به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۸۵۷۸
روحانی در جمع مردم زنجان: امر به معروف منتج به تفرقه نشود

تحت لوای امر به معروف در جامعه ناامنی آغاز نشود

گروه سياسي: رییس جمهور گفت: دوست داریم پایان کار مجلس در مساله امر به معروف و نهی از منکر موجب انسجام و وحدت بیشتر جامعه و هدایت جامعه به نیکی باشد. از دیدگاه اسلام، یک گروه آمر به معروف نیستند و همه مسلمانان وظیفه امر و نهی را بر عهده دارند و مباد که نخواهد هم بود تحت لوای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما ناامنی آغاز شود.
تحت لوای امر به معروف در جامعه ناامنی آغاز نشود
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام دكتر حسن روحانی در سخنرانی خود در جمع مردم زنجان با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: پیام کربلا و قیام اما حسین (ع) پیام امر به معروف و نهی از منکر است. مسیر دعوت جامعه به خیر و صلاح و سعادت و جامعه بود و آنچه که باید از کربلا بیاموزیم این است که همه یکدیگر را به خیر و صلاح و عمل به معروف دعوت کنیم و اگر فرد و جمعی از مسیر هدایت فاصله گرفتند آنها را از منکر و منکرات نهی کنیم.

وی با بیان اینکه امر و نهی اختصاص به هیچ فرد، جناح ودسته‌ای ندارد اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند بگوید من فقط آمر به معروف و ناهی از منکر هستم و هیچ کس نمی‌تواند جناح و یا گروهی را به عنوان عمل کننده به منکر متهم کند. رئیس دولت یازدهم با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی یادآور شد: اصل قانون اساسی درباره امر به معروف و نهی از منکر آن است که ما باید همه را به خیر و نیکی دعوت کنیم و طبق آموزه‌های اسلام و نص قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر عملی همگانی و متقابل است.

روحانی ادامه داد: باید این مساله به ذهن سپرده شود که امر به معروف و نهی از منکر عمل همگانی است یعنی 77 میلیون آمر به معروف و ناهی از منکر خواهند بود و به یاد داشته باشیم که این عمل متقابل است و مبادا روزی کلمه امر به معروف و نهی از منکر و این وظیفه مهم که باید وسیله‌ای برای نزدیکی جامعه به یکدیگر باشد وسیله‌ای برای تفرقه و جدایی شود.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه بر اساس قرآن در امر به معروف و نهی از منکر باید ابتدا ولایت و محبت نسبت به دیگری شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: دوست داریم پایان کار مجلس در مساله امر به معروف و نهی از منکر موجب انسجام و وحدت بیشتر جامعه و هدایت جامعه به نیکی باشد. از دیدگاه اسلام، یک گروه آمر به معروف نیستند و همه مسلمانان وظیفه امر و نهی را بر عهده دارند و مباد که نخواهد هم بود تحت لوای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما ناامنی آغاز شود.

وی با تاکید بر اینکه اساس معروف امنیت، برادری و کرامت انسانی و احترام به یکدیگر است تصریح کرد: مباد منکر را تنها به یک مساله خلاصه کنیم دروغ و تهمت منکر نیستند؟ رشوه‌خواری منکر نیست؟ بورسیه‌های تقلبی را نباید منکر بپنداریم؟ از صبح تا شب فقط یک مساله و آن هم بدحجابی را فقط باید منکر تلقی کنیم؟

رئیس دولت تدبیر و امید افزود: زنان ایران زنانی مسلمان با عفت و طرفدار حجاب هستند یک گروه فقط خود را مسئول حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نپندارد و گفته می‌شود همه باید امر به معروف و نهی از منکر باشیم و باید بدانیم کاری کنیم که جوانان ما شوق داشته باشند. روحانی تاکید کرد: اعتقاد من طلبه در حدی که از آموزه‌های اسلام می‌فهمم این است که منکری بالاتر از بیکاری و فقر نسیت.

ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۲:۵۶
خودشون دارن با دست خودشون کاری میکنن که عاقبتش میشه لبریز شدن صبر مردم و.... (257402)
اعتدالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۲
درود بر دکتر روحانی عزیز .اقای دکتر با معرفی بورسیه های غیر قانونی و تفاهم هسته ای و معرفی وزیر علومی همانند فرجی دانا و نجفی و انجام ندادن امر به معروفی که مجلس تعیین کرده ،مشت محکمی بر افراد تندروی مجلس بزنید و قدرت خود را که مردم پشتیبانتان هستند را نشان دهید.خداوند یاریتان کند. (257406)
دوستدار اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۴۰
همین نظر شما بر خلاف توصیه آقای روحانی به اتحاد و همدلی باعث تفرقه و اختلاف است (257656)
مولایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۳
احسنت (257407)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۸
جانا سخن از زبان ما میگویی..... (257408)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۱۷
کاملا مشخص است دلواپسان، دغدغه ی دین و دیانت ندارندو بیشتردنبال سیاست کهنه بریتانیا هستندکه نانشان درتفرقه برشته می ماند.وگرنه این دو موضوع بسیارمهم وپیشرفته دین رادرحدگروه های افراطی و بی اندیشه تنزل نداده ودرحوزه تنها بدحجابی محدودنمیکردند.کاملا آشکار است تصویب چنین دیدگاهی در مجلس جزاختلاف وهرج ومرج نداردو تجربه ثابت کرده هرگاه این افراطی هااقدامی کرده اندنتیجه اش برعکس شده است.تجربه ویدئو بگیر تا ماهواره و همین حجاب که سبب لجبازی وجسارت بیشتر شده (257414)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۲۳
امربه معروف چندمرحله داره،تازه اگر تمام مراحلشم اجرابشه،وطرف متنبهه نشه،مملکت حاکم شرع داره،دستگاه قضایی داره،اینقدربی صحاب نیست که هرکس خودش حکم بده ،واجرا کنه‌اونم به این طرزوحشیانه،با اسید،اخه کدوم حکم انسانی واخلاقی،عقلی ،مجازات با اسیدرومیپذیره،متاسفم برای جامعه بیمار،برای مردهای،مردنما،که مردبودنشون رو تو اعمال زورووحشیگری به جنس مخالف خودشون میدونن (257415)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۲۵
روحاني توي اين يكسال اگه هيچ كاري هم نكرده باشه همين چند تا جمله اي كه گفته بيني و بين ا... حرف دل و بغض فروخفته ي چندين ساله ي مردم ايرانه : "دروغ و تهمت منکر نیستند؟ رشوه‌خواری منکر نیست؟ بورسیه‌های تقلبی را نباید منکر بپنداریم؟ از صبح تا شب فقط یک مساله و آن هم بدحجابی را فقط باید منکر تلقی کنیم؟"
اما گل صحبت امروزش كه ميتونه واقعا نقطه عطفي باشه توي جامعه و به يه فرهنگ تبديل بشه اينه: "منکری بالاتر از بیکاری و فقر نيست."
درود به اين خادم راستين ملت. واقعا به راي پارسالم افتخار مي كنم. (257416)
ل
Italy
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۲:۵۷
روزنامه نگار زنداني نداريم راست بود؟!؟!؟! (257640)
آذر م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۲۶
مرررررررررررررررررررررررررررررحبااااااااااااااااااااااا. البته اگر این سخنان تنها در حیطه ی حرف باقی نماند (257418)
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۳۲
برادران خدوم ضرغامی درصداوسیمای مرکززنجان وقتی مجری رشید پور از مردم خواست بگویند زنجان یک کلام روحانی والسلام بلافاصله پخش زنده را قطع کرد و مجری با دستپاچگی شروع کرد به گفتن حرف های تکراری. مثل اینکه به قول اقای روحانی پیام انتخابات پارسال هنوز برای یک عده دلیوری نشده است. (257421)
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۳۳
اقای رئیس جمهور شما و همفکرانتان که16 سال حکومت کردید که ابزار فرهنگ سازی برای حجاب .امر به معروف اعتقاد دارید .... چه کردید در این باب؟؟؟ (257422)
ایرانی
Canada
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۷:۵۵
اول باسواد شو بعد بیا جوابتو بگیر البته اگر باسواد بشی خودت جوابتو خواهی گرفت اگر (257524)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۸:۳۵
بیسواد، خوشم میاد خودتنو خوب میشناسید، هشت سال بیسوادا به کشور حکومت کردن دیدیم نتیجش رو. اون اسطورتون چه کاری برا حجاب کرد، ساپورت پوشا زمان کی پیداشون شد؟ (257538)
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۲۰
من در مورد روحانی وهمفکراش پرسیدم که براي ادعاي خودشان چقدر تلاش کردند...
