به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۸۸۰۵
هم‌زمان با دور تازه مذاکرات ژنو،

اصحاب «بیلبورد» جایزه هم می‌دهند!

گروه سياسي:‌ بعد از اهتزاز بنرها، پوسترها و بیلبوردهای "صداقت آمریکایی" در تهران، این بار و در آستانه دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و 3+3 در ژنو، از جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" رونمایی شد!
اصحاب «بیلبورد» جایزه هم می‌دهند!
به گزارش خبرگزاری تدبیر، با راه‌اندازی یک وبسایت اینترنتی، از جایزه بزرگی تحت عنوان "مرگ بر آمریکا" در تهران رونمایی شد.  در پی مذاکرات نیویورک و ژنو بین مقامات ایران و ایالات متحده و پس از نقل خاطره‌ای از حضرت امام(ره)، توسط پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله هاشمی، مبنی بر مخالفت امام با ادامه پخش شعار "مرگ بر آمریکا" از رسانه ملی، موجی از مخالفت‌ها و هجمه‌های سازمان‌یافته علیه دولت تدبیر و امید و شخص آیت‌الله هاشمی، توسط حلقه معروف به کیهان و رجانیوز به پا خاست. بعد از انتشار مستندی تبلیغاتی علیه آیت‌الله هاشمی در برنامه خبری بیست و سی شبکه دوم سیما و اهتزاز بنرها، پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی تحت عنوان "صداقت آمریکایی" در تهران، این بار و در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و 3+3 در ژنو، رونمایی از پروژه جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا"، موج تازه‌ای از اقدامات حیرت‌انگیز و مخالف رویکرد تنش‌زدایی دولت به شمار می‌آید که از سوی جریان‌هایی خاص و حامیانی مشترک برگزار می‌شود.

این جایزه که با حمایت خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله سایبر، نصر تی‌وی، پرس تی‌وی و موسسات سراج، بشارت و اوج اهدا خواهد شد، در دو بخش اصلی (عکس، پوستر و کاریکاتور) و جانبی (مستند و کلیپ، سرود، مقاله و وبلاگ) برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی حزب الله سایبر، دبیرخانه دائمی جشنواره طی نشستی، خبر برگزاری اولین دوره جشنواره جایزه بزرگ بین‌المللی "مرگ بر آمریکا" را اعلام کرد. دبیرخانه جشنواره مذکور تصریح کرد که با توجه به حساسیت موضوع استکبار ستیزی و استفاده دشمنان از ابزارهای فضای مجازی و سایبر در نظر دارد جشنواره‌ای را در قالب «جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا» در ۲ بخش«اصلی» و « جانبی» با محوریت « استکبار ستیزی» شیطان بزرگ آمریکا برگزار نماید. گزارش مذکور خاطرنشان می‌کند که شرکت کنندگان بخش‌های مختلف این جشنواره می‌توانند موضوعاتی همچون جلوه‌های اخلاقی، رفتاری و اجتماعی مردم دنیا از شعار مرگ بر آمریکا و تأثیر آن را بر زندگی امروزه مردم سرتاسر جهان به تصویر درآورند.

