به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۶۷۵۴۱
او را به شدت کتک زد

كتك‌كاري کودک‌سوری، بخاطر خوردن پس‌مانده‌ غذا توسط مدیر رستوران!/عكس

گروه حوادث: مدیر یک رستوران در شهر استانبول ترکیه، یک کودک آواره سوری را به خاطر خوردن پس مانده‌های غذای مشتریان، به شدت کتک زد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از رسانه‌های محلی، عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یک کودک ۱۱ ساله سوری را نشان می‌دهد. در این عکس کودک به دلیل ضرب و شتم توسط مدیر یکی از رستوران‌های «برگر کینگ» در منطقه سیرینولر، خونین و مالین شده بود. دلیل این وضعیت خوردن پس مانده‌های غذای مشتریان توسط این کودک بود. این کودک سوری که خلیل نام دارد، دو سال پیش به همراه خانوده‌اش در نتیجه جنگ‌های داخلی در سوریه، از شهر حلب به ترکیه گریخت.

به نوشته روزنامه «ملیت» ترکیه، خلیل گفت که می‌خواست پس مانده غذاهای مشتریان را بخورد زیرا گرسنه بود. او افزود که برای تهیه غذا، مجبور است در خیابان‌های استانبول، گدایی کند. از سویی مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگر کینگ» اعلام کرد که مدیر این شعبه را اخراج کرده و تاکید کرد رفتار او «غیر قابل قبول» است. حدود دو میلیون آواره سوری در ترکیه حضور دارند که اکثر آن‌ها در اردوگاه‌های مرزی ساکن هستند. اما برخی دیگر در شهرهای مختلفی از کشور از جمله استانبول زندگی می‌کنند.