به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۱
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۴۱۸۵

رونمایی رسمی اپل از آیفون 6 / تصاوير

گروه فناوری: بعد از هفته ها گمانه زنی سرانجام تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل به طور رسمی از دو مدل گوشی جدید آیفون و همین طور ساعت هوشمند این شرکت رونمایی کرد.
به گزارش ان بی سی نیوز، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به ترتیب دارای نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی هستند. با عرضه آیفون با نمایشگر 5.5 اینچی شرکت اپل هم رسما وارد بازار عرضه فبلت شد. برخی از ویژگی های مهم این دو گوشی را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
- استفاده از پردازنده 64 بیتی و سریع تر A8. اپل مدعی است این پردازنده 25 درصد سریع تر از پردازنده عرضه شده برای مدل قبلی آیفون عمل می کند.
- عمر باتری بیشتر در مقایسه با آیفون 5 اس.
- نمایشگر دقیق و تقویت شده Retina HD.



- ضخامت آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به ترتیب به ترتیب تنها 6.8 و 7.1 میلیمتر است و با این حساب اپل رکورد قبلی خود در زمینه عرضه گوشی های باریک را هم شکسته است. ضخامت آیفون 5 اس برابر با 7.6 میلیمتر بود.
- وضوح صفحه نمایش 1334 در 750 پیکسل برای آیفون 6 و 1920 در 1080 برای آیفون 6 پلاس.
- دوربین قوی تر FaceTime با امکان تصویر برداری و عکاسی با کیفیت HDR و امکاناتی خاص برای عکاسی از خود موسوم به سلفی. افزایش دو برابری سرعت فوکوس و امکان تهیه عکسهای پانوراما با دقت 43 مگاپیکسل.
- سیستم پرداخت همراه ان اف سی با استفاده از برنامه اپل پی که به کاربران امکان می دهد بدون خارج کردن کارت های اعتباری از جیب صرفا با تعریف کردن آن در محیط گوشی و قرار دادن آن در برابر درگاه های پرداخت الکترونیک هزینه خرید یک کالا را بپردازند.
- لبه های کناره گرد شده و استفاده از بدنه الومینیومی



خریداران آیفون 6 با عقد قراردادهای دوساله استفاده با اپراتورهای تلفن همراه آمریکایی تنها باید 199 دلار بپردازند. این رقم در مورد آیفون 6 پلاس 299 دلار است. پیش فروش این گوشی از سه روز دیگر آغاز می شود. اما گوگل در جریان برگزاری این مراسم ساعت هوشمند خود را هم در دو مدل عرضه نمود. این ساعت ها با نمایشگرهای کریستالی sapphire از ابتدای زمستان روانه بازار می شوند و حداقل قیمت آنها 349 دلار است. مهم ترین ویژگی های سعت اپل به شرح زیر است:
- شارژر بی سیم که به طور مغناطیسی به پشت ساعت وصل شده و آن را شارژ می کند. البته هنوز مشخص نیست این ساعت تا چه مدت شارژ خود را حفظ می کند.
- نمایشگر مستحکم کریستالی در دو اندازه 1.5 و 1.65 اینچی که مواد به کار رفته در آن به سختی دوربین گوشی آیفون است.
- یک پیچ در کنار ساعت که با چرخاندن آن، بر روی محتوای صفحه زوم شده یا برنامه های مختلف بر روی نمایشگر ظاهر می شوند.



- این ساعت با بندها و تزیینات بسیار متنوعی عرضه می شود و یکی از مدل های آن دارای طلای 18 قیراتی است.
- استفاده از حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، بررسی میزان کالری سوزانده شده، سرعت سنج وژیروسکوپ. یکی از برنامه های سلامت نصب شده بر روی این گوشی در صورت سکون و بی تحرکی بیش از حد به شما هشدار خواهد داد که هر چه سریعتر از جای خود بلند شوید. همچنین می توانید با لمس ساعت اپل برای دوستانتان ویبره ارسال کنید و دستشان را بلرزانید.
- مسیریابی جالب که با ویبره کردن ساعت به سمتی خاص جهت درست را به شما نشان می دهد.




- نمایشگر لمسی با قابلیت تشخیص میزان فشار، بلندگو و امکان تشخیص خودکار زمان، مجهز به جی پی اس.
- انبوهی از برنامه ها برای حفظ تناسب اندام، ارسال پیامک در قالب شکلکهای مختلف، برقراری تماس با لمس تصویر اشخاص، ارسال تعداد ضربان قلب برای دوستان و دسترسی به سایت های اینترنتی.
- طراحی برنامه های همراه از سوی شرکت های بزرگ برای ساعت اپل. به عنوان مثال برنامه هایی برای دریافت اخبار و اطلاعات ورزشی، کنترل دمای هوای خانه، یافتن خودرو پیش بینی شده است.
- سازگاری با آیفون های6، 6 پلاس، 5، 5 اس و 5 سی برای دسترسی به برنامه ها و خدمات مختلف و از جمله سرویس نوظهور پرداخت همراه اپل پی.


حقی
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۱:۲۸
فقط GLX
!!! (250839)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۳:۱۲
فقط سوني ... (250860)
saied
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۷:۱۱
قیمت ها چند هستش؟
تبلیغات صنعتی (250919)