.

از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم مسئله صدور مجوز پرواز هواپیماهای شرکت صهیونیستی اوکراین اینترنشنال بر فراز ایران را که مورد تحریم کشورهای عربی است را بررسی و نتیجه را به اطلاع ملت برساند. چندین ماه است که معاون سیاسی وزارت کشور مشخص نشده این امر کفایت وزیر محترم کشور را زیر سوال برده و لازم است در اسرع وقت یک فرد فرا جناحی یا لااقل مستقل و بدون تعصب گروهی برای این سمت معرفی شود.

همچنین سال گذشته وزیر کشور به خاطر جدی نگرفتن مسئله عفاف و حجاب از مجلس کارت زرد گرفت و به او هشدار داده شد که از رسمیت گرفتن پوششی به نام ساپورت در خیابان جلوگیری کند اما وی این امر را به شوخی گرفته و امروز شاهد رواج آن هستیم، طبیعی است که مجلس همچنان این موضوع را دنبال خواهد کرد. از شهرداری و پلیس راهور که اخیرا به رعایت خط عابر پیاده توسط راننده و عابر و نیز حرکت خودروها بین دو خط اهتمام ورزیده اند تشکر می‌کنم زیرا وضعیت رانندگی ما در دنیا اسف بار بوده و در رتبه‌های آخر قرار دارد و این زیبنده جمهوری اسلامی نیست. همچنین خواهشمندیم که انضباط موتورسواران نیز با همین جدیت دنبال شود.

برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار از این نظر قابل تمجید است که عده‌ای دلسوز فرهنگ و هنر کشور که ایدئولوژی و هنر را عامل جمع می‌دانند به جای آه و ناله از وضعیت فرهنگ و سینمای کشور خود وارد عرصه ساخت فیلم شدند و عملا فیلم مطلوب خویش را به نمایش می‌گذارند این حرکت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بوده و قطعا در صنعت سینمای کشور اثرگذار خواهد بود و لازم است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این افراد حمایت کند.

همچنین اینجانب حصر خانگی آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضائی همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم و معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضائیه کوتاهی کرده‌اند. همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان کروبی و موسوی ندارم و در انتخابات سال 88 نیز به آقای رضایی رای دادم. هدف اینجانب دفاع از یک موضوع بزرگ‌تر در نظام اسلامی است.

در اينجا، نمايندگان افراطي با شعار و حمله به تريبون و ضرب و شتم مطهري، از ادامه نطق وي جلوگيري كردند كه متن ناتمام نطق مطهری به نقل از خبرگزاری خانه ی ملت در پی می‌آید:

«... آنچنان که علی علیه‌السلام رفتار می‌کرد که منتقدان و مخالفان تا دست به سلاح نبرده بودند آزاد و از همه حقوق اجتماعی برخوردار بودند به طوری که در مسجد و در اثنای خطابه‌اش به او انتقاد می‌کردند و حضرت مانع تعرض به آنها می‌شد و می‌فرمود: الطیش لاتقوم به حجج الله (حجتهای خدا با عصبانیت اقامه نمی‌شود).

رییس محترم قوه قضائیه در پاسخ به نامه اینجانب اولا حصر را مجازات ندانسته‌اند؛ در حالی که حصر از حبس و زندان سنگین‌تر است زیرا زندانی حقوقی دارد که توسط ناظران قانونی رصد می‌شود ولی محصور چنین نیست. ثانیا ایشان مصوبه مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی را از نظر دوام یکسان دانسته است در حالی که چنین نیست و مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی صرفا ناظر به دوره ی ناامنی مورد نظر و یک تصمیم موقت است. مثلا این شورا نمی‌تواند تصویب کند که فردی باید محصور شود تا زمانی که توبه کند یا تا زمانی که از دنیا برود. هرگونه حکم دائمی منوط به محاکمه در دادگاه صالح علنی و شنیدن دفاعیات متهم است. پیغمبر اسلام هم نمی‌تواند بدون محاکمه و شنیدن دفاعیات متهم حکم مجازات صادر کند مگر به واسطه وحی.

رئیس محترم قوه قضائیه نباید از انتقاد برنجد و در پاسخ خود منتقد را بنوازد. به بیان شهید مطهری هر مقام غیر معصومی اگر در جایگاه غیرقابل انتقاد قرار گیرد هم خودش فاسد می‌شود و هم جامعه را فاسد می‌کند.

