به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۶۱۶۴۶

تنها راه ظهور امام زمان از نگاه مهدي طائب

گروه سياسي: فرمانده قرارگاه عمار، گفت: تنها راه آمدن امام زمان(عج) این است که اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود و این نیروی مقاومت مردمی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.
تنها راه ظهور امام زمان از نگاه مهدي طائب
به گزارش خبرگزاری رسا، در دومین یادواره زنان شهیده سپاه محمد رسول‌الله(ص) حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با اشاره به جایگاه شهدا، گفت: در هر مراسمی که برای بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود باید به این سه سؤال پاسخ داد که آیا این شهدا برنده بودند یا بازنده، اینکه شهدا زنده هستند یعنی چه و ما هم‌اکنون به کجا رسیده‌ایم. طائب در توضیح این‌که پرونده شهدا باز است ادامه داد: اگر کسی در نبرد و در میدان جنگ حق علیه باطل شهید شود به گمان ما او نیز مرده است اما خداوند اینگونه نیست کسی که در میدان نبرد شهید شد اثردهی او به قوت خود باقی است و به فرموده خداوند چیز جدیدی به او داده می‌شود و ابزاری که در اختیار او قرار می‌گیرد برای ما قابل درک نیست و پرونده انسان‌های عادی بسته می‌شود اما پرونده شهدا باز می‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که هم‌اکنون به کجا می‌رویم؟، بیان داشت: ملت ما متعهد هستند که امام زمان (عج) را از پرده غیبت درآورند و دشمن این موضوع را متوجه شده است مردم دنیا دنبال عادلی می‌گردند و عاشق امام زمان (عج) هستند. فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به این جمله امام راحل که بارها فرمودند «اسرائیل باید محو شود و نیروهایی که می‌توانند این کار را انجام دهند بسیج مستضعفین است» اعلام کرد: تنها راه آمدن امام زمان (عج) این است که اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود و این نیروی مقاومت مردمی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.