به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۸۰۷۵
دستور وزير ورزش؛ پرداخت‌هاي مالي به ميلياردرها موقوف

گودرزي: مردم از فوتبالیست‌ها و تيم‌هاي ميلياردي منزجر شده‌اند

گروه ورزشي: وزير ورزش در خصوص لیست قراردادهای میلیاردی برخی تیم های فوتبال و مسائل و حاشیه های به وجود آمده پیرامون آن گفت: خوشبختانه مردم ما نسبت به این قضایا بسیار مطلع، آگاه و البته بسیار حساس در رعایت عدالت هستند که این حساسیت بسیار مثبت و کمک کننده است.
گودرزي: مردم از فوتبالیست‌ها و تيم‌هاي ميلياردي منزجر شده‌اند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، دكتر محمود گودرزی بدون اینکه به نام تیمی اشاره کند و از پرسپولیس نام ببرد، از کلمه «آن» استفاده کرد و گفت: «آن» لیست را من دیدم اما مغایرت هایی وجود دارد. قراردادهای شفافی وجود دارد که با سازمان لیگ بسته شده و یک قراردادهایی هم وجود دارد که شفاف نیست؛ اصطلاحا قرارداد داخلی. از طرفی قراردادهایی هم میان افراد وجود دارد که با مذاکرات شفاهی بین خودشان بوده است. مجموع این مسایل نشان مي‌دهد این ارقام کلان روشن و شفاف نیست.

گودرزی اظهار داشت: براین اساس، من، مسئولان و بازرسان مختلف از نهاد ریاست جمهوری، سازمان‌هاي نظارتی، کمیسیون اصل 90 مجلس و البته خود وزارت ورزش و جوانان را دعوت کردم تا این قراردادها را نه برای تیم‌هاي تحت پوشش خودمان بلکه برای همه تیم‌ها بررسی کنند اما زمانی که گزارش دادند و دیدیم که شفاف و روشن نیست دستور دادم تا وقتی که این ارقام کلان که از جیب مردم است شفاف نشود نمی‌توان کمکی کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به نظرم در طی زمان سوء مدیریت‌ها باعث انباشت بدهی‌هاي سنگین چندین ساله شده، ارقام درشت برای بازیکنان در نظر گرفته شده که یا پرداخت نشده و یا از طرق دیگری پرداخت شده، بازیکنان مطالبات زیادی دارند و طبیعتا وقتی که وضع قرارداد مخدوش است پرداخت امکان پذیر نیست و همین عدم شفافیت موجب بروز همین حاشیه‌ها شده است.

وی گفت: متاسفانه روال دریافت مطالبات هم منطقی نبوده و اکثرا با جنجال، جوسازی، رفتارهای نامتعارف و نامعقول، تهدید، ارعاب بوده که باعث شد جامعه بیشتر حساس شود و زمانی که این لیست‌ها منتشر مي‌شود مي‌بینیم مردم به شدت آزرده مي‌شوند و حتی از کسانی که به آنها علاقه داشتند و عشق مي‌ورزیدند منزجر شدند. در پیام هایی که مردم برای من فرستادند و در جاهای مختلف خواندم این اتفاق مشهود است.

گودرزی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در این زمینه گفت: خوشبختانه کمکی که رسانه‌ها در افشای این نارسایی‌ها و ناهنجاری‌ها کردند موجب شده که فضای عمومی به این سمت حرکت کرده که تیم‌هاي دیگر داوطلبانه و به صورت شفاف لیست قراردادهای خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. ما این را به فال نیک مي‌گیریم و اعتقاد داریم یک نهضتی شروع شده و باید تداوم پیدا کند تا بعد از این از ارقام کلان و نجومی و در یک کلام از بی عدالتی در ورزش جلوگیری شود و به سمت شفافیت حرکت کنیم.

وی گفت: باید به گونه ای حرکت کنیم تا نظام مالیاتی، نظام مدیریتی کارشان را به درستی انجام دهند و کسانی که مطالباتی دارند بتوانند در یک مجرای منطقی، حقوقی، روشن و شفاف به حق خود برسند و مدیرت‌ها نیز بتوانند پیش بینی‌هاي لازم را انجام دهند و براساس آن از قبل تامین اعتبار کنند. این گونه نباشد که مدیریت‌ها با حجم وسیعی از مطالباتی قبلی روبه‌رو شوند که خودشان هیچ نقشی در به وجود آمدنش نداشتند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بخش عظیمی از جامعه 77 میلیونی ایران مطالبات به‌حقی در حد یک توپ یا یک لباس ورزشی دارند در حالی که انباشت ثروت در بخش دیگری است که خود این انباشت ثروت باعث بروز ناهنجاری‌هاي فرهنگی و معضلات اجتماعی برای خود ورزشکار و سایر مردم مي‌شود. شفاف سازی و عدالت بین همه ورزش‌ها مورد موفقی بود که در سال گذشته آن را آغاز کردیم و همه کسانی که به نوعی از بی عدالتی آزرده بودند نسبت به این روند خشنود و خوشبین هستند.