راه حل این است که ما به اشتباهات خود در سال 88 از قبیل حمایت از یک کاندیدا، عدم عکس‌العمل مناسب نسبت به مناظره، اعلام جشن ملی به جای موکول کردن مساله به نظر شورای نگهبان، رفتار خشونت‌آمیز با معترضان و ممانعت از اظهارنظر آنها، به اینها اعتراف کنیم آنگاه خطای آقایان موسوی و کروبی در عدم تمکین به قانون را در نظر بگیریم و اگر قرار بر محاکمه است دادگاه صالح علنی تکلیف همه طرفهای فتنه را به طور همزمان مشخص کند و چنانچه قرار بر محاکمه نیست محصوران آزاد شوند و اگر جرمی مرتکب شده‌اند همین چهارسال حصرِ بدتر از حبس، مجازات آنها باشد.

ادامه وضعیت فعلی، تبعات سوء سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد. از رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و نیز رئیس قوه قضائیه می‌خواهم که با تدبیر مشترک خود و هدایت رهبر حکیم انقلاب به این غائله خاتمه دهند تا همای وحدت و همدلی بر سر ملت به پرواز درآید».

بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۵
چون از حصر حرف زده "آزادی بیان" شد. اگر از فتنه حرف میزد "دلواپس" میشد
بیوفتید به جون هم ببینینم کشور رو کی میخواد سروسامان بده (277158)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۲
بابك جان مگر هر روز از فتنه حرف نمي زنند تريبون مجلس نمازجمعه ها صدا وسيما در يك ماه گذشته تاكنون مجلس هر جلسه ودر راي اعتمادها و..... (277188)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۲
ولی این علی لاریجانی خیلی تیزه
فهمیده امروز مجلس شلوغ میشه و باید طرف یکی رو بگیره، ابوترابی رو به جای خودش فرستاده بود (277551)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۱
کشور رو که دارن همفکرات سامان میدن با این کاراشون!!!
بعدشم دوست متوهم من، این آقایی که ازعلی مطهری دفاع کرده خودش ازاصولگرایانی هست که نه ازلحاظ مشی ونه ازلحاظ فکرهیچ سنخیتی باما نداره. این که دیگه ازخودتونه.به ایشون هم رحم نمی کنید؟پس برای شما مهم خودتونین و نه حتی همفکراتون.
بااین کار تیرنهایی رو به قلب خودشون شلیک کردن. اسفند94 درراه است افراطی ها!!! این رو میگن خودزنی سیاسی! (277212)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۲
آقای کار و از این حرفا،فکر کن اسفند 94 رسید و نظام تصمیم گرفت اصلاح طلبان را دوباره وارد بازی کند و شما به مجلس رفتید.قضیه می شود مجلس ششم و در آخر شما باید تمکین کنید،پس مردم را سرکار نگذارید.
دغدغه ی مردم حصر آقای موسوی نیست . این اقدامات مقدمه ای است برای آزادی موسوی .یعنی قصد دارند موسوی را وارد بازی کنند اما یک چیز را باید بدانید مردم دلخوشی از موسوی ندارند و او باید تکلیف خود را با مردم مشخص کند. (277385)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۸
بابک جان این سایت و هوادارانش حاضرند بخاطر تعدادی افراد حتی کل کشور رو فدا کنند. این سایت فقط و فقط منافع چند نفر رو در نظر داره. جالبه این سایت حرفشو حرف همه ملت عنوان میکنه
در کل سایت بی طرفی پیدا نمیکنی هر سایتی انعکاس تفکرات تعدادی افراد یا حزبی هستند (277221)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۰۰
منفیاتو بشمار علی جون دلواپس!!!! (277374)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۳۷
من مثل تو خودمو از این دسته یا اون دسته نمیدونم سعید جون. اون منفی ها هوادارای این سایت هستند که گفتم. (277531)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۳
خوبه حداقل اين سايت تحمل نظر مخالف تورا داره و نشر ميده همفكران شماكه نه به مردم ونه به نماينده مردم حق حرف زدن نميدن بهترند حتما! واقعا گير افتاديم اين كشور رو نابود كرديد دست بردار هم نيستيد رو داريد من نميگم مردم ميگم خودم به عنوان يك نفر اعتقاد دارم كه شماها تا چندسال ديگه كشور رو يا داديد دست داعش يا اسراييل يا امريكا ويا جنگ داخلي، (277396)
درود بر مخالف من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۳
آها اینو خوب اومدی! اولاً مشکل ما اینجاست که چشم دیدن مخالفامون رو نداریم. من اصلاح طلب توی اصولگرارو دوست ندارم و توی اصولگرا منِ اصلاح طلب رو.دوماً معلومه که از سیاست سر در نمیارید چون هر کس تو جامعه حق داره پیرو جناحی که دوست داره باشه و از اون حمایت کنه ما هم داریم همین کار رو می کنیم ولی سایت های خبری شما که میدونم اگه اسم ببرم سانسور میشه با تهمت و بهتان و افتراهایی که هیچ کدوم مستند نیست سعی بر تخریب جناح مقابل دارن. نمیخوام زیاد وارد این بحث شم چون روزها طول میکشه. (277397)
درود بر مخالف پن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۴
در کل متاسفم برای اقلیتِ خود اکثریت پندار مجلس! (277398)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۲
علی اگر این سایت اینطور است بیخود میکنی به این سایت سر میزنی .این سایت همان اندازه که به حرف موافق اهمیت میدهد به حرف مخالف هم اهمیت میدهد.
