به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۵۶۹۷۶

جوانترين ميلياردرهاي جهان/تصاویر

گروه اقتصادی: اين قشر از ثروتمندان جهان همانند ديگر ثروتمندان صاحب پول،‌شهرت و موقعيت هاي بسيار عالي هستند اما نسبت به آنها يک مزيت دارند و آن هم اينکه هنوز به سن 40 سالگي نرسيده اند. اين افراد جوانترين ميلياردرهاي جهان نام دارند که اغلبشان ثروت خود را مديون دنياي مجازي اينترنت هستند.در اين گزارش شما را با اين افراد آشنا خواهيم کرد.
1-«يوليا اوتکر» . از جمله ميلياردرهاي جوان دنياست که هم اکنون شرکتي به همين نام را هدايت مي کند. مجله فوربس دارائي او را در حدود يک ميليارد و 650 ميليون دلار برآورد کرده است.



2-«کوين سيسترام» 29( ساله). رئيس و يکي از موسسان شبکه اجتماعي اينستاگرام. وي در سال 2006 در رشته مديريت در دانشگاه استنفورد فارغ التحصيل شد. در اين شبکه کاربران مي توانند بصورت رايگان عکسهاي خود را به اشتراک گذارند.



3-«ديويد کارپ»(26ساله). در سن 11 سالگي آغاز به يادگيري زبان HTML کرد اما تحصيلات دانشگاهي ندارد.وي چندي قبل سايت Tumblrرا به مبلغ 1.1 ميليارد دلار به شرکت ياهو فروخت.



4-«دن مسکوويتس» . وي يک از موسسان شرکت فيسبوک است و ثروت خود را از فروش سهام خود به يک شرکت رسانه هاي اجتماعي بدست آورد.



5-«ژان کام»(38ساله).وي موسس شرکت «واتس آپ» است که در سال 2014 با 19 ميليارد دلار شرکتش را به فيسبوک واگذار کرد.



6-«رابرت پرا». وي تا سال 2005 به عنوان مسئول توسعه شرکت اپل بوده و سپس خود اقدام به تاسيس يک شرکت محصولات وايرلسک رد و سپس باشگاه بسکتبال ممفيس را خريداري نمود.او در رشته آسياي شرقي شناسي تحصيل مي کند.



7-«ايوون باوئر»(35ساله).مدير رسانه اي و ناشر شرکتي به همين نام است. دارايي وي در حدود 2.4 ميليارد دلار اعلام شده است.



8-«دريو هاستون»(30ساله).وي يکي از موسسان شرکت Dropbox است که درحدود 1.2 ميليارد دلار ميزان دارائي هاي اوست.



9-«مارک زوکربرگ»(30 ساله). موسس شرکت فيسبوک. ميزان ثروت او هم اکنون 19 ميليارد دلار مي باشد.]



10-«لري پيج»(41 ساله).وي نيز از جمله چهره هاي سرشناس دنياي اينترنت است که يک از بنيان گذاران موتور جستجوي گوگل است. وي در سال 2004 مولتي ميلياردر جهان شد و دارائي اش حدود 23 ميليارد اعلام شده است.



11-«هوئييان يانگ»(31ساله).وي وارت شرکت املاک و مستغلات پدرش شده. در سال 2007 او سهام شرکت را وارد بورس کرد و دارائي اش حدود 5.7 ميليارد دلار است.

مرجع : نور نیوز