وی در پاسخ به این سوال که رویه وزارت ورزش و جوانان در مورد قراردادهای فصل آینده لیگ برترفوتبال چگونه است توضیح داد: در جلسه ای که هفته گذشته با کمیسیون سیاسی دولت داشتیم تبعات واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بررسی شد و جمعا به این نتیجه رسیدیم که باید قانون اجرا شود و ما موظفیم تا پایان سال 93 تیم‌هاي وابسته به دولت را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار کنیم.

گودرزی عنوان کرد: در دولت این دیدگاه وجود دارد که منافع هواداران و بازیکنان لحاظ شود و وضعیت مالی و اقتصادی تیم‌ها رو به بهبودی برود. پس از این جلسه مقرر شد کمیته ای به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود و ظرف 3 ماه راهکارهای مختلف واگذاری را بررسی کنند و تا پایان شهریور 93 تعیین تکلیف شد این 2 تیم از طریق سازمان‌هاي ذیربط که زیر نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند واگذار شوند.

وی اضافه کرد: 5 ماه فرصت داریم که این تیم‌ها را واگذار کنیم طبیعتا برای این 5 ماه وزارت ورزش و جوانان نباید هزینه ای کند اما این به آن معنا نیست که با بازیکنان قرارداد بسته نشود. به هر حال نیمی از سال تیم‌ها در اختیار وزارت هستند و باید به تناسب آن از شروع لیگ که از مرداد ماه است دولت هزینه‌ها را با توجه به قوانین و مقررات پرداخت کند ولی این طور نیست که شاهد قراردادهای میلیاردی باشیم.

او گفت: در این راه رسانه ها، گروه‌هاي فرهنگی، فکری، تحلیلگران و البته مجلس شورای اسلامی مي‌توانند کمک‌هاي زیادی به ما کنند تا بتوانیم این ارقام را تعدیل کنیم. از سایر تیم‌هاي صنعتی هم مي‌خواهم در پرداخت هایشان تجدید نظر کنند و ارقام را کاهش دهند و این به نفع همه است. با توجه به شعار خوب اقتصاد مقاومتی اگر بخواهیم به اهداف آن دست یابیم باید این ارقام کاهش پیدا کند در غیر این صورت مشکلات ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش یادآور شد: خواهشم از مدیران تیم‌هاي صنعتی این است که به هیچ وجه خارج از قرارداد بسته شده و ثبت در سازمان لیگ، کمک مالی و مادی دیگری نداشته باشند. اگر متوجه شویم این اتفاق افتاده قطعا از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم مي‌رسانیم که چه کسانی در روند عمومی این سالم سازی خلف وعده کرده اند و آن زمان بخش‌هاي نظارتی باید به وظیفه خود عمل کنند.

گودرزی در مورد شایعاتی مبنی بر تحت فشار قرار گرفتنش بعد از مقاومت در مورد پرداخت‌هاي میلیاردی آن را تایید کرد و گفت: به هر حال وقتی یک بازیکن که هیچ مراوده مالی، اقتصادی و حتی تیمی با وزیر ورزش و جوانان ندارد از داخل یک میدان من را به مبارزه مي‌طلبد و مربی یک تیم که باید به مدیرعاملش پاسخگو باشد و مدیرعامل در قبال هیئت مدیره؛ در حالی که خیلی از آنها کارمند و منصوب دولت هستند به عنوان یک مخالف دولت صحبت مي‌کنند طبیعی است که این فشارها به بیرون منتقل مي‌شود ولی من چون خودم ورزشکار هستم مقداری مقاومتم زیاد است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای جام جهانی فوتبال به برزیل سفر مي‌کنید یا نه گفت: بعید مي‌دانم. زیاد اهل سفر خارجی نیستم. ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم و باید اول از خودمان شروع کنیم. البته هنوز مشخص نیست اگر ضرورت داشته باشد مي‌روم ولی اگر دستاوردی برای ورزش کشور نداشته باشد خیر.

مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۰۴
آفرین آقای دکتر .شجاعت به خرج بدین و با غارت بیت المال برای توپ بازی مبارزه کنید.دلیلی نداره مردم توی رنج وعسرت باشن و یک عده بخاطر کار بیهوده توپ بازی از جیب مردم میلیاردی بخورن کشور ما الان نیاز به تولید علم داره تا همه ملت در رفاه باشن .باید به تولید علم و نخبه ها اهمیت بدیم نه به این فوتبال که در قبالش قمار و فقر اقتصادی و بی عدالتی در جامعه شیوع پیدا کرده.میخوان بخورن خصوصیش کنن. (218165)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۴۷
واقعا برای افکارت متاسفم . . . .فوتبال علاوه بر ورزش یک تجارته بشرط اینکه با اصول جلو یری/ کدوم کشور به دلیل فوتبال بازی کردن تو فقره؟ اون پول که میگین یا مفته اگه خرج ورزش و فوتبال نشه 100% شک نکن حتی یک ریالش هم نه توی جیب شما میره نه من و نه امثال ما (218206)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۵:۴۴
برای تو متاسفم که این بی عدالتی رو نمی بینی احتمالا به خودتم سودی میرسه. کشورای دیگه فوتبالشون خصوصی سازیه نه از جیب مردمشون.در ضمن این افکار اکثریت مردم هست که راضی نیستند از جیبشون میلیاردی برا فوتبالیستا خرج بشه .دوست ذارن برای نخبه های ممملکتشون اونهم معقولانه خرج بشه تا مردم به رفاه برسن. (218223)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۷:۱۱
همونطور كه خودت گفتي يه تجارته و در تجارت بدون اينكه هيچ درآمدي وجود داشته باشه نميشه اينجوري خرج كرد. تعداد افرادي كه در اين فصل به استاديوم ها رفتن هم كاملا نشون دهنده استقبال مردم از اين ورزشه. (218242)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۲۲:۴۰
وقتی تاسف به تنفر تبدیل ميشه که طرف يه ميليارد و هفتصد ميليون گرفته بعد ميگه بخاطر مردم از دريافت يارانه انصراف ميدم. (218366)
سیامند
United States
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۰۵:۵۵
دوست عزیز چون تو هیچ کشوری فوتبال دولتی وجود نداره... (218400)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۵۳
مردم از فوتبالیستها منزجر نیسند بلکه از رفتارهای مسئولان و ندانم کاریهای آنان ناراحتند که فری مثل کفاشیان فوتبال مملکت را نابود کرده و به ریش همه هم میخندد و کسی هم یارای برداشتن اورا ندارد چرا که خودی است و باید باشد واز طرفی بدلیل ترس از خصوصی شدن فوتبال و قدرتی که تیم های استقلال وپرسپولیس دارند آنها را دودستی چسبیده وحاضر نیستند آنها را رها کرده ودر اختار بخش خصوصی قرار دهند و . . . . (218208)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۷:۱۲
كفاشيان اومد با يه مشت كم استعداد بي سواد بي فرهنگ ميلياردي قرار داد بست؟!! (218243)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۵:۲۲
در ضما لطفا تیتر ثروتمندترین مالکان باشگاه​هاي فوتبال جهان رو اصلاح کنید رقم میلیارده نه میلیون/ از بهار بعیده (218220)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۲۳:۳۱
من معلم (فوق لیسانس)ماهیانه یک و نیم میلیون تومان می گیرم و یک بازیکن پرسپولیس- به نقل از خبرگزاری ها - هر بازی شصت و هفت میلیون!!!!!!

