به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۷۵۱۷

اختلال سایت رفاهی در نخستین روز ثبت​نام

گروه اقتصادي:​ همزمان با آغاز ثبت نام مرحله دوم هدفمندی سامانه رفاهی با اختلال مواجه شده و همین امر موجب متوقف شدن نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه‌ها شده است.
اختلال سایت رفاهی در نخستین روز ثبت​نام
طبق اعلام رسمی نام نویسی از نخستین گروه از سرپرستان خانواری که قصد دریافت یارانه نقدی داشتند از ساعت 12 دیشب در سامانه رفاهی آغاز شد این مساله در حالی بود که تنها یک گروه از جمعیت کشور که شماره سمت راست ملی‌شان صفر بود حق ثبت نام در روز نخست را داشتند. اما طبق بررسی‌های به عمل آمده و مراجعه پیاپی مردم از شب گذشته و نخستین دقایق ثبت نام این سامانه با اختلالی مواجه شده که ثبت نام و تایید نهایی را غیر قابل امکان می‌کند و مراجعه کنندگان با این پیام "سامانه در حال بروز رسانی است بعدا مراجعه کنید" مواجه می‌شوند.

در این رابطه مسوولان سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز از ارائه هر گونه پاسخ شفاف طفره می روند اما به صورت تلویحی ایجاد اختلال در سایت رفاهی را تایید می‌کنند. باید دید با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده توسط دولت در نام نویسی خانوارهای مختلف افرادی که نتوانسته‌اند در طول ساعات گذشته ثبت نام کنند آیا امکان این را خواهند داشت که تا پایان ساعات روز بیستم فروردین نام نویسی خود را نهایی نمایند و یا این‌که دولت مجبور خواهد شد به دنبال این اختلال نام نویسی را تمدید کرده و روزهای بیشتری را به آن اختصاص دهد.
مرجع : ايسنا