مثل فارس و تسنیم نیستش که نظر موافقان را منتشر کند و مخالفینش را بایکوت (277468)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۲۴
افراط یعنی ..........
آقای باوترابی نازنین توروخدا آیین نامه رو یکبار بخون (277307)
محمد
France
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۴۸
آقا بابک حداقل توقع این بود که فرق آسمان وریسمان را از هم تشخیص میدادی خودت میدانی مطهری خواستار شجاعانه حل وفصل مسایل را ازراه قانون میداند ( ونه دلم بخواهی)بعد این را هم باید بدانی که حرفهایی که مطهری میزند برخلاف نطق دیگران نان وآبی برایش به دنبال ندارد قدری تامل کن وسپس اطهار نظر کن (277367)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۰۳
آقا محمد من با نظر آفا بابک موافقم. دیگه باید از بحث حصر و فتنه بیرون بیایم. این بحث ها فقط برا عده خاصی نان دارد. شما خارج هستید خبر ندارید بیکاری و بی پولی یعنی چه.
اینجا مملکت دو گروه شده و دارن همدیگرو میکوبن و کسی بفکر ملت بدبخت نیست. (277488)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۱۹
اگر حصر قانونی و 9 دی باشکوه بوده چرا از شنیدن صحبت ویا نطق قانونی نماینده مجلس ناراحت میشن.
نکنه نگران هشیار شدن مردم هستند. (277382)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۶
زنده باد آزادی بیان (277389)
سربزیر
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۷
ازادی بیان در کشور ماهست اما فقط باید موافق باشد واگر مخالف بود خونت پای خودت است (277402)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۵
حمله به نماینده واقعی مردم ایران را محکوم میکنیم و این کار نمایندگان مهاجم باید در دادگاه صالحه رسیدگی شود .درود بر موسوی کروبی مطهری (277473)
پسر عمه زا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۳۴
نمایندگان مجلس خشونت و افراط گرایی دربلاد فنارسه محکوم نموده و سپس به ضرب و شتم یکدیگر پرداختند....احسنت (277568)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۸
درود بر شرفش. صداي واقعي اكثريت ملت ايران (در امور سياسي البته:) (277164)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۶
درود برتو که زیرکانه و هوشیارانه بر دفاع از افکار سیاسی اش تاکید کردی. چون افکارفرهنگی وفکری اش زیاد قابل دفاع نیست.
لیست نمایندگان حمله ور رو معرفی کنید تا درانتخابات بعدی تحریمشان کنیم. این یک انفعال محسوب میشه سایت عزیز! (277219)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۵
اگر تمام تلاش خود را هم بکنید قضیه می شود مجلس ششم و شما هیچ کار از دستتان برنمی آید.
مجلس در ایران،کنگره ی آمریکا که نیست.
حتی اگر تمام نمایندگان مجلس هم بخواهند موسوی را آزاد کنند تا نظام نخواهد،هیچ اتفاقی نمی افتد.خود را گول نزنیم.