واقعا شرم آوره!!!! (218372)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۰۳:۰۵
نوش جونت اق معلم ام من خیلی ها رو میشناسم ماهی دویست هزارتومن هم درامد ندارن
به این فوتبالیست دو زاری ها سالی یه میلیارد میدن بعدش میان میگن ما عشق فلان تیم وهواداراشون رو داریم
کلاهتو محکم بچسب که همین پولم زیاده (218398)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۱۰
به این میگن آدم حسابی بعد از سالها مدیرای درست و حسابی داریم میبینیم.
اگه این روند رو به رشد باشد 20 ساله کره شمالی نه جنوبی رو میگیریم. (218170)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۳۷
مشکل از وجود باشگاه های دولتی است که پول مردم رو توسط مدیران عمدتا بی کفایت منصوب شده به هدر می دهند وگرنه اگر باشگاهی خصوصی بتواند صد میلیارد هم به بازیکنی بدهد به خودش مربوط است زیرا بخش خصوصی بی جهت به کسی پول نمی دهد و تا دولتها و شبه دولتی ها دست از ورزش برندارند با شفاف سازی و این حرفها مشکل حل نمیشود (218200)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۸:۳۱
برای دولت مگر کاری دارد در عرض یک ماه می توانند تمامی باشگاه ها را صدرصدی خصوصی کنند و اجازه ندهد یک ریال از پول بیت امال در لیگ فوتبال خرج شود چیزی که زیاد است آدم های میلیاردر ببخشید تیلیاردر که دست و پا می زنند این باشگاه را بخرند، اگر این امر اتفاق نمی افتد کوتاهی و عدم خواست دولت است. (218271)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۴۴
فقط متاسفم همین ... ولی همه دولت ها دارن سلیقه ای عمل میکنن.. اقای وزیر شاید یه شخص خصوصی بخواد پول میلیاردی به بازیکن بده ... اصن شاید انقدر پول داره که میخواد رونالدو رو بیاره تیمش .... با این خط و نشون کشیدن های شما یه برگشت به عقب مثل قانون سقف قرارداد خواهیم داشت .... شما خواهشا هر چه سریعتر تیم های تحت مالکیتتونو که نمیتونین هزینشو بدین به متقاضیانی مثل هدایتی بفروشین .... ولی مطمئنم پرسپولیس خصوصی نمیشه و این هیاهوی شما هم بجایی نمیرسه... من برای قانون مندی و عقلانیت رای دادم (218180)
sasan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۵:۰۰
دوست عزیز، تناقض زیادی در اظهر نظر شما هست.چرا باید در برابر سخنان کاملاً منطقی آقای وزیر اینگونه نظر بدهید و شک و ظن ارتباط سخنان آقای وزیر با مناع خودتان را ایجاد کنید.
بله تیم های پرسپولیس و استقلال حتماً باید بصورت مزایده ی واقعی بفروش برسند و مالکان جدید آنها در خصوص گردش نقدینگی تصمصم بگیرند. حال این مالک هرکسی می تواند باشد.
بنظر من تاکنون نگاه امنیتی و منافع شخصی افراد ذی نفوذ در دولت مانع فروش این تیم ها شده و این وضعیت باید تغییر کند. (218216)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۵:۰۶
آقای وزیر عزیز. سخنان شما باعث دلگرمی فراوان ما شد.
بنده اعتقاد دارم یکی از بزرگترین علل افزایش قیمت بازیکنان فوتبال و رکود در ارتقاء کیفیت ورزش های تیمی و بویژه فوتبال، دولتی بودن تیمهایی مثل پرسپولیس و استقلال و به نوعی تیمهای وابسته به شرکتهای صنعتی دولتی است که با واگذاری این تیمها و حسابرسی دقیق تیمهای وابسته ی غیر مستقیم به دولت، می توان مشکلات رو برطرف نمود. (218217)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۷:۱۵
اگه از جيب خودشون بدن هيچ اشكالي نداره، اما از پول مردم هرگز.
هيچ آدم عاقلي ( البته بجز شيخ هاي كشور هاي اطراف) حاضر نميشه بدون درآمد جاي بازيكن پول بده، (218246)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۷:۱۹
در جامعه اي كه بزرگترين دانشمندان درآمدي دو ، سه ميليوني دارن ، چرا يه فوتباليست بي سواد درجه ٣ چند ميليارد براي يك فصل ميگيره؟!!! (218248)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۷:۳۲
باشگاه ها می توانند هر چه قدر می خواهند برای جذب بازیکن هزینه کنند. مثلا رونالدو را بیاورند و سالی هزار میلیارد به او پرداخت کنند به شرطی که خودشان درامد زایی داشته باشند و از پول بیت المال خرج نکنند. متاسفانه بازیکنان پرسپولیس و استقلال 800 میلیون تا یک میلیارد با هر بازیکن قرارداد می بندند ان هم بازیکنانی که فقط در زمین مسابقه راه می روند و 100 میلیون بیشتر نمی ارزند. (218252)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۵۷
