به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۵۶۳۴۵

تصاویری که تندروها به كلي فراموش کرده‌اند

گروه سیاسی: «تندروها پس از دیدار دکتر روحانی با دیوید کامرون به سبک همیشگی خود اقدام به هوچی‌گری در خصوص این دیدار کردند و پای دیوید کامرون را بهانه جدیدی برای تخریب دولت تدبیر و امید قرار دادند؛ این در حالیست که رئیس‌جمهور محبوب آنها در عرصه دیپلماتیک اشتباهات بزرگتر از این اتفاقات را داشت.»
سایت راشد، با این مقدمه آورده است: بر اساس عرف دیپلماتیک تنها مقاماتی که در یک جایگاه هستند می‌توانند کنار هم بنشینند و در صورتی که مقامی در رده پایین‌تری باشد باید قائم به مقام ارشدتر بنشیند اتفاقی که به عنوان مثال در دیدار دکتر روحانی با وزیر امور خارجه آلمان رخ داد. همچنین سفیر سوئد در دیدار با احمدی‌نژاد و در نهاد ریاست جمهوری ایران به راحتی پای خود را روی پای خود انداخته و همانگونه که در عکس‌های منتشر شده هم مشخص است، پای او تا نزدیکی پای احمدی‌نژاد هم آمده است.



در سفر احمدی‌نژاد به برزیل، به جای مسئولان برزیلی، رئیس سازمان محیط زیست ایران از احمدی‌نژاد استقبال کرد. امیر قطر هم در تهران اقدامی انجام داد که همان زمان هم انتقادهای گسترده را متوجه احمدی‌نژاد کرد. وی علاوه بر اینکه با دمپایی به دیدار احمدی‌نژاد رفته بود، پایش را روی پای دیگرش انداخته بود و در همه دقایقی که عکاسان داخل اتاق دیدارهای رئیس جمهوری ایران بودند یکبار هم به احمدی‌نژاد نگاه نکرد و جالب اینکه همین امیر قطر چند روز بعد به آمریکا رفت و در دیدار با باراک اوباما نه تنها با دمپایی حاضر نشد بلکه کت و شلوار به تن کرد تا این پیام را مخابره کند که رئیس جمهوری وقت ایران را تخریب کرده است.




باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۴۸
تاحرف حرف روسیه چین ودلواپسان هست حرکتی بنفع ملت انجام نمیشود. (253418)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۵۴
یادشون نرفته فقط می خوان به یاد نیارن. (253419)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۵۵
مرگ خوبه البته برای همسایه.
اگر بخان بیاد بیارن که نمی تونن نق بزنن و گیر بدن. (253420)
رودسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۲:۴۸
واقعا یادش بخیر!!!! (253423)
میکائیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۲:۴۹
احمدی نژاد از این جور عکسها زیاد داره چه خوبه که همشو بذارین (253424)
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۳:۳۸
احمدی نژاد در شعار و خیال و رویای خودش به ملت خدمت کرد ، روحانی هم تاکنون دقیقا مثل او در حال خدمت به مردم است!!! ولی نکته مثبت احمدی نژاد این بود که حداقل به این آمریکایی ها و انگلیس هاخوشبین نبود. (253427)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۵:۰۲
خوش بین (253437)
ناصری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۱
اره اقای 123 بعدشم روحانی دروغ نمیگه کشور رو تو دنیا منزوی نکرده ملیونها نفر رو با رانت استخدام نکرده سکه های بیت المال را به بعضیا نمیبخشه وام های کلان به اطرافیاش نمیده به مجلس بی احترامی نمیکنه و سوتیم نمیده تو کاراش (253432)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۴:۴۷
نامه هاى التماس گونه احمدى نژاد به سران كشورها كه همگى بى پاسخ ماندند را بياد داريم ، خفت از اين بالاتر. (253435)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۲۲:۱۹
استقبال رئیس جمهور ترکمنستان با پیراهن آستین کوتاه از محمود را یادتون رفت (253558)