البته موسوی به زودی آزادمی شود چون بخشی از یک پروژه است اما مردم فریب نمی خورند چون دغدغه ی آنها آزادی موسوی نیست. (277386)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۹
این برخورد با ایشان کار زشتی بوده اما اینکه بگیم اکثریت با حصر مخالفند زیاده رویه
اشتباهاتی داشتند بپذیرند مسئله حله مشکل اینه که همون لجبازیم (277227)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۵
خداییش شما ها دیگه نظرات را جدا سازی نکنید من با شما موافقم ولی واقعا هیچکس مخالف شمل نظری نمیده خوش به حالتون
ولی من دلیل بر نقضش دارم همون یک رای که مدرس به خودش داد (277235)
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۴
درود بر مطهری، نماینده 70 میلیون ایرانی و تاسف بر دلواپسان که همواره در صدد ضربه زدن به منافع ملی و انقلاب هستند... (277173)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۵۳
خیلی ناراحتم و افسوس خوردم، چون امروز به اصل آزادی حمله شد، اصلا آقای مطهری نه، هر کسی دیگه، اینکه در تریبون مجلس یک نماینده اینطور مورد تعرض و حمله قرار بگیره، باید نگران حرکتها و واکنشهای آینده هم بود. (277524)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۴
درود بر شرفت علی مطهری (277174)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۷
سال88 گذشت سال94 در پیش است فقط گذشت و اعتدال (277181)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۱
مطهري از حقيقت ازاذي ، و قانون دفاع مي كند اينكه در مجلس يك عده گروه فشار با روشهاي داعشي جلو ازاديهاي مشروع را مي گيرند بسيار عواقب بدي را دارد (277187)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۲
تو دهنی بزرگی دکتر مطهری به افراطیون ....زد.حرف حق را زد .دل اکثریت مردم را شاد کرد (277190)
مردم
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۵
سلام برصدای راستین مردم ایران،نماینده حق طلب،باشهامت و واقعی مجلس شورای اسلامی؛
مامی دانیم که فتنــه یک ســربیشترندارد و او هم برخلاف تمام قوانین (قوانینی که هنوزنمایندگان درگیردفاع ازآن هستند)،آزادانه درتلاش توسعه دانشگاه غیرقانونی اش است! (277195)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۵
بعد از 35 سال از انقلاب معنای آزادی بیان و دموکراسی یعنی حمله به نماینده مجلس توسط مجلسیان. (277196)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۷
نه عزیزم!!! ما خیلی پیشرفت داشتیم !!!!! من منتظر بودم لنگه کفشی چیزی پرتاب کنن سمتش!!!! باور کن از این نماینده های خوش اخلاق و بافرهنگ ما بعید نبود. باید کلاهمونو بندازیم هوا تلفات جانی ندادیم. تو ایران ایــــن ینی آخر فرهنگ! (277403)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۶
یک مرد میان این همه ........ (277198)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۶
زنده باد علی مطهری. الحق که فرزند اون بزرگواری: آزاده و صریح. ضمنا تعداد لایک ها بیان کننده نظر اکثریته. بهش توجه کنید (277200)
کانون بشری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۲۷
تعداد لایک؟!
لایک های مردم در 9 دی 88 رو یادت نمیاد؟ اون لایک مردم نه مجازی بود و نه بوسیله یک عده اصلاح طلب داده شد بلکه واقعی و در صحنه داده شد و نه اصلاح طلبان بلکه همه مردم اعم از اصلاح طلب و اصولگرا بخاطر وطنشون اومدن تو صحنه و پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند. اون روز شما خواب بودی و تازه بیدار شدی.صبح بخیر (277308)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۳۵
خوب اگه مردین بذارین یک راهپیمایی هم برای سالگرد خرداد88 بذاریم، بعد میبینی که بیرون ازفضای مجازی هم حق باماست.
بعدشم اینقدر نه دی رو باد می کنید یادتون رفته راهپیمایی سکوت رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله همین الانش هم خیلیها که تو نه دی شرکت کردن میگن ما فریب صداوسیمارو خوردیم. قسم جلاله خوردم تاباورت بشه اگراعتقادی داری! (277513)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۴۸
شما چطور ؟ شما لایک های 25 خرداد 88 رو یادت میاد یا شما هم خواب تشریف داشتی؟ (277641)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۶
عزیزم نظر سنجی اینترنتی یک ریال هم ارزش نداره چون اکثرا از سیاست و بازی های سیاسی آگاهی ندارن و بیشترشون هم طرفدار ماهواره و آمریکا هستند .زیاد به لایکهای اینترنتی دلخوش نکنید. (277336)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۷
لاریجانی بود جمع می کرد بساط این کوچیک زاده ها رو.. (277203)
مرزبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۸
باسپاس ازفرزندخلف استادمطهری جناب دکترعلی مطهری واظهارتاسف برای چنین مجلسی که تحمل فردآزاده ای چون جنابعالی راندارد.