آقای وزیر بایستی به طور جدی و اساسی این خواسته ی عموم ملت ایران مبنی بر جمع کردن این وضعیت اسفناک و شگفت بی عدالتی و ظلم و حیف و میل بیت المال امت مسلمان ایران به نام فوتبال توسط عده ای معدود افراد سوداگر باصطلاح ورزشکار اقدام نماید . در هیچ کجای دنیا از بیت المال مردم فقیر بیچاره ارقام میلیاردی به عده ای توپ شوت کن بی خاصیت نمی دهند . این روال به شدت مورد اعتراض جدی مردم و نیز همه نخبگان علمی و هنری و نیز ورزشی می باشد . همه از این مافیا و عفریت فوتبال منزجر و بیزارند . (218185)
فومنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۵۹
آقای گودرزی بنده از طرفداران دولت روحانی هستم اما باید دقت کنیم که در ورزش سیاسی بازی نکنیم البته سیاسی بودن و نگاه سیاسی داشتن خیلی خوب است . ویادتان باشد که مردم و دوستداران پرسپولیس بخصوص متولدین دهه های قدیم پرسپولیس را با پروین می شناسند وشما حق ندارید این دلخوشی را از هواداران بگیرید البته نتیجه مدیر عاملی پروین را هم دیدید که در بحرانی ترین زمان پرسپولیس را نایب قهرمان کرد .او حتی درمقابل منتقدش که مربی تیم بود دفاع نمود تا تیم و مردم ضربه نخورند . (218186)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۰۶
آقای گودرزی امیدوارم تا اخرش با این عزم با فساد در فوتبال مبارزه کنی
اقداماتتون قابل تقدیره یک اصولگرا. (218190)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۱۲
امیدوارم دیگر شاهد مدیرنماهای هوچی گر و عوامفریب و ب. . ، در دو باشگاه پرهوادار نباشیم (218191)
هیمن
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۲۵
پرسپولیسی هستم ولی از شفافیت قراردادها دفاع می کنم. به نظرم تیم های دولتی باید به اندازه درآمدشان هزینه کنند نه از جیب من کارمند! (218194)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۲۷
میشه از طرف خودتون حرف بزنین (218196)
پاكزاد كرمانشاهي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۳۱
جناب آقاي وزير ، لطفا" در مرحله اول مديراني كه باعث افزايش قيمت بازينكان فوتبال شده است، باز خواست كن. سپس قيمت حداكثر دريافتي بازيكنان را 300 ميليون براي فصل بعد مدنظر قرار بده. (218197)
آرش نيكخو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۷:۰۳
300هزارتومان هم براي بازيكناي ليگ برتر زياده.... خداوكيلي نيكبخت واحدي رو بايد ازش پول هم گرفت و بعد بازي داد... (218240)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۸:۳۳
واقعا همین طوره کارگران محترم شهرداری وجودشان 100000000 برابر با اهمیت تر تا این فوتبالیست ها، باید حقوق این فوتبالیست ها از کارگران شهرداری هم کمتر باشه. (218273)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۴:۵۶
مرسی گودرزی اصلا در این فوتبال غارتگر بیت المال خور تخته کنی عالی میشه (218212)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۵:۱۱
آقای روحانی !ادبیات این آقای وزیر هیچ قرابتی با نظراصلاح طلبان ندارد.مردم ازچه کسی منزجر شدند.چراازخودت آماردرست می کنی (218218)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۶:۰۶
آقای وزیر درد ما اینه که شما کشتی رو با فوتبال اشتباهی گرفتی.کشتی فوقش میتونه 7 دقیقه 2-3 میلیون نفرو سرگرم کنه ولی فوتبال 90 دقیقه اونم کل دنیار و سرگرم میکنه اگه 1تومن واسه کشتی خرج میشه باید 1000 تومن برا فوتبال خرج بشه چطور اینو نفهمیدی وزیر جان. (218231)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۲۰:۲۷
اصلا می گیریم 90 دقیقه هم نه، 1000 دقیقه سرگرم کنه. چه بازده ای برای رشد کشورو رفاه مردم داره؟ (218326)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۶:۳۹
