به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۶۷۹۲۹
امير قلعه‌نويي:

آندو؛ بخاطر پول‌رفتی اين هم اس ام اسش

گروه ورزشی: امير قلعه نويي سرمربي استقلال پيش از بازي با سپاهان در کنفرانس مطبوعاتي حضور پيدا کرد.
آندو؛ بخاطر پول‌رفتی اين هم اس ام اسش
بیشتر از شرایط استقلال مصاحبه های کی روش و تیموریان سرمربی استقلال را سوژه سوالات خبرنگاران کرده است. قلعه نویی در کنفرانس گفت: مردم کی روش را دوست دارند و تیم ملی باید حمایت شود.

به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گویم
به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید وخدا قوت می گویم.آنها هر چه در توان داشتند انجام دادند.من به تیم ملی انتقادی نداشتم.کار خیلی خوبی بود که به بازیکنانی که در لیگ بودند توجه کردند.

من از 15 سالگی به آزمون توجه کردم
سردار آزمون بازیکنی بود که خود من هم به این بازیکن در 15 سالگی در سپاهان توجه کردم.حرف ما انتقاد نبود حرف ما این بود که باید به لیگ و بازی های آن توجه شود.بازیکنانی مثل پورعلی گنجی و وریا غفوری از کجا آمدند؟از لیگ ما آمدند.وحید امیری و چند بازیکن دیگر از دل همین لیگ آمدند.امیدوارم در آینده مربیان به این مسائل بیشتر توجه کنند.

مردم کی روش را دوست دارند
مردم کی روش را دوست دارند و تیم ملی باید حمایت شود. ما هم دشمن تیم ملی نیستیم و فقط نظر خود را اعلام کرده بودیم.

به فغانی تبریک می گویم
به جامعه بزرگ فوتبال ایران علی الخصوص داوری بابت حضور فغانی در فینال جام ملت ها آسیا تبریک می گویم.درباره بازی باید بگویم که شرایط تیم ما مثل تیم های دیگر است که قرار است امروز و فردا بازی های خودشان را انجام بدهند.ما 5 بازیکن در تیم ملی داشتیم که چون نبودند تمرینات ما کامل نشد.

سپاهان تیم بزرگی است
سپاهان تیم بزرگی است و خودم دو سال آنجا کار کردم.کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها داشته باشیم.در تیم ما عنایتی و طالب لو نفرات جدید هستند که به تیم اضافه شدند.همین مساله انگیزه تیم را بالا برده است.در خط میانی دو سه گزینه داشتیم که نتواستیم آنها را بگیریم.هلمکه هم مصدوم شد ولی با این حال امیدوارم همه بازیکنان با انگیزه مقابل سپاهان بازی کنند.

جواب مصاحبه آندو را می دهم
به این سوال ها آخرکنفرانس جواب می دهم زیرا باید ذهن همه مردم و شما که می نویسید روشن شود.

به طالب لو نیاز داریم
هلمکه بازیکن بسیار خوبی بود اما مصدوم شد. دنبال یک هافبک بودیم که از مصر بیاوریم اما نشد. درباره دروازه بانمان هم وحید طالب لو را به خدمت گرفتیم زیرا نمی شود در تمام بازی ها از یک دروازه بان استفاده شود. مگر کاسیاس همه بازی ها را درون دروازه می ایستد؟ طالب لو را آوردیم چون نیاز بود در شرایط خاص از هر یک از دروازه بانان استفاده شود.به مورینیو نگاه کنید در بازی ها به نوبت از دروازه بانی خود استفاده می کند. بستگی دارد بازی چطور باشد و چه ویژگی هایی داشته باشد. از همان دروازه بان استفاده می کنند. ما در پست دروازه با آمدن طالب لو تقویت شدیم. او یکی از اعضای خانواده ما بود. خوشحالم که در زمان من به استقلال برگشت.

این اس ام اس آندو است
این متن اس ام اس آندو برای من است که از موبایلم برای شما می خوانم: امیرخان سلام عرض می کنم. شرمنده که بالاخره نتوانستم تا آخر لیگ با شما باشم. از تمام زحماتی که برای من کشیدید تشکر می کنم. واقعا شرمنده که نتوانستم تا آخر لیگ کنار شما و تیم باشم. حلالم کنید. ممنون از تمام زحماتی که برایم کشیدید. تشکر می کنم. شرمنده همه شما شدم.