نظراحمدي نژاد هم درمورد.امر به معروف.حجاب .این موارد مث این آقایون هست...
آقای ایرانی و سجادخان بريدسيره امام و اقا رو ببینید در مورد حجاب و امر به معروف بعد راه مشخص میشه....نمونش نظر امام درمورد گشت و کارهای کمیته (257577)
آدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۴۶
"دروغ و تهمت منکر نیستند؟ رشوه‌خواری منکر نیست؟ بورسیه‌های تقلبی را نباید منکر بپنداریم؟ از صبح تا شب فقط یک مساله و آن هم بدحجابی را فقط باید منکر تلقی کنیم؟"
آقای روحانی اینها رو باید تو جلسه استیضاح فرجی دانا می گفتین نه اینجا!! (257427)
خادم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۴۹
به نظر من طرح امر به معروف ونهی از منکر توسط شورای نگهبان رد میشه.چون با نص صریح قرآنی:لااکراه فی الدین مغایرت داره (257429)
صمدانی
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۱۹
از تمام قرآن خدا همین یه جمله رو فقط یاد گرفتی !!! (257575)
ﻟﺒﻮ ﻓﺮﻭﺵ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۲۴
ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﯼ ﺧﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﻃﺮﺡ ﻣﺮﮐﺒﺶ ﺧﺸﮏ ﻧﺸﺪﻩ ﺗﻮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﺗﺎﯾﯿﺪ میشه (257648)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۳:۵۲
فقط حرف ! (257430)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۱
آقای روحانی از زمانی که گفتید : نمی توان با شلاق مردم را به بهشت برد .عده ای سعی کردند با اسید مردم را به بهشت برند.
حال که می گویید منکری بالاتر از بیکاری و فقر نیست.عده ای مطمئنا با ابزاری بدتر از اسید مردم را به بهشت رهنمون خواهند کرد.
راهی جزء نابودی نهادهای اسید محور نیست. (257440)
سعید اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۴:۱۴
اقای روحانی فقط وعده میده و به هیچکدامشون هم عمل نمیکنه .اقای روحانی باید جلوی تصمیمات مجلس افراطی بایستد.