ازاینکه بینش سیاسی شماآنقدرعمیق است و خطراتی که نظام راتهدیدمیکندمانندعقابی تیزبین ازبلندای عقل رصدمیکنیدوبه کسانیکه درسطح پایین پروازمیکنندوبینش کوتاهی دارندیاداورمیشویدجای قدردانی دارد.خداونددشمنان جاهل توراهدایت فرماید. (277206)
فرهنگي بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۱
در جائي كه وظيفه قانون گزاري دارند اين طور قانون ميشكنند چه توقعي از مردم براي رعايت قانوني كه اين قانون شكنان وضع مي كنند ميتوان داشت رفتار اينان همانند انسانهاي عصر جاهليت است وااسفا بر ما و مردم ما .درود بر مطهري انسان اگاه فرهيخته شجاع ازاده و... مدرس زمان (277211)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۱
تا زماني كه نمايندگان واقعي مردم از فيلتر شوراي نگهبان رد صلاحيت شوند ما بهتر از اين مجلس را فقط بايد به خواب مان ببينيم (277213)
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۷
درود بر علی مطهری ، فرزند همان پدری که اگر امروز در قید حیات بود دلواپسان او را نیز چون فرزندش مورد هجمه قرار می دادند. یکی نیست به این عزیزان بگوید آقا حرف حساب جواب می خواهد . جوابی مستدل ، عقلانی و قانونی . اگر امروز حس می کنید که قدرتی ظاهری حامی شماست ، فردای قیامت در نزد خدا پاسخ گو و خدای ناکرده معذب خواهید بود. خدایا جهال هر امتی را اصلاح بگردان . آقای مطهری به یقین شما وجدانی آسوده در نزد خدای ، خود و ملت خواهید داشت. (277220)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۱۸
مجلس مارو ببین انگار مدرسه ابتداییه (277222)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۰۱
عزیزم مدرسه ابتدایی ناظم و مدیر رو گذاشتن برای این کار. از بی نظمی و بی تربیتی هرج مرج جلوگیری می کنن. تازه دانش آموز برای یک مورد کوچک ولیش باید بره جوابگو باشه کجا دبستان ها اینقدر تعطیلی داره . این ها خودشون قانون می نویسن خودشون اجرا می کنن جالبه خودشون نماینده مردمی می دونن خودشون با هزار جو مزایا حال می کنن حرف خودشونو رو حرف مردم می دونن مشکل خودشونو دغدغه مردم مطرح می کنن شعار خودشونو شعار مردم می دونن جناح خودشونو جناح همه مردم می دونن (277375)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۱۸
احسنت برشما من که قانع شدم مجلس ما در حد مدرسه هم نیست (277439)
من یک من یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۸
ذرود خداوندبر علی مطهری ابر مرد تاریخ دلواپسان بدانند نه درمجلس جایی دارند نه در دل ملت انشا الله درسال 94ملت یک پاسخ دندان شکنی به انهاخواهند داد که تا ابد یادشون نره این نمایش ها نه نشان شجاعت است نه دل سوزی برای ملت بلکه نشانه ی ضعف وحقارت است (277241)
سعید
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۸
میگن فتح اله حسینی نماینده سرپل ذهاب،قصرشیرین و گیلان غرب قصد درگیری فیزیکی با مطهری رو داشته!!!؟؟؟؟
عجب...
به به از این نماینده
راستی یه تحقیقی بکنید ببینید سطح تحصیلات فتح اله حسینی چقدره!!؟؟
میگن دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهرانه!!!!!!
ولی...
هیچی دیگه خودتون تحقیق کنید همه چی معلوم میشه (277242)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۷
اگه من بودم بدتر برخورد میکردم . (277338)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۱۱
ای ساده لوح هایی که از فتنه و آمریکا حمایت میکنید ،بزودی متوجه میشید که به سراب دلخوش کرده اید و از شماها استفاده ابزاری کردن تا مملکت رو به آشوب بکشن.در سیاست روشی هست که میگه از ساده لوح های داخلی در جهت رسیدن به اهدافتون استفاده کنید و مردم رو دو دسته کنید تا خودشون خودشونو نابود کنن.ساده نبشید دارن بازیتون میدن .آمریکا اونی نیست که فکر میکنین.من تعجبم از برخی خواص هست که با اینهمه سابقه چطور گول آمریکا رو خوردن؟ (277345)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۵۲
چه حالی می کنید با این امریکا. خدا امریکا رو از شما ها نگیره. بلایی که شماها سر اسلام آوردید امریکا هم نتونست اینطوری مردم دین زده کنه. دشمن دانا به از مثلا دوست دانا است (277593)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۹
مطهری نشان داد نماینده مسلمان واقعی و بی ریا ودگر اندیش است
نامش بعنوان یه آزادی خواه همیشه ثبت گردیده است (277243)
عاشق متفاوت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۴
سلام من یک دلواپسم اما امروز دو دلواپسی داشتم یکی دلواپس نتیجه تیم ملی بوذم دومی دلواپس حرفای علی جون علی جون با حرفهایی که زد و می زنه یه روزی دمار از روزگار ما در میاره و باعث میشه تما منافع ما به خطر بیفته علی جون تو رو خدا این کارهارو با ما نکن (277252)
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۵
دور بعد مردم تمام این دلواپس ها و پایداری ها و همه این بیسواد ها رو میندازن بیرون و یک مجلس در شان مردم سر کار میارند. (277254)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۴
رياست مجلس ضعيف عمل كرده است و نبايد بين صحبت هاي آقاي مطهري ايشان را مورد سوال جواب مي داد و مي گفت نظم جلسه را به هم مي زنيد كه باعث جرات پيدا كردن عده اي شد و درود بر شجاعت آقاي مطهري ما از نظرات منطقي شما حمايت مي كنيم و افراطيون نفسهاي آخرشان را مي كشند (277265)