آقای تیموریان به خاطر یک میلیارد به تیمت پشت کردی
واقعا من باید چکار کنم؟ حلال کنم یا نه؟ یک روز مردی در خانه ای تجمع می کند و می بینید بازیکن چه حرف هایی می زند.آقای تیموریان این پیامک را زدی چطور به تیم پشت کردی، رفتی، برگشتی. یک میلیارد پول گرفتی، یک میلیاردی که تیم مرا به هم ریخت و حالا می خواهی من حلالت کنم؟ مشکل تو پولت بوده. می خواستی پولت را بگیری.من این پیامک را برای شما خبرنگاران خواندم تا متوجه شوید یک روز ما مردیم در خانه مان جمع می شوند و یک روز هم چیزهای دیگر درباره مان می گویند. البته من به این حرف ها و پیامک ها توجه نمی کنم. این بحث ها پشیزی برایم ارزش ندارد. کار خودم را می کنم.
مرجع : ورزش3

قلعه ی کهنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۰۴
جان مادرت بس کن حرف نزنی سنگینتری بخدا (285289)
آبی آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۸:۳۷
آقای قلعه نوعی اولا این پیامک نشان دهنده ادب و مرام آندو تیموریان هست و دوما اینکه در قضیه افشاگری چند تن از بازیکنان فصل قبل که مدعی باج خواهی شما از طریق دوستت بودند این پیامکها «بی ارزش» تلقی شد! (285362)
حسین
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۲۳
انصافا اقی قلعه نویی اگه تیمی به شما پول بیشتر بپردازد را انتخاب نمیکنید (285417)
آقای لوس الدوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۲۷
برو دیگه تمی تونی ملت را رنگ کنی!
دستت برای همه رو شده!
این چارتا آدم که گاهی در ورزشگاهها للی به لالای تو می گذارند هم ، یا اجیرشان کرده ای یا هنوز از مافیا بازی تو خبر ندارند (285419)
آزفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۳۱
بله خوب البته کیروش بد، نکونام بد، آندو بد و... همۀ بزرگا بد. آقا شما هم هنوز متوجه نشدین که این رفتارها مال دوران سیاه ( اخلاقی) آن مرد رفته بود؟ (285423)
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۲۲
اگه کیروش قهرمان میشد با این فوتبال تدافعی....فکر کنم باید امیرو اعدام میکردمند....بخدا جوگیری هم حدی داره!! (285473)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۵۱
دوستان زماني كه كيروش داشت با مبلغ نجومي با تيم ملي قرارداد مي بست وصحبت از ١٢ ميليارد بود پيغام گذاشته بودم كه اگر ايران از دور نخست رقابتها سعود كنه تف عالم بر من باد. فقد هر چه قدر گشتم دنبال ارشيوها اخبار مربوط به اون موق ظاهرا حذف شدن. اقا اين فوتبالو بيخيال بشيد. نه كيروش و نه هيچ كس ديگه اي نمي تونه فوتبال ايرانو جلو ببره. اقا اصلا نمي خوام بحث و صحبت اضافي بكنم ولي لپ كلام اينه كه به لحاظ تئوري تو ايران فوتبال رشد نخواهد كرد. اصلا فوتبال برا كشورهايي با اقتصادي شبيه ايران نيست. (285495)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۱۳
اقای قلعه نوعی بدون گروه مافیایی خود هیچ است اگر اومربی نفت مسجد سلیمان یا راه اهن بود عیارش معلوم میشد...... (285513)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۲۱
کیروش با خذف خاشیه ها از تیم ملی و انتخاب بازیکنان بی حاشیه توسنت اینهمه موفقیت کسب کنه ! اگه قلعه نویی سر مربی بود تیم ملی رو توی حاشیه غرق میکرد ! یادتونه با فرهاد مجیدی ، رحمتی و بقیه چکار کرد؟ (285520)
لبو فروش
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۲۵
جناب قلعه نوعی مگر شما برای رضای خدا تو تیمها می ری ؟خوب معلومه برا پوله . بقیه هم همینطور (285524)