حزب‌الله سایبر می‌افزاید، علاقمندان به شرکت در این جشنواره جایزه بزرگ می‌توانند آثار خود را در بخش‌های یادشده، در موضوعاتی همچون "چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"، "آمریکا و خودبرتربینی"، "آمریکا و حقوق بشر"، "آمریکا و ظلم"، "آمریکا و اسلام‌هراسی"، "آمریکا و ایران‌هراسی"، "آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی"، "آمریکا و استعمار فرانو"، "دموکراسی دروغین در آمریکا"، "آمریکا و دیکتاتوری" و "آمریکا و جنبش ۹۹%" به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار تدبیر، داوری جایزه مذکور را افرادی از جمله محمود عبدالحسینی(عکاس برجسته دفاع مقدس و عضو انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس)، محمدحسین نیرومند(مدیرمسئول و سردبیر کیهان کاریکاتور، مشاور هنری صفارهرندی، مدیر طرح و برنامه شبکه دوی سیما و عضو هیأت مدیره سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) و مازیار بیژنی(طراح و کاریکاتوریست روزنامه کیهان و رجانیوز) بر عهده دارند. به گزارش خبرنگار ما، جایزه این جشنواره مبالغ نقدی بوده که در بخش اصلی به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 100، 50 و 20 میلیون ریال و به نفرات اول تا سوم در بخش جوایز جانبی، به ترتیب مبلغ 30، 15 و 7 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

همچنین قرار است که اجتماع بزرگی تحت عنوان "مرگ بر آمریکا" و با محوریت استکبارستیزی، دو روز زودتر از مراسم سالانه گرامیداشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در ساعت 15 روز شنبه 11 آبان 92، با حضور فعالان فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسان حزب‌اللهی در عرصه سایبری و با سخنرانی حسن عباسی، مدیر اندیشکده یقین (مرکز بررسی‌های دکترینال) و از حامیان سرسخت محمود احمدی‌نژاد، در سالن بصیرت سفارت پیشین آمریکا در تهران(لانه جاسوسی) واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار شود.

این اتفاقات که به وضوح در مخالفت با سیاست‌ نرمش قهرمانانه مدنظر مقام معظم رهبری و رویکرد تنش‌زدایی دولت تدبیر و امید قرار دارند، در حالی رخ می‌دهد که در جریان سه دور مذاکرات مستقیم و رو در روی حسن کاظمی قمی، سفیر دولت احمدی‌نژاد در عراق با رایان کراکر، همتای آمریکایی‌اش، در تاریخ 7 خرداد 1387، که برای نخستین بار پس از قطع رابطه دیپلماتیک دو کشور برگزار می‌شد، خبری از مخالفت و لنگه کفش و جایزه و جشنواره و بیلبورد و بنر نبود؛ امری که به مثابه دم خروس، نشان دهنده پارادوکس رفتاری و نیت‌های آشکار باندی و جناحی متولیان این مخالفت‌ها و حاشیه‌سازی‌هاست تا با تأثیرگذاری بر افکار عمومی و تحت فشار قرار دادن مسئولان دولت، ضمن بالابردن هزینه طرح موضوع مذاکره با آمریکا، موجبات شکست مذاکرات و تداوم وضعیت وخیم اقتصادی کشور در سایه تحریم‌های بیشتر را فراهم کرده و ناکارآمدی دولت اعتدال‌گرای تدبیر و امید را در عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به اثبات برسانند.

بر اساس شواهد، این جریان همسو با حلقه کیهان، به رغم حمایت‌های قاطع مقام معظم رهبری از سیاست‌های دولت در خصوص تنش‌زدایی و مذاکره با غرب، علی‌الخصوص آمریکا و با وجود اعلام صریح عدم مخالفت ایشان با مذاکره مستقیم با آمریکا، قصد دارد تا فضای سیاسی کشور را به فضای سال‌های دولت اصلاحات بازگرداند که در آن، هرگونه سخن‌گفتن از مذاکره با آمریکا، به منزله خیانت آشکار به منافع ملی جمهوری اسلامی تلقی شده و برای گوینده آن هزینه‌بردار بود.

۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۱
اینا نگران نونشون هستن! مردم برن بمیرن! (154087)
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۲۱
بنویسید جشنواره "مرگ بر آمریکا" بخوانید جشنواره "درود بر جنگ" (154305)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۰:۲۲
به خدا قسم اگر می دیدمتان دست تان رو میبوسیدم، الحق که حق مطلب را ادا کردید (154526)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۷:۳۸
حالا خواهیم اینان درست میگویند یا شما! (155181)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۷
به هر حال سفارت سابق آمریکا جزو خاک اون کشور محسوب می شه و نباید اجازه داده بشه وارد اون بشن. اگه ما بودیم تحمل داشتیم سفارتمون رو اشغال کنن و کارمنداشو گروگان بگیرن و بعد از 34 سال تو سالنش برضدمون مراسم بگیرن؟!
