به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۷۵۷۷۷

کبابی که به قیمت جان همسایه تمام شد

گروه حوادث: مردی که در حادثه آتش‌سوزی مجتمع‌های مسکونی مهر بوشهر دچار سوختگی شده بود، تسلیم مرگ شد و دو زن و سه امدادگر مجروح از مرگ نجات یافتند.
به گزارش جام جم، ساعت 12 و 45 دقیقه جمعه مردی با سامانه 125 آتش نشانی شهرستان بوشهر تماس گرفت و از وقوع آتش سوزی در واحد های مسکونی مسکن مهر این شهر خبرداد.

آتش نشانان ها در قالب چند گروه عملیاتی به محل حادثه در شهرک ولایت کوی امام حسین (ع) در منطقه صلح آباد این شهر اعزام شدند. آنها مشاهده کردند آتش سوزی در شش بلوک که در قالب 36 واحد بود رخ داده و آتش در حال سرایت به درون واحد های این مجتمع های مسکونی است. آنها پس از دو ساعت عملیات، شعله های آتش را خاموش کردند. این در حالی بود که در این حادثه دو زن که ساکنان مجتمع مسکونی بودند به دلیل مسمومیت ناشی از دود دچار مشکلات تنفسی شدند که همراه دو نفر از امدادگران و یک آتش نشان که در این حادثه دچار مشکلات تنفسی شده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند اما یکی دیگر از ساکنان که مرد 30 ساله ای بود و دچار سوختگی 95 درصدی شده بود به بیمارستان شهرستان گناوه منتقل شد.

بررسی اولیه کارشناسان آتش نشانی از محل حادثه نشان می داد که یکی از ساکنان مجتمع در پشت بام در حال پختن کباب بوده که ناگهان شعله های گاز پیک نیکی روی ایزوگام افتاده و منجر به آتش گرفتن ایزوگام ساختمان شده و آن مرد نتوانسته شعله های آتش را خاموش کند.

این حادثه آتش سوزی باعث شد 32 واحد مسکونی این مجتمع دچار خسارت هایی شوند و 24 واحد نیز به طور کامل در میان شعله های آتش سوخت. این در حالی است که هشت واحد آپارتمانی دیگر نیز دچار خسارت های جزئی شدند.پنج مصدوم حادثه دیروز پس از بهبود یافتن از بیمارستان مرخص شدند، اما مرد 30 ساله که دچار سوختگی 95 درصدی شده بود پیش از ظهر دیروز به دلیل شدت سوختگی تسلیم مرگ شد.