به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۷
 
۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۷۵۲۵

جزئیات حادثه رانندگی از زبان فرزند ابتکار

گروه جامعه: معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز - چهارشنبه - تصادف کرد و دچار مصدومیت شد. وی عصر امروز تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، صبح امروز - چهارشنبه - معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در تصادف خودرو، دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد و به بیمارستان منتقل شد. وی عصر امروز تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

تكميلي
احوالپرسی تلفنی رئیس جمهور با ابتکار و عیادت وزیر بهداشت
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری امروز - چهارشنبه - به دلیل مصدومیت معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست در حادثه رانندگی با وی گفت و گو و احوالپرسی کرد. سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز دقایقی پیش با حضور در بیمارستان، از نزدیک در جریان روند درمان رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت. در این عیادت که با حضور رییس بیمارستان و کادر درمانی خانم ابتکار بود وزیر بهداشت از نزدیک در جریان روند درمان و مداوای رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
معصومه ابتکار تا ساعتی دیگر مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز - چهارشنبه - در مسیر رفتن به هیات دولت تصادف کرد و از ناحیه کتف و بازو دچار مصدومیت شد. وضعیت تمام سرنشینان خودرو خوب و فقط خانم ابتکار دچار مصدومیت شده است.فرزند معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست حال عمومی مادر خود را خوب اعلام کرد و گفت: وضع عمومی وی خوب است و در حال آماده شدن برای عمل جراحی است.

سید عیسی هاشمی روز چهارشنبه درنخستین ساعات پس از این حادثه در گفت و گو با ایرنا گفت: این اتفاق صبح امروز در مسیر رفتن به سمت هیات دولت اتفاق افتاد و اکنون وضعیت تمام سرنشینان خودرو خوب است و فقط خانم ابتکار دچار مصدومیت شد. وی در مورد نحوه وقوع این حادثه ، بدون ذکر جزییات دقیق توضیح داد: در مسیر عزیمت به هیات دولت خودروی حامل خانم ابتکار با خودرو دیگری تصادف کرده است که براثر این حادثه وی از ناحیه کتف وبازو آسیب شدیدی دیده است. به گفته پسر دکتر ابتکار حال عمومی سرنشینان دیگر خودرو حامل خانم ابتکار خوب است.