به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۵۸۴۵۱
کفاشیان اهل عقب‌نشيني مقابل ضرغامي نيست

ورود دوربین‌ سيما از امروز به ورزشگاه‌ممنوع

گروه ورزشي: رییس فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر تاکید کرد ورود دوربین های سیما از امروز به ورزشگاه ها برای پخش رقابت‌های لیگ برتر ممنوع است و بازی پرسپولیس و سایپا پخش نخواهد شد.
ورود دوربین‌ سيما از امروز به ورزشگاه‌ممنوع
'علی کفاشیان' رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در سومین نشست اصلاح ساختار اداری کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور بسر می برد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از سیمای جمهوری اسلامی ایران خواست از انتقال دوربین ها به ورزشگاه ها خودداری کند. وی در این گفت وگو که در مقر کنفداسیون فوتبال آسیا انجام شد، وارد آمدن هرگونه فشار از سوی مقامات بالاتر برای پایان جنگ دوربین ها را تکذیب کرد و گفت تاکنون فشاری برای این مساله به فدراسیون وارد نشده است.

رییس فدراسیون فوتبال، گفت که مذاکرات با صداوسیما باید به نتیجه برسد، اما اگر سیما بدنبال پخش رقابت ها نیست، آن را پخش نکند. وی گفت: اگر صداو سیما بدنبال به نتیجه نرسیدن مذاکرات است، ما امسال را جلو می رویم و پس از آن فوتبال حرفه ای را کنار می گذاریم و آماتور می شویم.

کفاشیان در خصوص مذاکرات مستقیم با 'عزت الله ضرغامی' رییس سازمان صداوسیما برای حل این مساله، گفت: صداو سیما اگر اهمیتی برای فوتبال قائل نیست برنامه های خود را از فوتبال خالی کند. فدراسیون فوتبال از هشت ماه پیش از ضرغامی خواسته است نشست هایی برگزار و کار کارشناسی انجام شود. وی گفت: صداوسیما به حرف فدراسیون فوتبال تا روز نخست برگزاری لیگ گوش نکرد و مذاکرات از این زمان شروع شد در صورتی که فدراسیون هشت ماه قبل از آن تقاضای برگزاری نشست و کار کارشناسی کرده بود.

کفاشیان گفت 'فدراسیون پیش از آن گفته بود اگر صداوسیما در بودجه مشکل دارد آن را به مجلس، دولت و مراجع ذیربط منتقل کند، اما صداوسیما به این مساله اهمیت نداد و گفتند فوتبال بی خیال'.
وی با اشاره به شفاف نبودن درآمدهای صداوسیما از تبلیغات برنامه های ورزشی و فوتبال، گفت که اکنون میزان درآمدهای فدراسیون و بخش تبلیغات آن شفاف است. رییس فدراسیون فوتبال تاکیدکرد صداوسیما اطلاعات درستی در مورد میزان درآمدها ارایه نمی کند و اطلاعات ما نشان می دهد درآمدهای بالایی از تبلیغات فوتبال و پرکردن برنامه ها دارد. وی میزان درآمد صداوسیما در قبال تبلیغات فوتبال را بالای یک هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که 50 درصد این درآمد باید به فوتبال اختصاص یابد.

کفاشیان گفت پیشنهاد فدراسیون فوتبال دریافت یکهزار میلیارد ریال از این درآمد بوده ، اما انعطاف پذیر هستیم. وی گفت: صداوسیما چهار سال پیش 180 میلیارد ریال از درآمدها را به فدراسیون و فوتبال اختصاص می داد و از چهار سال پیش تاکنون میزان تعرفه تبلیغات تلویزیونی تا هشت برابر افزایش یافته، اما همان میزان 180 میلیارد ریال را می خواهند به فوتبال اختصاص دهند که انصاف نیست.

رییس فدراسیون فوتبال 23 مهر ماه در نامه ای به رییس سازمان لیگ از وی خواست به دلیل نداشتن توافق برای پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال با صدا و سیما، به دوربین های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه ها را ندهند. کفاشیان ضمن عذرخواهی از عموم مردم و علاقمندان به فوتبال تاکیدکرد که در مسیر توافق و احقاق حقوق باشگاه ها و فوتبال کشور نهایت همراهی و تعامل انجام شده اما از آنجایی که هیچ گونه توافق و همکاری صورت نگرفته است، مجبور به اجرای این تصمیمات است.