مشخصه که اهداف این گروه کاملا مغرضانه هست و می خوان به هر قیمتی شده این مذاکرات به نتیجه نرسه و بگن دیدین حرف ما درست بود؟! (154097)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۳
عزیزم این کارهایی که میگی در مورد سفارتخانه های ما تو کشورهای اروپایی افتاده، مثل اینکه متوجه نشدی بعد از گرفتن سفارتخونه ، تو اون به اصطلاح خاک خودشون چه کارها و جنایاتی راهبری و چه جاسوسی هایی انجام نمیشده، الان یه نگاه بنداز به اروپا ببین امریکا تو کشورشون چه کار داره میکنه،اونقدر موجودات دون و حقیری هستند که گفتند باید با امریکا توافق نامه جاسوسی نه با هاش امضا کنیم، شما اگه دوست دارین نون حقارت به نیش بکشید ما که متنفریم البته اگر نونی تو کار باشه (154321)
لاله
France
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۵۷
مخام بدونم توی این کشور قانون نیست که جلوی این افراطیون مکروه دنیاه واخرت بکیره...اخه انها سرجشمشون از کوجاس کی هستن وجی میخان (154354)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۴۸
خدایی تو ایرانی یا امریکایی ؟
از پول هایی که مال ایران بود بهش پس ندادن نمی گی
از 8 شال حمله ای که به این خاک کردن نمی گی
از شهید کردن رجایی و باهنر تا علی محمدی نمی گی
از اون هواپیمای مسافربری که تو هوا زدنش نمی گی
از این همه تحریم و فشار علیه ایران نمی گی
از کودتایی که در ایران کردن نمی گی
از نفتی که بردن و پولشو ندادن نمی گی
بازم بگم بگم
سفارت برای جاسوسیه ؟ کجای دنیا تو سفارت جاسوسی می کنن
اونا ضد ایران نگفتن یه دقیقه گفتند تروریست یه دقیقه گفتن محور شرارت
حالا چطوره از این به بعد شعار بدیم درود بر امریکا
بهار تو خدا تایید کن (154406)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۹
آقای دکتر روحانی توروخدا کاری انجام دهید و جلوی این بی تدبیریها را بگیرید الان دوره احمدی نژاد نیست که هرکس دلش بخواهد کاری انجام دهد.رئیس این دولت شما هستید.این بیلبوردهانشانه عقب افتادگی و ذهنیت تکفیری و القاعده ای یکسری از مسئولین است.جناب دکتر روحانی با این همه تبلیغ برعلیه آمریکا چطوری میتوانیدو اعتماد آن کشور را جلب کنید.چطوری میتوانید بگویید من در این زمینه همه کاره هستم.دکتر روحانی باور کنید ما جوانانی که به شما رای دادیم به امید آینده به دور از این مسخره بازیها بوده است.پس کجاست تدبیر و اعتدال آیا این تدبیر است یا اعتدال..خدا از این روانیها نگذرد (154099)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۱۷
پس شما چکاره اید خود ملت هم باید با این اقدامات مبارزه کنند تا اقای روحانی ببینند که مردم هم بیخیال به این موضوعات نیستند (154242)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۴۲
جناب اقای روحانی ریاست محترم جمهوری
این مخالفان مذاکره با آمریکا در داخل ایران که به مرکز قدرت هم وصل هستند و احساس خطر منافع شخصی و گروهی کردند اگر با عکس العمل شما مواجه نشوند منتظر همان کارهایی که در زمان اصلاحات انجام می دادند باشید دور نخواهد بود هم تدبیر را به سخره خواهند گرفت و هم امید ملت را (154272)
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۲۴
این افراط گرایان و جنگ طلبان نسخه داخلی همون نمایندگان کنگره آمریکا هستند که با سیاست صلح طلبانه اوباما مخالف هستند. هردو رئیس جمهور از مشکلات داخلی دو کشور باخبر هستند (154309)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۱
لطفا منافعی را که این گروه با برقراری روابط با غرب از دست می دهد در طی مقاله ای دقیقا تشریح کنید. (154107)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۷
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا.حضرت حافظ هفتصد سال پیش به این نتیجه رسیده ولی بعضیا تو قرن 21نمیخوان برسن شایدم رسیدن ولی منافعشون در خطره.والله اعلم (154114)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۱۱
اصحاب جمل.... (154120)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۵۰
چه ربطی به جمل داشت؟ (154683)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۰۰
اينا هم وظيفه اي بهشون محول شده! (154835)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۲۰
در شرایط کنونی این قبیل اقدامات قابل پیش بینی است بهر حال این عناصر در طیف های مختلف سر درآخور دولت رانتی احمدی نژاد داشته اند و منافع اقتصادی و به تبع از آن موقعیت های سیاسی مصرف داخل و .... همه به خطر افتاده و باید منتظر اقدامات شدیدتر طیفهای رانتی بود (154131)
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۵۸
