به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۴۶۳۹

فورتانادوسلدورف خواهان رضا قوچان‌نژاد شد

گروه ورزشي: باشگاه فورتانا دوسلدورف با ارائه پیشنهادی به باشگاه استاندارد لیژ، خواهان به خدمت گرفتن رضا قوچان نژاد، مهاجم گلزن ایرانی شد.
فورتانادوسلدورف خواهان رضا قوچان‌نژاد شد
به گزارش ایسنا، رضا قوچان نژاد در این فصل رقابت‌های لیگ بلژیک نتوانست به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود و اغلب در تیم استاندارد لیژ به صورت بازیکن ذخیره به کار گرفته شده است. باشگاه آلمانی فورتانا دوسلدورف با پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی قصد دارد تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی قوچان نژاد، مهاجم گلزن ایرانی را به خدمت بگیرد.

رسانه‌های بلژیکی تاکنون جزئیاتی درباره پیشنهاد دوسلدورف به مهاجم ایرانی منتشر نکرده‌اند. قوچان نژاد این فصل قصد دارد در تیمی بازی کند که به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود تا بتواند با آمادگی کامل ایران را در جام جهانی 2014 برزیل همراهی کند. البته با توجه به این که قوچان نژاد سه سال دیگر با استاندارد لیژ قرارداد دارد، دوسلدورف تنها می‌تواند به صورت قرضی بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.

بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۵:۱۲
اوه اوه اگه رویانیان بفهمه باز اینم میخواد بخره-
خطاب به خیری که پول خلعتبری را داد الان انتظار داری بری بهشت؟؟
پول دادی که:سال بعد تیم عجمان امارات قوی بشه نمایندگان ایران رو شکست بده-یا پول دادی برای کمک غیر مستقیم و حمایت از تروریست های سوریه؟؟ (110213)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۶:۴۳
آقای نیکوکارر! 6میلیاردی که به پرسپولیس کمک کردی واسه آوردن خلعتبری، فردای قیامت زبون باز می کنن و به حالت افسوس می خورن! با این پول برای 200 تا عروی بی بضاعت جهیزیه درست کنی... (110276)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۶:۴۷
طرزفکر ت منو کشته خوبه یک بازیکنو ایرانی تو لیگی که اسمش خلیج عرب بازی کنه بعد فردا روز نامه عربی اینو دست بگیرن برو خودته اصلاح کن (110279)
خلیج همیشه فارس
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۹:۳۱
پول داره و میده ! مهم اینه که داره از حیثیت خلیج همیشه فارس دفاع میکنه .
داشتن و انفاق کردن و هدیه دادن مهمه نه انتقاد کردن دادا! (110322)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۳:۰۵
الان ینی کشته و مرده ی این مدل دفاع کردنتون از حیثیت خلیج فارسم! (110745)