به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۶۸۰۷۲
می‌خواهند رحیمی را به سرنوشت کردان دچار کنند

آقاي‌رحيمي مستوجب اين همه آبروريزي نبود

گروه سياسي: عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس گفت: من معتقدم آقاي رحيمي مستوجب اين همه آبروريزي نبود به طوري که موضوع ايشان حتي به رسانه ملي کشانده شود!
آقاي‌رحيمي مستوجب اين همه آبروريزي نبود
مويد حسيني صدر، در گفتگو با خبرگزاري آريا افزود: وقتي آقاي جهانگيري از برداشت و سوء استفاده45هزار ميلياردي شانديز صحبت مي کنند و يا شخصي چون بابک زنجاني 9هزار ميليارد تومان از پول اين کشور را به خارج برده است بيايند و به خاطر 3يا4 ميليارد تومان آبروي کسي را که 35سال در نظام سمت داشته است را ببرند منطقي و منصفانه به نظر نمي رسد.

نماينده خوي تاکيد کرد: نبايد افراد را به هرقيمتي نابود کرد اگر فردي مثل آقاي رحيمي تخلفي دارد بايد به زندان برود نه اينکه با آبروي افراد اينگونه برخورد شود. آقاي رحيمي در دوران مسئوليتش به عنوان معاون پارلماني دولت رابطه خوبي با نماينده هاي مجلس داشت البته ايشان بعد از آنکه معاون اول آقاي احمدي نژاد شد خيلي با نماينده ها رابطه نداشت.

عضو فراکسيون رهروان ولايت افزود: وقتي آقاي احمدي نژاد آقاي رحيمي را به عنوان معاون اول خود معرفي کردند تمام نماينده هاي حاضر در مجلس نامه حمايت از ايشان را امضا کردند. وي با بيان اين مطلب که نامه رحيمي سراسر واقعيت است، تاکيد کرد: مشخص نيست با بردن آبروي رحيمي به دنبال چه چيزي هستند و چرا مي خواهند بلاي آقاي کردان را سر ايشان در آورند.

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۱۲
ملت بابت این 3 یا 4 میلیارد تومان ناقابل باید شرمنده ایشان باشند ... (285916)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۱۵
پاراگراف آخر را اصلاح کنید:تمام نمایندگان نبودند فقط 175نفری که پول گرفته بودند از ایشان حمایت کردند. (286118)
اميد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۱۶
واي به مجلسي که ااين ادم نمايندش باشه چرا مثال زنجاني و غيره ميزني حساب کن 5 ميليارد اگه 50 معلم صدسال حقوقشون جمع کنند ميشه 5 ميليارد اين طوري حساب کن (285917)
رادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۳
واقعا از یک نماینده مجلس بعیده چنین حرفی رازدن.چه کسی گفته که اختلاس تا یه مبلغی قانونیه؟!ما که نمیدانستیم آقای نماینده محترم شهرستان خوی. (285993)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۲۵
اتفاقا اصلا بعید نیست. اگر نخواسته باشی اینقدر حمایت کنه در مقابل پول گرفته خیلی بد میشه که (286122)
کار شناس در همه امور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۴۱
بنده خدا حالا یه افتابه دزدیده .ان دزدهای اصلی را بگیرید. (285920)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۰۳
چه آفتابه گرون قیمتی ........... 4 میلیارد قیمت آفتابه!!! (285983)
کارشناس در همه امور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۴
نسبت به ان 3000 9000 45000 الان چهار میلیارد افتابه دزدی است.نه؟؟؟؟؟؟؟ (286039)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۵۱
واقعا‌خجالت‌اوره،میگن‌چند‌تا‌نماینده‌فعلی‌تخلفاتشون‌هویداشده‌ولی‌نمیتونن‌کاری‌بکنن‌این‌از‌اون‌قانونهایی‌هست‌که‌فقط‌تو‌ایران‌وجود‌داره‌الا‌جای‌دیگه‌بود‌سریع‌دستگیرشون‌میکردن،هوا‌بس‌ناجوانمردانه‌بخور‌بخور‌است (285922)
urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۲:۳۰
البته که باید هم حمایتش بکنید. هرچه باشد برای پرداخت پول به حضرتعالی و دوستانتان فعلا در مخمصه هستند. ای که نام خود را نماینده گذاشته ای باید بدانی دزد دزد است. به نظر من قطع دست افتابه دزد غیر انسانی و اتفاقا قطع دست این اقایان اجباری هست. چون اینان از کسانی می دزدند که به انها اعتماد کرده اند. فکر کنم روزی برسد که مردم هر جا مامور دولتی دیدند سریع دستشان را در جیبشان برند که مبادا پورد سرقت قرار گیرند چون فساد توسط این افراد در کشور و سیستم های مالی دولتی نهادینه شده است (285926)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۳:۱۵
آره خدایی4-3 میلیارد که چیزی نیس من شرمنده ام آقایی رحیمی کاش تعارف نمیکردی بیشتر میبردی بابک و خاوری دیگه زیاده رویی کردن!!!!