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۴
تعرض به علی مطهری تعرض به مردم ایران است. (277266)
عزیز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۷
از مدرس چگونه باید پیروی کرد؟
به گفتار یا به کردار؟
اگر در مجلس هم یک نماینده اجازه سخن گفتن و بیان عقاید و موضع خود را نداشته باشد در کجا می توان آزادانه سخن گفت؟
آیا در دانشگاه می توان کرسی آزاد اندیشی راه انداخت؟
آیا این همه تخلف و اختلاس و سوء استفاده مالی سه هزار میلیارد تومانی، 6 هزار میلیارد تومانی، 7/2 میلیارد دلاری، 90 هزار میلیارد تومانی جز نتیجه چنین فضای بسته ای است که حتی یک نماینده ملت، آن هم پسر مطهری بزرگ، نمی تواند نطق خود را در خانه ملت کامل کند؟ (277271)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۷
عربده کشی (277272)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۹
هميشه رف مخالف كه در مقابل دليل منطقي و مستدل كم مياورد شروع به بد حرفي و به هم زدن صحبت و پرخاش گري ميكند و اين نشاندهنده حق بودن سخنان مطهري شجاع است.كه به اين وسيله اعتراف به حقانيت مطهري كردند. (277274)
هموطن آذری
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۹
میکم از عهده این به اصطلاح نمایندگان فقط و فقط آقای احمدی نژاد برمیامد و بس (277276)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۱
وقتی نمایندگان راه یافته که ظاهرا لیسانس و فوق لیسانس هم دارند در مقابل حرف خلاف میلشان به کتک زدن حریف روی میاورند وای به حال کسانی که با سواد کمتر میخواهند در خیابانها امر به معروف کنند . (277277)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۵
شير مادرت حلالت باشه كه ابروي بدرت و خودت را هم در اين دنيا هم اخرت حفظ كردي (277283)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۶
درود بر مطهری (277285)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۷
اقای مطهری برائت جزء دین است (277286)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۸
اشوبگران مجلس واین انحصار طلبان نماینده ملت ومردم ایران نیستند
برهمگان اشکار است مکه انان خیانت کردند به رای ملت
نماینده یک طیف تند رو هستند
نماینده وفا داربه یک سیستم فاسد (دولت قبل ) هستند
ننگ بر کسی که منافع فردی وگروهی را بر منافع ملی ترجیح دهد (277287)
ابراراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۸
آقای مطهری از خدا بترس و مردم را بیشتر از این گرفتار و دشمن را بیش از این خوشحال نکن نمی توانی در قیامت به روی پدر بزرگوارت نگاه کنی (277288)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۰۴
توبهتره فکر عاقبت خودت باشی ودین به دنیای دیگران نفروشی .
تنها وتنها یک نماینده وتعدادی نیز تاحدودی میشه گفت نماینده والا نماینده ای که دنباله روی گروهک پایداری که ادمهای نرمالش ازتعداد انگشتان یک دست کمتره به درد لای جرز میخوره (277424)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۵۵
ابراراهیم خودت فهمیدی چی گفتی ؟ دشمن این مردم و این نرز و بوم کسی نیست جز افراطی های داخلی (277646)
علی محمد امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۹
کار مردان روشنی و گرمی است /// کار دونان حیله و بی شرمی است
....................................................................
کسی که زر دهانش را نبندد و از زور هراسی بدل راه ندهد و تزویر نیز بر او کارساز نباشد یقینا جز سخن حق نگوید و جز رهِ حق نپوید و الحق که ردای نمایندگیِ ملت ایران برازندۀ قامتِ رعنای افرد لایقی همجون مطهریست (277289)
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۰۳
سلام و درود خداوند بر میرحسین و علی مطهری (277292)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۰۶
مجلس انقلابی ساکت ننشسته تا افرادی مثل مطهری بر خلاف نظام و رای رهبری حرف بزنند....آقا یکبار به این وکیل الدوله ی افول کرده جواب دادند که نظام در حق موسوی خائن رافت به خرج داده است.... اما افرادی مانند مطهری تقیدی به نظام و رهبری ندارند
آفرین به غیور مردانی که امروز تو دهن مطهری زدند... (277293)
بصیر
Spain
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۰۹
قطعاً همه اینها بازی ای بیش نیست وگرنه حساسیت موضوعی مثل ساپورت پوشیدن فقط تو اذهان مریض می تونه بیشتر از حصر باشه که قبل تر بیان میشه و ذهن مریض هم نمی تونه حرف حق بزنه (277295)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۱۱
اغلب اوقات مذاکرات مجلس راگوش میکنم ذرزمان طرح قانون امربه معروف بسیاری ازنمایندگان بسیاری ازمواد این قانون را خلاف قانون اساسی میدانستند ولی درپی احساسی شدن برخی نهایتا" شدآنچه باید بشود و امروز سخنرانی جناب آقای مطهری مگرنه نماینده حق اظهارنظر دارد پس چرایک عده ای تلاش کردندکه به جهان بگویند شمادرست میگویید آزادی بیان درکشورمانیست....!!!!!!! (277297)
ناپایداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۱۱