به جرات میگم که اقای روحانی به خاطر اضهارنظرش درباره روزنامه نگاران در نیویورک تعداد زیادی از هوادرانشون را از دست دادند (257444)
فراهانی
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۲۱
حالا که مجلس میخواد یکی از بزرگترین دستورات دین رو احیا کنه شده افراطی !!!! (257579)
آرشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۵۹
به خدا اگه دستم بود به این نظرت میلیارد ها منفی می دادم (257661)
ابراهيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۴:۳۰
اقاي روحاني ابراز تاسف از قضيه اصفهان ميكردي بد نبود (257446)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۴:۵۳
........ اساسا" اين مدعيان، بخاطر همين ادعاي پوچ و واهي خود، نياز ضروري دارند که امر به معروف و نهي از منکر شوند! (257461)
باب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۴:۵۵
در اصل,يك درخت,كهن "آدم"
ازبهشت
آورد درزمين ودرين پهن دشت كشت
ماشاخه درخت خداييم
چون برگ وبارماست زيك ريشه وتبار
هريك تبربه دست چرايم? (257462)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۵:۰۴
صحبت های اقای روحانی به جا بود اما باید با اقدامات بیشتری در برابر این حرکت بایستند حرکتی که جز نتیجه عکس دادن هیچی ندارد.روحانی منتظریم (257465)
ﻟﺒﻮ ﻓﺮﻭﺵ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۳۳
ﻣﺘﺄﺳﻔﺎﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻣﯽ زنه (257653)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۵
ممنونم بهار جان. امروز اتفاقی گزارش سخرانی آقای رییس از صدا و سیما شنیدم . آن گزارش چقد متفاوت است با سخنرانی دکتر روحانی عزیز (257469)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۵:۵۱
وقتی هممون میدونیم کار کیه چرا خودمونو به اون راه میزنیم (257479)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۶:۰۶
پیش کشیدن لایحه حامیان آمر به معروف در این برهه خراب کردن شخص شما و دولت شماست شما از این مجلس هیچگاه خیری نخواهید تا اسفند 94 . (257485)
علي يانگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۶:۲۸
صحبت هاي امروز ايشون حرف دل عموم مردم ايران بزرگ هست (257487)
ایرانی
Canada
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۶:۲۸
راه برای خالی کردن عقده ها باز شد آقای روحانی چقدر داری به این جملعت امتیاز میدی میخوان واسه رأی تو مردم را نابود کنن نمیبینی دکتر ؟ بهار نترس چاپ کن (257488)
چی بگم
Germany
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۶:۴۲
درود بر شیر پاکی که خودی، منکری بالاتر از بیکاری و فقر نسیت، منکری بالاتر از دروغ و تحمیغ مردم نیست منکری بالاتر از زیر پا قرار دادن قانون و قانون اساسی، انحراف مردم از مسائل اساسی، اداره نا جوانمردانه افکار عمومی با شانتاژ و جو سازی و هوچی گری و عربده و .... بی پاسخ گذاشتن انواع سئولات اساسی و ........ (257490)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۷:۲۷
افرین بر این مرام وگفته شما (257512)
ابوالقاسم
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۷:۵۵
سلام،
اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما جای واقعی خود را داشت،مطمئنا :
اختلاس 3000 میلیاردی رخ نمیداد - مطمئنا چپاول 7000 میلیاردی رخ نمیداد -
مطمئنا فساد اقتصادی با چنان رقم عظیمی از مقاماتی چون معاون رئیس جمهور
رخ نمیداد - مطمئنا اندوخته چند میلیون کارگر در سازمان تامین اجتماعی اینطور به تاراج نمیرفت و... و اینها همه هیچ ،ولی چند تار موی یک دختر که از زیر روسری دیده شده،مجلس برایش لایحه امر به معروف تصویب میکند!؟چی فکر میکردیم چی شد ! مردم به سران حکومت در صدر اسلام میگفتند"اگر کج ب (257523)
کاتب
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۲۸
فساد بعضی از مدیران دولتی چه ربطی به مجلس داره؟
خوبه مثل مجلس ششم برای کاهش اختیارات ولی فقیه تحصن کنن و کشور رو به بحران بکشونن؟! یا مثل استانداران دولت اصلاخات همه با هم استعفا کنن و کار مملکت رو فلج کنن؟! (257583)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۸:۴۴
ضمن تشکرازآقای رییس جمهورایشان بایدمیگفتنداگرخانمی به هردلیلی موهاشوگذاشت بیرون کسی حق نداردبه وی تعرض کندیاحرف بدی بزندچه برسه به اسیدپاشی!!!این یک رسوایی واهانت به اسلام محمدیست البته ازاسلام طالبانی وداعشی جزخشونت انتظاری نیست!! (257542)