این اقدامات جوابی است به اظهارات ناشیانه آقای هاشمی
آدم که بی فکرانه اظهارات خلاف واقع انجام دهد، باید منتظر این چنین اقدامات افراط گونه هم باشد (154355)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۵۸
لطفا برای مردم شفاف بنویسید موسساتی مثل سراج و ... توسط چه کسانی اداره و بودجه آنها از کجا تامین می شود (154154)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۵۸
پیشنهها من به دولت:رفراندوم برگزار کنید! (154155)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۳۲
اینا مردمو به رسمیت نمی شناسن که رفراندوم رو قبول داشته باشن! (154257)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۱۹
یاد 88 بخیر کیا مردمو قبول ندارن ؟
خیلی رو دارین بابا (154439)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۰۴
اینها که می گویند ما از آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی تبعیت داریم پس چرا با رویکردهای دیپلماسی دولت جدید ایران مخالفت می کنند؟
رهبر ایران هم گفته که از دولت خدمتگذار آقای روحانی و اقدامات دیپلماتیک آن حمایت می کند،پس این افراد هم باید از رهبر ایران تبعیت کنند و دست از این اقدامات ضدمنافع ملی دست بردارند. (154163)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۵
تا حالا حرکات نابجا به گوشت خورده امین جون (154328)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۴۰
دولت رفراندوم برگزار كند اگر دهان شان بسته نشد مردم استين بالا بزنن (154632)
صاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۲۱
معلومه دیگه پول این جوایز از کجا آب می خوره،به گفته ی آقای شریعتمداری از جورج سورس! (154185)
ارسطو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۰۲
آقای دکترای امید تدبیر جلوی این بی تدبیری ها را بگیر (154226)
آبين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۰۹
حتما منافع اينها به خطر ميفته كه با ديپلماسي مخالفت ميكنند. . . . (154232)
سالار
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۱۹
اینها عده ای هستند که تعدادشون اقلیت افراطیون را تشکیل می دهد و از رابطه ایران با مجامع غربی بخصوص دولت امریکا دیگر خبری از دزدی های میلیاردی نیست اگر خدا بخواهد دستشون برای ملت داره رو می شود . جز روسیاهی چیز دیگری نمی بینند . رفراندوم بذارید تا فرار را بر قرار ترجیح دهند زنده باد روحانی .... (154247)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۵۰
ما هرگز اقلیت نیستیم وقتی هزار تا روزنامه دست شماست فکر می کنید زیاد شدین . شیطان به نوکرانش رحم نمیکنه از انها چند صباحی استفاده میکنه (154638)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۲۲
فراموش نمي كنيم زماني را كه جشنواره و همايش هلوكاست راه انداختيد و بعد از مجبور شديد كه بگوئيد كلا اشتباه كرديد. (154248)
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۲۴
از قدیم گفتن دزد بازار آشفته میخاد!!
اینام دوس ندارن آشفتگی از بین بره . (154249)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۴
ضرب المثل قشنگی بود! (154324)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۱۶
کاش اینجا ایکن خندم داشت
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (154435)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۳۹
اگردرشهرمن اینگونه تابلوهاوبیلوردهانصب شود من مطمئن هستم افرادولایتمداروحامی دولت تدبیروامید این عرضه رادارند که جلوی اینگونه خودسریها رابگیرند. (154267)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۴۶
همه بايد در فعاليتهاشون آزاد باشن... حتى اينا! (154275)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۵۱
مرگ بر آمریکا (154281)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۴۸
مرگ بر جنگ طلب (154407)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۵:۲۴
خدا یک عقلی به شما بدهد و ی پولی هم به ما
فعلا که فقر و فلاکت برای ماست
با شعار ........ (154580)
asad
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۱۱
حالا این افراد دست از افراطی گری را بر نمیدارند باید از طرف اینوریها هم درخواست حضور را اعلام کنید تا ببیند که دولت امید وتد بیر تنها نیست واقعا وقت فرا رسیده است تا کی باید این اراجیف انها را تحمل کرد ملت ارزوی ارامش وزندگی خوب را دارند روزی برسد که پوز این افراطیون به خاک مالیده شود (154298)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۷
اونوقت می شه دموکراسی خیابونی که داریم نتیجشو تو مصر می بینیم!