درمجلس فعلی نمایندگان دراظهار نظر کاملا ازادند . مگر درمواردی که ازمنافع ملی دفاع کنند یا حرف حق بزنند که در اینگونه موارد گروه کفنپوش سابق وکف بردهان امروز کفری میشود (277432)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۴۰
اشتباه نکن برادر ازادی بیان در کشور ما هست ولی متاسفانه ازادی پس از بیان موجود نمی باشد... (277517)
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۱۵
مدرس دوران - مطهری قهرمان (277300)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۱۸
5 سال است که همه یکصدا از فتنه و فتنه گر میگویند و دریغ از 5 دقیقه فرصت به طرف مقابل برای دفاع از خود. این یعنی عدالتی که از آن دم میزدید؟ (277303)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۲۳
5 سال حق دفاع را از 3 انسان گرفته اید و هزاران تهمت افترا و توهین زده اید این کجایش شرعی و قانونی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (277306)
صادق
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۶:۴۸
این همان مجلس مورد تایید شورای نگهبان است اما هیچ وقت مورد تایید اکثریت ملت نیست چرا که ضرر این نماینده ها بسیار بیش از ضرر جنگ 8 ساله است. (277324)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۰
درود بر مطهری (277333)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۱۳
درگیری فیزیکی کار بی دانشهای است که می خواهند که می خواهند با چاپلوسی خود را نشون بدند به نوعی جبران حقارت می کنند (277346)
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۲۸
ای کاش بردباری ومهربانی پیامبر وفروخوردن خشم امام کاظم باورمان می شد (277349)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۳۰
با اینگونه رقتارهای سخیفانه ان هم توسط نماینده گان دیگر جای حرفی برای برای ازادی بیان و دمو کراسی نیست همه دیدند اقای مطهری فقط نظرات قانونی خود را ابراز داشتند که حق یک نماینده هست چرا یک عده بی سواد از خود راضی میخواهند زبان یک انسان ازاد اندیش در گفتار ش دچار آلزایمر شود !!!! درود بر مطهری عزیز (277350)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۴۵
صدا و سیما اگر در کشوری تو مجلسش به نماینده حمله بشه تا واو آخرش را پخش میکنه ،حال ببینیم در مورد امروز مجلس چه میکنه این صدا و سیما... (277364)
عابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۷:۵۵
درود بر شرافتت و شجاعتت که خواب خوش را از عده ای تمامیت خواه و منافع طلب را ربودی کاملا واضحه که امثال این آقایان از گفتن حقیقت هراس دارند و به هر طریقی در برابر آن می ایستند. (277370)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۱۶
وضع بعضی مجلس نشینان واقعا باعث تأسفه! تحمل یک نطق 7 دقیقه ای رو هم ندارن! (277380)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۵
حصر را به همه پرسی بگذارند ...البته اگه هنوز مردم بزغاله وخس وخاشاک نپندارند (277387)
رضا
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۸
هر کسی حق داره حرفشو بزنه... این جمله ش چندتا لایک داره ؟؟ (277391)
اهورایی
Europe
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۴۱
والا بخدا همه این اتفاق بهش بخوای عادلانه واگانه نگاه کنی بازم ازون محفل گرم کنایی قدیمی. چیزی که برای مردم مهمه عمل نه حرفای قشنگ. . اگه به اینه که چهارتا جمله قلمبه وسلمبه زدن و حرفایی روکه هربدبختی دوست داره بشنوه رو بزبان اوردن هنر بحساب میاد که همه ازین هنرادارن بیخود جو سازی هم نکنین والکی یکی دیگه رو بت نکنین. (277405)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۴۸
سلام هنوز مجلس زنده است و مطهری با این سخنان شان مجلس را بالا می برد .
فکر می کنم چون فرزند شهید مطهری است می تواند سخنانی بر خلاف جریان موجود بزند . ای کاش دیگر نمایندگان هم بتوانند اینگونه اظهار نظر کنند ولو اینکه اشتباه باشد. (277410)
مهربخش
Spain
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۸:۵۳
درود بر شرف وشجاعت این مرد چرا نمایندگی ما تحمل شنیدن حرف حق را نداد البته اینها از اول عادتش این بوده وقتی نتوانستن با منطق جواب دهند به زور و کتک روی می آورند (277414)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۰۱
شهدا ناظر این بی نظمیهای مجلس هستند (277421)
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۰۸
شجاعت را از علی مطهری بیاموزیدو برای داشتن چندروزی مقام و منسب انصاف خودرا به حراج نگذارید. (277427)
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۱۲
نظام هر وقت لازم بدونه کار درست رو انجام میده
)نشون بده ببینم آزادی بیان هست) (277433)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۳۰
از همان اول انقلاب انقلابی بودن را به معنای عصبانی بودن و فحش دادن و شکستن دانستیم (277448)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۱
سلام علیکم
طبق آخرین خبر یک چهره اصولگرا ( سید حسن امامی رضوی) به سمت معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب می شود این انتصاب تا دو روز دیگر انجام می شود.
