به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۵ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۶۲۶۰۹

حاضرم مجاني براي استقلال بازي کنم

گروه ورزشی: جانواريو به استقلال برمي گردد؟ اين شايعه اي است که لحظه به لحظه قوت بيشتري مي‌ گيرد.
حاضرم مجاني براي استقلال بازي کنم
او که یک سال و نیم پیش در استقلال بازی می‌ کرد، بعد از پارگی رباط صلیبی پایش تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند و به کشورش برگردد. او در این مدت کارهای اقتصادی کرده و به صورت جدی تمریناتش را پیگیری نکرده است. با این حال گفته می‌ شود امیر قلعه‌نویی تصمیم دارد برای حل کردن مشکل بازیسازی تیمش از او استفاده کند. فابیو جانواریو خبر استقلالی شدنش را تایید می‌ کند.
صحبت هایی شده است
چند باری در این مدت که در برزیل هستم امیر قلعه‌نویی حال من را پرسیده است. من روزهای خوبی با او داشته ام و خوشحالم که حتی زمانی که در برزیل هم بودم او من را فراموش نکرد. او چند بار از وضعیت آمادگی من سوال کرده است و من هم گفته ام که اگر دوست داشت به ایران می‌ آیم و به او کمک می‌ کنم. فکر می‌ کنم قلعه‌نویی دوست دارد که من در نیم فصل دوم به استقلال برگردم و دوباره فوتبال بازی کنم.
فوتبال ایران را پیگیری می‌ کنم
اینکه از فوتبال خداحافظی کردم دلیل نمی‌ شود که فوتبال را پیگیری نکنم. تا جایی که امکانش بوده، بازی های استقلال را دیده ام و به خوبی می‌ دانم که چه بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می‌ کنند. امید ابراهیمی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری همبازیان سابق من بودند و آندو تیموریان هم یکی از بزرگترین بازیکنان ایران است که فوتبال با کیفیت را ارائه می‌ دهد.
با توجه به تعطیلات لیگ به نیم فصل دوم می‌ رسم
با توجه به اینکه لیگ‌برتر از هفته بعد 50 روز تعطیل می‌ شود، می‌ توانم به شرایط بازی کردن برسم. قبول دارم برای بازیکنی که یک فصل و نیم بازی نکرده است، به این راحتی نمی‌ تواند کامل بازی کند ولی می‌ توانم در تعطیلات 50 روزه لیگ به شرایط نسبی بازی کردن برسم.

هنوز می‌ توانم موثر باشم
با توجه به اینکه من سن زیادی ندارم، می‌ توانم یکی، دو سال دیگر برای تیم هایی که در آن بازی می‌ کنم موثر باشم. باور کنید در این مدت بارها می‌ خواستم دوباره به فوتبال برگردم ولی شرایطش پیش نمی‌ آید. حالا هم اگر پیشنهاد استقلال جدی باشد، حتما به ایران می‌ آیم چون احساس می‌ کنم هنوز هم می‌ توانم بازیکن تاثیرگذار باشم.
مجانی برای استقلال بازی می‌ کنم
الان بازی کردن برای من جنبه کسب درآمد ندارد، اگر به استقلال برگردم حاضرم مجانی برای این تیم بازی کنم. من به دنبال جذابیت های برگشتن به این رشته ورزشی هستم و مطمئنا می‌ توانم برای استقلال موثر باشم.
مرجع : ورزش3