اینها فضای متشنج می خوان! هدفشون همینه! (154333)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۱۷
راست میگه همون بچه مدرسه ایها که رفتن استقبال درسو تعطیل میکنن میان تو خیابونا (154436)
دو x دو = خیلی !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۴۱
کسانی که اندک سر و کاری با صنعت و تجارت دارند میدانند حتی همین حالا تحت سخت ترین تحریمهای بین المللی، بسیاری از مواد اولیه، قطعات و ... مورد استفاده در صنایع کشور از کشورهای غربی و حتی آمریکا تأمین می‏شود! منتها به دلیل وجود تحریم ها بعد از چندین بار دست به دست شدن در کشورهای واسطه و سپس از طریق دبی، ترکیه یا جای دیگر نهایتا با قیمت تمام شده چندین برابر وارد کشور میشود. خوب حالا این ها چه ربطی به شعار مرگ بر آمریکا و تابلوهای صداقت آمریکایی دارد؟؟؟ برای درک این ارتباط لطفا اندکی خود را بجای یکی از این واسطه‏های عزیز که اندکی (!؟) سود به جیب می‏زنند بگذارید. آیا حاضرید روابط با غرب و آمریکا عادی بشه!!!؟؟؟ سوال دیگه: آیا فکر می‏کنید مناسبات و تصمیمات سیاسی گروه‏ها ریشه‏ در جایی به غیر از سود اقتصادی و بقا در قدرت داشته باشند؟ (154342)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۰۰
تفریط روحانی در نیویورک
افراط اینچنینی عده ای در داخل (154361)
نیما گل سفیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۰۲
شعبان بی مخ ها هرگز نمی میرند ! (154365)
ساندیس خور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۵۲
واقعا متاسفم دارم تو کشوری زندگی میکنم که بعضی از تندروها از قانون هم جلو میزنند
فقط میتونم بگم خاک تو سرتون
بهار نا مردی اگه نظرمو نزاری (154464)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۰۲
انان که بدانند که بدانند که ندانند در جهل مرکب ابدالدهر بمانند؟؟؟؟ (154468)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۲۲
گویا برعکس دوره اصلاحات اینبار کیهان و رجانیوز و جبهه پایداری به دنبال تدارک حاکمیت دوگانه هستند (154488)
عطا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۷:۲۴
اگه مردم باید نظر بدن که در نظرسنجی انجام شده توسط دولت بالای ۸۰ درصد طرفدار مذاکره و رفع تحریمن حالا این ده پانزده درصد باقیمانده چطور به خودشون اجازه میدن که برای همه تصمیم بگیرن تازه جالبترین قسمت ماجرا اونجاست که نماینده ها هم تو مجلس شعار مرگ بر .... سر دادن به نظر شما اینا نماینده ۸۰ درصدن یا !!!!!!! (154585)
ایراندخت
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۸:۴۷
مساله ی جالب این است که این افراد که به اشخاص خاصی وصل هستند همیشه اجازه ی هر کاری دارند: گردهمایی، تظاهرات خودجوش، برگزاری چنین مسابقه ای در چنین زمانی و حتی ترور. مثل ماجرای ترور حجاریان و حتی قتل های زنجیره ای که الان عاملش سعید امامی شهید نامیده می شود!!! (مگر خودکشی نکرد این آدم؟!!)
در کل اینها مجوز نیاز ندارند!!
