به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۷۳۳۳۷

نگرانی مجدد نتانیاهو نسبت به مذاکرات

گروه سياسي: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق احتمالی کنونی راه ایران برای دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح هسته‌ای را هموار می‌کند.
به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ضمن ابراز نگرانی نسبت به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 که هم اکنون در لوزان سوییس در جریان است مدعی شد: ادامه مذاکرات ایران و قدرت‌های جهانی این کشور را در یک مسیر نامعقول برای دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح هسته‌ای قرار می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه از اظهارات اخیر سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین ایران مبنی بر حذف اسرائیل از نقشه به شدت انتقاد کرد.نتانیاهو در این باره گفت: روز گذشته یک مقام ایرانی گفت که نابودی اسرائیل قابل مذاکره نیست؛ این در حالی است که هموار کردن راه ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای قابل مذاکره است، این یک کار نامعقول است.

به نوشته اورشلیم پست سردار نقدی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران گفت که اسرائیل باید از نقشه حذف شود و مقامات سعودی به سرنوشت صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق دچار خواهند شد.نتانیاهو همچنین در ادامه سخنانش حصول یک توافق هسته‌ای بهتر میان جامعه جهانی و ایران را خواستار شد.
مرجع : ايسنا