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۳:۱۴
احسنت به جناب کفاشیان..احسنت! (257159)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۲
من فکر نمیکنم زور کفاشیان به ضرغامی برسه!!!!!! و آقای کفاشیان اگر نتونستی این کار انجام بدی خواهشا یکبار شهامت داشته باش و استعفا بده و اگر هم موفق شدی پیروزی بزرگی برای شما خواهد بود. (257164)
هم اصفهان هم تهران جانم فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۴:۴۸
اینجا ایرانه . استعفا معنی نداره ! استعفا یعنی چی ؟ اصلا معنی استعفا رو برای من توضیح میدی شما ؟؟؟؟؟؟ (257190)
سعید اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۴:۲۷
تنها برنامه ای که از سیمای اقای ضرغامی نگاه میکردم همین فوتبال برتر بود که اون هم دیگه نمیبینم. واقعا برای رسانه به اصطلاح ملی متاسفم (257181)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۴:۲۸
اگه فوتبال از سیمای ضرغامی حذف بشه فقط و فقط یه برنامه داره که شاید عموم نگاه کنن اونم والیبال تیم ملیه (257183)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۴:۳۲
كار فدراسيون كاملا حرفه‌اي است و سيماي ضرغامي چون انحصارگراست مي خواد اينجا هم زور بگه...كفاشيان حداقل اين دفعه حمايتت مي كنيم! (257184)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۵:۴۰
خجالت اوره برای صداوسیما (257213)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۵:۵۰
گفتم این جام جهان بین به تو کی داد علی (کفاشیان)
گفت آن روز که این لیگ مهیا می کرد!!!

باید از ابتدا جلوی این انحصار طلبی آقای عزت خان ضرغامی گرفته می شد ولی ماهی رو هروقت از آب یگیری، باز هم تازه است!!! (257215)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۵:۵۲
حالا باشگاهها هم باید حمایتش کنند . ممنون آقای کفاشیان (257216)
ابوالقاسم
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۶:۵۴
سلام ،
صرفنظر از فوتبال و کلا ورزش که موقع پخش از تلویزیون فقط با اعصاب بیننده بازی میکنند،اگر یک رای گیری در مورد این تشکیلات و مدیریت ان گرفته شود و سئوال شود
که " صدا و سیما اری - نه " باور کنید 98% میگویند نهههههه...
اصلا صدا و سیما نمیخواهیم.فکر میکنیم در دوره فتحعلی شاه هستیم!
در ان زمان مردم چکار میکردند؟ما هم همان کار را میکنیم.والله بهتر است. (257223)
نایینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۷:۱۸
اینجا را چاکرتم همشهری!!!!!! (257230)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۷:۲۲
بنظر میرسه که موضع صاد وسیما غیر منطقی وغیر عقلانی است
چرا چنین سازمانی میتواند چنین خود سرانه ومتکبرانه رفتار نماید
مگر اسم این سازمان رسانه ملی نیست (257231)
Sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۷:۳۴
به درک که پخش نکردن تو کوچه هم بچه ها همون فوتبال رو بازی میکنن دیگه هزینه کردن نداره (257234)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۸:۲۷
دوستان ساده لوح تا کی میخواید به ظاهر قضیه نگاه کنید.چرا تا حالا شل میگرفته و الان سفت گرفته؟؟؟اقای کفاشیان بهش خبر رسیده که قراره عوض بشه برا همین یهو گفت ورود دوربین ممنوعه که با این کار اگه موفق بشه و دریافتی از صدا و سیما رو ببره بالا که چنان قوی و محبوب میشه که کسی یارای مقابله باهاشو نداره اگه هم موفق نشه میگه به خاطر این قضیه استعفا دادم و ابروشم حفظ میمونه.این میشه بازی دوسر برد (257242)
صمد
Germany
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۸:۲۸
بنظر میرسه آخرای کار کفاشیان باشدکه با در افتادن با صدا وسیما قصد دارد خود را از خود یک قهرمان بسازد ولی هرچه باشد هردو از یک قماش هستند و در بین مردم جایگاهی ندارند . (257243)
فارابی - اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۸:۴۰
ان شاءاله هر چه زودتر ختم به خیر می شه .. ! (257246)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۸:۵۱
جالبه که تو برنامه 90 آقای عادل خبری از این موضوع مهم نبود! آقا یک مسابقه اس ام اسی بگذار مردم بگن نظرشون راجع به حق پخش تلویزیونی رو. خاطره انگیزترین گل مجیدی چه دردی از فوتبال دوا می کنه. عادل خان یکی رو آورد که هم به حق پخش نپردازه هم ..... (257249)
کارن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۹:۱۲
کار آقای کفاشیان آفرین داشت
اما من شک دارم از این موضوع چیزی نصیب مردم شود و دعوای این دو سازمان بر سر قضایای مادی و کی بیشتر گیرش بیاد باشد. (257253)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۹:۳۵
بهار دوباره تفرقه افکنی این بار هم از نظر تو انقلابی ها و نمایندگان مجلس مقصرند یکم.انصاف خوب چیزیه اسید پاشی اصفهان هم که جار میزدی زن بدحجاب مورد اسی پاشی قرار گرفته دروغ از اب در اومد توبه کن (257258)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۱:۲۳
بهتر بازی های اروپایی رو می بینیم (257270)
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۲:۲۱
آخه حیف وقت نیست که آدم بذاره برای دیدن این فوتبالهای با کیفیت!!!! به نظر من که صدا و سیما باید یه پولی بگیره و پخش کنه (257285)
مجتبی ایسک
Netherlands
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۲:۲۷
ایول یه دفعه صحبت خنده دار نکردی (257286)