بنده به عنوان اصلاح طلب حامی روحانی فرمایشات آقای وزیر را تایید میکنم و معتقدم که باید بجای هزینه های میلیاردی به سرخابیها بر روی فوتبال وورزش پایه سرمایه گذاری کنیم.بنده با مدرک فوق لیسانس سالی پانزده میلیون هم در شغل معلمی در آمد ندارم چطوری یک فوتبالیست بی کیفیت چندمیلیارد میگیرد ومیلیاردها نیز از بیت المال تو جیب دلالها میرود.بخدا مدارس توان خرید یک توپ ده هزارتومانی به دانش آموزان را نداردو امیدواریم که خصوصی سازی سرخابیها عملی شود و غیرورزشیهایی چون رویانیان بروند دنبال کارشان (218234)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۸:۲۸
چندپرسش ازجناب وزیرآیاتیمهای صنعتی مثل مس سپاهان....که میلیاردی خرج میکننداربیت المال نیست؟فقط استقلال پرسپولیس بامیلیونها طرقدارنبایدهزینه کنندچرامانع واگذاری این دوتیم پرطرفدارروبااینهمه خواهان به بخش خصوصی میشوید؟میخواهیداین دوتیم بدلیل طرفداران بیشماربدون هزینه تحت کنترلتون باشندتیمهای دولتی سپاهان مس..باصرف میلیاردهاتومن.بیشترین نقش رودرافزایش قیمت بازیکنان ومربیان داشته اند آنهامدیرانشون ازارث پدرشون خرجکردند؟چراعوامفریبی به سبک دولت عدالتگستر!!شمابدنبال تخریب وحذف طرفداران این دوتیم هستید (218269)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۰۳:۰۳
استقلال و پرسپولیس نداره باید ریشه باشگاه دولتی یا باشگاهی که از دولت ارتزاق می کند بطور کلی کنده شود همه را خصوصی کنند و البته خصوصی واقعی، چه معنی دارد پول بیت المال تبدیل شود به پورشه و مازراتی و زندگی لوکس فوتبالیست هایی که بود و نبودشان بری کشور فرقی نمی کند. (218397)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۸:۳۱
اول مدیران عامل استقلال پرسپولیس وسپاهان رابازخواست کنید البته اگر پورفوسردکترشوالیه وسردار راپیداکردید. (218272)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۱۹:۵۱
با حرف وشعار کار درست نمیشود یا زنگی زنگ ویا رومی روم . یا خصوصی اش کنید وتحویل مردم بدهید ویا اگر دولتی است ردیف بودجه برایش مشخص کنید هر چند معلومه با پرسپولیس مشکل دارید .این همه آدم تحصیل کرده ووطن پرست وسالم در پرسپولیس واستقلال هستند چرا با همکاری اونه مشکلو حل نمیکنید ؟ (218308)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۲۰:۵۲
جناب وزیر درست می فرمایند اما جناب وزیر کی فوتبال را سیاسی و ابزار کرده ؟اگر کسی فوتبال را خصوصی و از این وضع خارج کند یک قهرمان است .بنده کارمند دولتم و در مایحتاج اولیه زندگی مانده ام اما همین دولت ابتداقبل از هرگونه پرداختی سهم مالیاتش از از جیب ما خارج می کند و ثروتمندانی با استفاده از آب و خاک همین کشور که منابع ملی است و متعلق به همه میلیاردی به جیب می زنند و یک ریال هم مالیات نمی دهند حال عدالت را معنا کنید؟ (218334)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۰۰:۴۸
جناب وزیردرمورددوباشگاه سرخ آبی دولت محترم یابایدهرچه سریعترواگذاربه بخش خصوصی یامنحل کنه یامثل تیمهای صنعتی بوجه کافی دراختیاربزاره اینگونه ژستهای عوامفریبانه کسی رومجاب نمیکنه چه کسی ازدولت خواسته با هزینه های میلیاردی تیمداری کنه این دولته که نمی گذاره باشگاههای پرطرفدارواگذاربشه بنظرشمادرصورت واگذاری کل باشگاههاواین دوتیم تیمهای صنعتی مثل سپاهان فولادباقطع رانت مالی دولت میتونندتوصحنه فوتبال کشوراینگونه ارزاندام کنند؟وپرسپولیس واستقلال بدون مدیروبوجه اینگونه بازیکنان وطرفداراشون تحقیربشن؟ (218388)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۰۱:۲۹
این دولته که باعدم واگذاری وخصوصی سازی باشگاههازمینه هدررفتن سرمایه وایجادرانت درفوتبال میشودهم اکنون اشخاص حقییقی وحقوقی بسیاری خواهان خریددوباشگاه سرخابی میباشندکه باتوجه به طرفداران میلیونی بدون هیچ هزینه ای ازبیت المال بادرامدزایی بهترین مربیان وبازیکنان جهان روجذب فوتبال ایران میکنند.هزینه هاولخرجیهای باشگاهای صنعتی ازبیت المال نیست؟من مخالف هزینه دولت برای فوتبالم ولی اگردولت قراره هزینه کنه برافوتبال اولویت با سرخابیهاست چون براساس نظرسنجیها نزدیک 85درصدفوتبال دوستان طرفداراین دوتیم هستند (218395)