اما مردم... اگر کارگران و معلمان به کمی حقوق خود معترض باشند یا اگر مردم به هر چیزی مثل نتیجه ی انتخابات؛ قانون اساسی کاربردی برایشان ندارد که حق چنین تجمعاتی به مردم داده است! مردم عادی و بدبخت "باید" مجوز بگیرند! گویا حتی برای نفس کشیدن هم!! معترض و منتقد اگر مردم عادی باشند؛ می شوند برانداز! و هر حرف و اعتراضش می شود انحراف و وصل بودن به آمریکا! حتی اگر ماهواره نداشته باشد... حتی اگر تنها منبع اخبارش همین سایت ها و تلویزیون پر از سانسور باشد... درد دارد که اندیشیدن و فهمیدن و معترض کاستی ها شدن جرم است!
ولی این معترضان به دولت کنونی به جاهایی وصلند!!! شاید استغفرالله به خود خدا! که هرچه می خواهند بدون مجوز انجام می دهند و سرباز امام زمان خوانده می شوند!
ما مشکل و کاستی به جز رابطه با آمریکا نداریم آقایان؟!! چرا آن هشت سال شوم دولت محمود به کاستی ها و اشتباهتی که ایران را به ویرانی می کشاند؛ هلهله ی شادمانی می کشیدید و مفتخر بودید؟! واقعا به کجا می روید؟! به خدا که به راه علی نمی روید! مشتی خوارج جنگ طلبید که حتی بر علی (ع) هم می شورید که چرا صلح را به جنگ ترجیح داده! مگر در تاریخ اسلام صلح با یهود یا هر قوم و کشوری نداشته ایم؟! اسلام شما مگر دین جنگ است؟! نه! به خدا قسم که اسلام دین صلح و دوستی است! لطفا هرچه می کنید به اسلام ربطش ندهید و چهره ی منفورتان را نقاب بر چهره ی نورانی اسلام نکنید! (154614)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۸:۵۹
تاریخ ثابت کرده که بیشترین لطمات به کشور ما از طرف همسایه شمالی وارد شده ولی هر وقت حتی انتقادی کوچک به روسیه مطرح میشود این افراد به طرز عجیبی واکنش نشان میدهند آیا این سوال برانگیز نیست؟ (154617)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۱۴
شک نکنید کم آوردند دارند به در و دیوار چنگ میزنند این غاصبان کشور و مردم!! (154621)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۳۷
گروهی اندک ولی قدرتمند و خارج از قانون و ایمن از بازخواست و پرسروصدا؟
شما بیابید پرتقال فروش رو (154631)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۴۸
چقدر نظر از طرف خودتون گزاشتین بدانید مردم از امریکا متنفرند چه مذهبیش چه غیر مذهبی (154637)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۰۶
اینها میخواهند از اب گل آلود ماهی بگیرندوگرنه مخالف دولت وملت ونظام حرکت نمی کردند (154696)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۵۳
دشمنی ما با امریکا مسلم است ولی از راهبرد دکتر روحانی حمایت جانانه و محکم میکنیم در مذاکره با امریکا و غرب.

بهارنیوز هم نباید رویکرد افراطی نسبت با منتقدان رابطه با امریکا بگیرد مرگ بر امریکا پابرجاست تا امریکا حق مسلم هسته ای ایران رسمیت بشناسد و گزینه نظامی را کنار بگذارد(اگرچه توانش را ندارد)و دولت و کنگره امریکا از حرفها و اقدامات ضد ایرانی دست بردارن و تحریم ها را کاملا رفع کنند ان موقع حسن نیت امریکا ثابت میشود و مرگ بر امریکا کنار میرود.

دکتر روحانی و دکترظریف البته گفتند مذاکره برای مذاکره نه مذاکره برای برد و باخت (155067)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۷:۱۳
بنظرم اين حرفها و رفتارها طبيعي است . نمي توان توقع داشت رابطه اي كه سي و پنج سال قطع بوده يكباره و بدون هيچ گونه عكس العملي برقرار شود . نمونه اين برخوردها را در آمريكا هم ميبينيم . بايد به ياد داشته باشيم نوع اين اعتراض در سالهاي گذشته با لشكر كشي خياباني و موتور سواران چماق بدست بود نه با اين شيوه منطقي كه نوعي ابراز نظر محسوب ميشود . مضافا اينكه در (155155)