ما واقعا کجاییم!!!! (285933)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۴:۲۲
داره تاوان آبروی دیگرانی رو میده که رییسش تو 8 سال بر باد داد. (285942)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۵:۵۸
3یا4میلیاردپول کمی است چقدرپررو.درحکومت امام علی یک جونان هم به ناحق مجازات داشت دیگه برای آقایون 4میلیاردپولی نیست .عجب رویی .خجالت بکشید (285943)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۴
واقعا چه رویی داره این نماینده (286012)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۷:۳۸
آقای نماینده !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ همین دیدگاه و تفکر است که زنجانی کردان رحیمی رفیقدوست و.......... را پرورش میدهد دزدی کنید آبرویتان حفظ میشود قوه قضاییه مگر مجتهد نیستندمگر بر اساس اسلام حکم نمیدهند باید در جامعه طوری متخلفان را معرفی کنند که کسی جرات تخلف نداشته باشد آقای رحیمی بابت خدماتش حقوق میلیونی و نشان خدمت گرفته میشود وقتی ملیاردی پول گرفت باید فکر آبروی خودش و خانواده اش می بود خانواده در خوشی و ناخوشی خانواده هستند (285953)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۷:۳۸
کاری نکرده که به چن تا نماینده مث ایشون کمک مالی کرده. حالا شما میگین این رشوه یا پول حرام بوده دارید جوسازی می کنید!!! (285954)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۷:۵۰
در فرهنگ لغات انگلیسی یه کلمه جدید اومده به نام کردانایز به معنی:
اخذ مدرک دکترا بدون داشتن مدرک لیسانس ، فریب دادن دیگران بوسیله یک دروغ بزرگ برای دستیابی به یک شغل مهم مانند وزارت.
خودتان بخوانید اینم مرجعش:

http://qytc.mihanblog.com/post/114
http://www.seratnews.ir/fa/news/57281
حالا شما بگید کی آبروی کی را برده؟ همچنین تو قضیه ی ادای تکلیف!!! 170 نماینده مجلس با پول حرام ، نیز شما بگید کی آبروریزی کرده؟ (285956)
یکی از رای دهندگان آقای موید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۰۲
آقای نماینده نکنه شما هم جزو 170 نماینده هستید (285958)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۰۴
در یکی از بلاد کفر بخاطر یک حوله صورت خشک کنی معاون رئیس جمهور استعفا داد
در کشور ما سه یا 4 میلیارد قابلی ندارد ؟
پیشنهاد میکنم بررسی شود این نماینده چطور 3یا 4میلیارد برایش عددی نیست
من و همسرم بعد از 23سال کارمندی 200میلیون تومان کل زندگیمان نیست چطور این مبلغ که برابر با کل زندگی 20کارمند در طول 30سال کاری است بسیار کم دیده شده؟ (285959)
کاشف
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۱۰
جناب آقای حسینی صدر اونروز که آقای احمدی نژاددر رسانه چوب حراج بر آبروی بزرگان نظام می زد بدون اینکه حتی کوچکترین حکم جزایی گرفته باشند کجا بودی که نگران آبروی اشخاص که نه نگران آبروی نظام باشی مگه افرادی که در رسانه ملی اسامیشون اعلام شد تو دادگاه محکوم شده بودند . در اظهار نظرهایتان کاش گاهی خدارا در نظر بگیرید (285960)
موکل ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۱۳
آقای موید حسینی صدر شما غصه این را میخوری که ایشان کم دزدی کرده اند مگر در سوره زلزال قر آن کریم نخوانده ای که خداوند از زره مثقال نمی گذرت با این وجود شایسته است کسی که در بالا ترین مقام دست درازی به بیت المال می کند وبا دزدی ورشوه نمایندگان 0/(170نفر)را برروی کرسی نمایندگی می نشاند باید بیشتر از این آبرویش برود حق الناس این چنین است وکیل مردم !!!!!!!!!!!! (285961)
وحیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۱۸
اگه زودتر این رسیدگی صورت میگرفت بقیه هم جرات این کارها را نمیکردند. (285962)
هیمن
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۲۲
170 نفر یادتون نره!! (285964)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۴۰
آقای نماینده در اینجا فقرا بخاطر 10000تومان زندانی میشن در کشورهای خارجی به خاطر خرید یک میز رییس جمهور یک مملکت زیر سوال میره حال 5میلیارد پول خرد جنابعالی اگه این پولو من وفامیلم داشتیم تاچندسال راحت زندگی میکردیم (285966)
يوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۴۲
170 کاندید و نماینده مجلس از رحيمي براي تبليغاتشان پول گرفته‌اند. اينها از رحيمي دفاع نكنند كي دفاع بكند؟! (285967)
محتاج نان شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۴۸
خانم ها، آقایان: تخم مرغ دزد شتر دزد می شود. این دوستان خدمتگزار از تخم مرغ شروع کردن والان بصورت گله شتری آن هم با بار می دزدن. (285969)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۸:۵۴
بله باید هم آقایان. . . ) از رحیمی حمایت کنند چون رحیمی پول ستاد انتخابات آنها را تامیم کرده !!!!!؟؟؟ (285971)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۰۳
واسه یک میلیون سر مردم را میبرید بالای دار بعد 3 4 میلیارد آنقدر مهم نیست که آبروی افراد بره!!! وضعیت فعلی مملکت حاصل مدیریت شما و آقای رحیمی و امثالهم است حالا لابد جایزه هم باید بهتون داد,شرم و وقاحت اصلا" دیگه وجود نداره . (285972)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۰۹
اين اقا داره سنگ خودشو به سينه ميزنه. نترس عزيزم . . ، (285974)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۳
سلام ،
اولا که برای رحیمی ابروریزی نکرده،بلکه او سوء استفاده مالی کرده و قوه قضائیه هم حکم داده. کجای این کار ابروریزی است؟ ثانیا،شما این متخلف را میبینی،ولی میرحسین و خاتمی را نمیبینی،که چوب حراج ابروریزی و بی حرمتی را دست گرفته و چه جولان ها داده آید ؟ بدترین ناسزاها را متوجه انان و هاشمی و خانواده انها کردند؟اخه شما که نماینده هستید،باید بصیرتر از من یک لا قبای هیچکاره باشید! این چه نگاهی است؟ (286002)
چه فرقی میکنه...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۴
فکر کنم شما یکی از همون 170 نماینده ای هستی که جناب آقای رحیمی بهتون خدمت کرده... (286013)
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۴۶
واسفابه حال این مردم که چنین نماینده ای دارند (286086)
بیکار وسر گردان با بلا ترین مدرک دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۲۹
چطور اسم خود را اصول گرا نامیده اند اصول گرایی یعنی از خط قرمز عبور نکنی ودزدی واختلاس انجام ندهی به وسیله پول رشوه وارتشا نماینده مجلس نشوی اما می بینیم این گونه نیست اینها دنبال قدرت وثروت نا محدود هستند جوا نان ما با با لاترین دانشگاهی بیکار وویلان اما نمایندگان مجلس می بایست با پول رحیمی راهی مجلس بشوند وبا غصب دیگران این گونه قانون گذاری کنند که ابتر وبی نتیجه است خدا به داد این مردم مظلوم برسد که بعضی موکلینشان ) این گونه اند (286022)
علی 1
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۳۳
دزدی کارزشتی است چه یک ریال باشد چه 5 میلیارد . دزدی دیگران را توجیه نکنید . امثال شماهستند که به دیگران چراغ سبز نشان می که مال مردم خوری بکنند . واقعا نماینده ای ؟ (286025)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۶
