به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۶۱۶۷۳

آيا فیلم‌هاي سينما این روزها فروش دارند؟

گروه فرهنگي و هنري: اگرچه مشهور است که می‌گویند آبان و آذر تا آخر سال، فصل مرده‌ی سینماهاست و فیلم‌ها نمی‌توانند فروش مناسبی داشته باشند اما این روز‌ها فیلم‌های سینمایی روی پرده با استقبال خوب مخاطبان روبرو هستند.
آيا فیلم‌هاي سينما این روزها فروش دارند؟
فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار پس از 16 روز اکران و در اختیار داشتن 75 سینما در کل کشور به فروش 530 میلیون تومانی درتهران و 350 میلیون تومانی در شهرستان‌ها رسیده است. این فیلم در طول این 16 روز‌، 880 میلیون تومان فروش داشته است. همچنین فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور با 9 روز اکران به فروش 210 میلیون تومانی رسیده است.

این فیلم اکنون 44 سینما در کل کشور در اختیار دارد و 170 میلیون تومان در تهران و 40 میلیون در شهرستان‌ها فروش داشته است. «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» و «شیار 143» توسط موسسه فیلمیران پخش می‌شود. فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» نیز در روز پنجشنبه 24 میلیون تومان فروش داشته است و با این حساب مجموع فروش آن در کل کشور به یک میلیارد و 30 میلیون تومان رسیده است. این فیلم اکنون با 18 سینما در تهران به فروش 760 میلیون تومانی و 32 سینما در شهرستان‌ها به فروش 270 میلیون تومانی رسیده است.

نخستین فیلم شهاب حسینی توسط موسسه فیلمسازان مولود پخش می‌شود. همچنین «آتش بس2» به کارگردانی تهمینه میلانی این روزها به فروش قابل توجه 4 میلیارد و 150 میلیون تومانی رسیده است. این فیلم که توسط موسسه هدایت فیلم پخش می‌شود‌، 12 سینما در تهران دارد و به فروش دو میلیارد و 596 میلیون تومانی در پایتخت رسیده است. همچنین اکران آن در شهرستان‌ها نیز با 27 سینما ادامه دارد و فروش آن در سینماهای شهرستان‌ها به یک میلیارد و 550 میلیون تومان رسیده است.

«مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور هم در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه در تهران سیزده میلیون تومان فروش داشته و با این حساب به فروش کل 120 میلیون تومانی در پایتخت رسیده است، همچنین فروش «مهمان داریم»‌در شهرستان‌ها 95 میلیون تومان بوده است. ‌«مهمان داریم» با مجموع فروش 215 میلیون تومان در 16 روز، همچنان 16 سالن سینما در تهران دارد.
مرجع : ايسنا