معاون قبلی آموزشی امیر حسین ضیایی اخیرا به ریاست هلال احمر انتخاب شد. (277466)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۴
درود و سلام خدا رسول خدا (ص) ائمه بر حضرت آیت الله مرتضی مطهری (ره) برای تربیت چنین فرزندی خدا اینچنین فرزندان صالحه و اسلامی را برای اسلام نظام و مردم حفظ کند من الله توفیق (277471)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۱
تنها یک مرد و تنها یک با شرف (277498)
علي م٤١٧
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۶
باسلام دوستان
دوست عزيزي كه نوشتي به آقايان موسوي وكروبي فرصت داده نشدحرفشان رابزنند وآزادي را ازاوناگرفتن،دوتا سوال دارم؛
١-حصرآقايان موسوي وكروبي ازچه زماني اتفاق افتادآيا تا انتخابات شد اونا روحصركردن يا يك سال ونيم بعدازانتخابات انجام شد؟آقاي موسوي كه هرچي دلش خواست گفت وهركاري ازدستش برميومدكه انجام داد وهرچندروزيك باربيانيه ميداد وازمردم وهوادارانش دعوت به ريختن تو خيابونا ميكرد وهشت ماه كشور روبه آشوب كشيدن تااينكه توروز عاشورااون اتفاق افتاد ومردم تونهم دي جوابشون رودادن،ميتونم بپرسم واكنش ... (277506)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۰:۳۷
بنده خدا این همه تلاش کرده تا نائب رئیس مجلس بشه اونوقت بخاطر کله شقی علی مطهری اونو به باد بده (277515)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۳۷
چرامجلس خودش رابه خواب زده مطهری حرف ملت رامی زند. (277532)
دوستدارت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۴۱
دکترعزیزم حق نام خداست وهمیشه شماباگفتن کلمه حقتان درمجلس وجلوس دیگر نام خداروزنده میکنین همه مسایلتان درصحت کامل وامیدوارم روزی همه به درک مسایل ونظراتتون پی ببرن وشمایادگارعزیز استادبزرگ شهیدمطهری رابالای سرمان حس کنیم (277537)
منمسلمان جواب عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۴۱
شما اگر شرم داشتید از ان فساد های کلان 8سال گذشته شرم داشتید ش%D (277538)
تاریخ
France
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۴۳
تاریخ ما همینطور داره تکرار میشه (277539)
دل آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۴۷
دورود بر علی مطهری. آقایان محترم: اگر علی مطهری نماینده ی مردم نتواند حرفش را بزند پس چه کسی حرفش را بزند. (277543)
دل آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۴۹
علی مطهری به درستی از پدر شان نقل می کنند: «بیان شهید مطهری هر مقام غیر معصومی اگر در جایگاه غیرقابل انتقاد قرار گیرد هم خودش فاسد می‌شود و هم جامعه را فاسد می‌کند.» (277547)
دل آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۰
آزادی آزادی دوست ات داریم (277548)
مهرپویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۱۵
شايد بتوانيد دست و پای مرا به غل و زنجير کشيد و يا مرا به زندانی تاريک بيافکنيد ولی افکار مرا که آزاد است نمی توانید به اسارت در آوريد. جبران خلیل (277555)
مظفر
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۱۸
ازاسیب دیدن اندیشمندفرزانه واقعاناراحت شدم خداوندبلندمرتبه پشت وپناهتان، خوب صحبت کردی، افرین (277557)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۳۹
مسول بی انضباتی وفتنه امروز ابوترابی بود (277570)
حیدر مطهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۴۹
توکههنوز نمی تونی تشخیص بدی که حق با کیست چرا نماینده شدیی (277587)
آسايش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۲:۵۱
درود بر مرتضي مطهري و خلف صالحش. (277590)
ع.خ.ه.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۳
حضرت امام (ره)گفتند فزندانم تندروی عاقبت خوشی ندارد. (277602)
احسان
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۱۷
جناب اقای روحانی شما هم شجاعت اقای مطهری رو داشته باش و حمایت کن.زنده باد مطهری پاینده باد خاتمی (277616)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۲۳:۲۶
به نظر من نائب رئیس مجلس مدیریت ضعیف و احساسی داشت (277629)