یک دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۸:۴۷
خدا از تهمت هایی که می زنید آگاه است (257546)
شریفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۸:۵۶
سلام جناب روحانی ازشمابزرگوارخواهش داریم اگرقرارهست ازاین مسایلی که شماکاملا واقفیدهدف امربه معروف نیت فقط تخریب کابینه شماست پس چرا؟مسولین دولت قبل همچنان برسرپست سابقشان استوارهستندوبه ریش شما ومامی خندنداگرایستاده گی نشوددرمجلس پیش روضربه اش راخواهیم خورد!نذارید دیرشودچرا؟چون خواسته دشمن همین است به حامینتان احترام بگذاریدمچکریم (257549)
بیشه بیدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۱۲
اسید پاشی یک حرکت جنایتکارانه و ضد انسانی است و باید عامل این جریان که چون زنجیره ای بوده احتمال زیاد یه عامل بوده مجازات و قصاص بشه (البته اگه روشنفکرنماها فریاد ضد قصاص بلند نکنن که چون افکار عمومی متاثر شده حرفشون برای مردم خریدار نداره و همه میخوان عوامل مجازات بشن)
جدای از این لزوم مجازات، رویکرد بعضی رسانه ها در سنجاق کردن این اتفاق ضد انسانی به قشری از جامعه و ارزش امر به معروف و نهی از منکر حرکتی ضد انسانی تره. (257569)
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۱:۵۲
زنان و خواهران ما احساس امنیت نمیکنند دیگه ، چطوری میخواهین جلوی داعش وطنی رو بگیرین ؟؟؟ از مسوولین میخواهیم شدیدا با اين وحشی ها برخورد کنه و قصاصشون کنه با همون اسیدشون (257624)
ﻟﺒﻮ ﻓﺮﻭﺵ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۴۱
ﺗﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﮔﯽ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﻮﺩﻩ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻗﺮﺑﺎﻧﯿﺎﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ﺍﺯ ﻗﺪﯾﻢ ﮔﻔﺘﻦ ﭼﻮﺏ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺯﺩﻩ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯽ کنه (257657)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۳۰
جناب رئیس جمهور!
حرف های زیبایی فرمودید، همه ی ما منتظر اقدام عملی شما در برابر رفتارهای افراطی و جاهلانه هستیم. به قول معروف: «به عمل کار برآید...» (257585)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۴
جناب دکتر روحانی
بعد از مدتها بالاخره خوشحالیم که حرف دل مردم را زدید.
سپاس و سپاس (257594)
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۰:۴۵
همه ملت ایران انزجار خودشان را افراد اسید پاش اعلام خواهند کرد و باید اشد مجازات را برای این افراد متحجر در نظر گرفت انسان چقدر باید نسانیت خودش را له کند که به یک خانم اسید بپاشوند مرگتان باد (257602)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۱:۱۵
باید دستاشونو از کتف قطع کرد.روحانی معلوم نی با کیه اصلا؟ (257612)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۱:۵۵
بهتر بود برای پدیده شوم و دلخراش اصفهان عزای عمومی اعلام می شد (257625)
بندر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۲۱
اقای روحانی زودتر به داد مردم برسید واقعا اکثر مردم دارن افسرده میشن (257647)
صایب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۲۸
اعدام باید گردند (257651)
کارن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۳۳
آقای روحانی این حرف شما بسیار درست و منطقی اما آقای روحانی کوتاه آمدن دولت شما در مقابل این مجلسی که شما همش دم از دوستی بااو میزنی به ضرر شما و حامیان شما شده است
آقای روحانی همیشه میگویند گل نزنی گل میخوری..کوتاه آمدن شما در مقابل این مجلس اقلیتی باعث سرافکندگی حامیانتان میشود (257654)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۲۳:۵۲
روحانی فکر می کنه اگه بگه اسید پاشی اخه دیگه اسید نمی پاشن کسی که داره اسید پاشی میکنه ائل باید ببرنش باغ وحش ببینن انسانه یا حیوان نه اینکه بهش بگی اخه جیزه صدا و سیمای میلی اخبار اسید پاشی رو جوری پخش میکرد یه دونخ به نعل می زد یه دونه به میخ که نکنه اسید پاشا دلواپس بشن میگفت حجابتونو حفظ کنید نا این جانیا نتونن اسید پاشی کنن خدایا تو این مملکت چه خبره (257660)