قربان برم خدا را، یک بام و ذو هوا را، آقای رحیمی فقط باید آبروی دوستان شما محفوظ بماند پس آبروی دیگران مهم نیست!!!!! چقدر خودخواه!!!!!!!!!! (286033)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۹
این نماینده ظاهرا اختلاس 5 -6 میلیاردی را حق خودش میدونه و اونو تخلف نمیدونه . امیدوارم ملت بزرگ ایران در دوره بعد حق این نماینده هایرا کف دستشان بگذارد و خانه ملت را از . . .پاک سازی نماید . (286034)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۷
کار مملکت به کجا رسیده که دیگه دزدی سه چهتر میلیاردی ناچیز شده!! (286042)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۴۴
چقدر راحت میگه 3 میلیارد تومان خدایا به حال این ملت رحم کن انگار 3 هزار تومان اختلاس کرده اینها نمایندگان ملتند (286062)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۱۳
انور اب که نه مسلمان هستند به خاطر 1000 دلار عالیترین مقام را محاکمه ودر صورت اثبات از بدنه حکومت اخراج میشود ولی اینجا اقای نماینده میفرمایند چرا به خاطر 3 یا 4 میلیارد تومان ابروی این اقا را میبرید طرفداری ایشان هم کمتر از اختلاص نیست در اسلام بین 3تا4 تومان تا میلیاردفرقی ندارد وای به حال ما ملت با این نماینده ها تا ریشه فساد قلغ و قم نشود مملکت درست نمیشود (286071)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۳۲
من ازلظهارنظراین نماینده شرمنده شدم،بجای اینکه شدیدلبرخوردبشه تادرس عبرت بشه میگه نبایدابروش میبردن،ی کارگربدبخت براماهی چندصدهزارتومان باچندسرعایله ،اجاره خونهازجونش مایه میذاره،اونوقت این مثلا نماینده........ (286077)
نادان
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۴:۰۹
من نمیدانم کف وسقف اختلاس در ایران چه قدره؟! بیچاره رحیمی چراکم اختلاس کردی که دل نمایندگان برات بسوزد؟؟؟؟اگه این بار فرصت کردی بچاپ. (286096)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۴:۴۲
لیست 170 نفر کمک داره مشخص می شود (286104)
جاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۰۷
آقای باصطلاح نماینده ما به شدت شرمنده ایم که در صدر اسلام برای دزدی بسیار اندک که یک میلیاردم اختلاس آقای رحیمی هم نمیشده دست افراد را قطع میکردند تا یک عمر هر جا که میرود آبرویش برود !!! آقای نماینده یا آنها دروغ بوده یا شما مسلمان نیستید! (286116)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۴۷
توجه این نماینده را به این نکته جلب می کنم
جناب آقای رحیمی اگر در چین این کار را می کردنند
الان حکم اعدام گرفته بودند. (286137)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۵۴
خجالت هم خوب چيزيه.
بي آبرويي و بي حيايي هم حدي داره.
اگر آزادي و آزادي بيان وجود داشت وضع ايران اين نبود. (286142)
نیکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۳۵
اگه بیای فکرشم بکنی پر بی راه نمی گه سه چهار میلیارد رقمی نیست در مقابل هزاران میلیارد اصولا باید ابروی اونها برده بشه و ایشان فقط کوچولو ابروش بره! (286164)
آذربایجانی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۱۰
من به اهالی غیور شهر خوی پیشنهاد میکنم این را هرگز به شهرشان راه ندهند شاید مختصری از گناه خود در رای دادن به چنین شخصی کم شود (286344)
رسول مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۱۹
آقای نماینده برای شما خیلی متاسفم یعنی اگر مسئولی 3 یا 4 میلیارد تومان ناقابل را هپولی کرد نباید با او برخورد شود چون بابک زنجانی 9000 میلیارد تومان اختلاس کرده. (286351)