به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۹۸۳۸

مدير روزنامه قانون: انتظار راي تبرئه را داريم

گروه سياسي: مدیرعامل مرکز فرهنگ و هنر سپید تابان که روزنامه توقیف شده قانون زیرمجموعه این مرکز است، گفت: 5 مرداد ماه نشست هیات منصفه در رابطه با توقیف روزنامه قانون برگزار شد و با توجه به اعلام نظر آنها، دادگاه تا هفته آینده رای خود را صادر خواهد کرد.
مدير روزنامه قانون: انتظار راي تبرئه را داريم
علیرضا نیکویی در گفت وگو با ایرنا، گفت: در جلسه پنجم مرداد ماه هیات منصفه ما را مجرم شناخت و باید منتظر اعلام نظر دادگاه باشیم. وی ادامه داد: دادگاه هنوز در خصوص روزنامه قانون تصمیم خود را اعلام نکرده و این اتفاق ظرف هفته آینده و به احتمال فراوان روز یکشنبه رخ خواهد داد. مدیرعامل مرکز فرهنگ و هنر سپید تابان، گفت: آخرین امید ما برای بازگشایی روزنامه قانون رای دادگاه است که امیدوارم رای صادره به سود ما باشد.

وی با توجه به اعلام نظر هیات منصفه، آیا باز هم می توان شانسی برای بازگشایی روزنامه قانون در نظر گرفت، اظهار داشت: نظر هیات منصفه مشورتی است و قاضی می تواند رای خود را برخلاف نظر این هیات اعلام نماید. وی در پاسخ به این سئوال که آیا انتظار تبرئه روزنامه قانون را دارد، افزود: ما قطعا باید تبرئه شویم زیرا رسانه ای که ما خبر را به نقل از آن چاپ کرده ایم، تبرئه شده است و ما هم شایسته این رای هستیم.