به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۵۶۴۷
توسط مسئول آینده‌پژوهی دانشگاه «امام حسین»

نرخ مشارکت در انتخابات آتی اعلام شد؛ ۷۰ درصد

گروه سياسي: مسئول آینده پژوهی دانشگاه «امام حسین» اعلام کرد: نرخ مشارکت در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری بیش از ۷۰ درصد خواهد بود. به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، رضا سراج در همایش مهندسین و جنگ نرم در اراک انتخابات آتي را عبور از پیچ تحریم ها دانست و گفت: انتخابات تولید قدرت ملی، قدرت نرم، جذابیت و الگوسازی می کند و بعد از انتخابات دیگر امکان تحریم برای دشمن وجود ندارد.
نرخ مشارکت در انتخابات آتی اعلام شد؛ ۷۰ درصد
وي ادامه داد: ایران اسلامی کشوری است که در خاورمیانه نقش مرکزی دارد و بر کشور های پیرامون خود تاثیر گزار است و هر حادثه ای که در ایران اتفاق بیفتد در روندهای سیاسی و اقتصادی کشور های پیرامون تاثیر خواهد گذاشت. وی افزود: اخیرا برخی فکر می کنند ما باید با امریکا رابطه داشته باشیم این اشتباه است و نشان می دهد سناریو های دشمن روی برخی از افراد تاثیر می گذارد، ما در شرایط بدر و خیبر هستیم نه شعب ابوطالب.

وی هسته اصلی گفتمان اصلی انقلاب را هویت دینی و انقلابی برشمرد و گفت: مذاکره با امریکا این هویت را از بین می برد و این گفتمان را در مسیر فروپاشی قرار می دهد. رابطه ایران با آمریکا نشان داده است که سناریوهای دشمن روی برخی افراد تاثیر دارد این در حالیست که هم اکنون ما در شرایط بدر و خیبر هستیم نه شعب ابوطالب.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اینده مشارکتی بالای ۷۰%خواهیم داشت گفت: این میزان درصد برای انتخابات آینده بسیار مطلوب است و گفتمان انقلاب و باز تولید شده ان پیروز انتخابات خواهد شد. انتخابات برای ما قدرت نرم و همبستگی به وجود می آورد و الهام بخش مردم منطقه خواهد شد و پیروزی بزرگ به زودی در دست مردم قرار می گیرد.

مسئول آینده پژوهی دانشگاه امام حسین تهران انتخابات را عبور از پیچ تحریمها دانست و افزود: انتخابات تولید قدرت ملی، قدرت نرم، جذابیت و الگوسازی می کند و بعد از انتخابات دیگر امکان تحریم برای دشمن وجود ندارد و انزواسازی ایران شکسته می شود. ما باید بدانیم فرصت ها و تهدید ها چیست و دشمن چه سناریو یی طراحی کرده چرا که دشمن قصد بی ثبات سازی اجتماعی را دارد.

سراج در ادامه اضافه کرد: انتخابات باعث نفوذ گفتمان های انحرافی در درون حاکمیت می شود و این مسئله می تواند چالش برانگیز باشد، گفتمان های انحرافی جامعه را دو قطبی و سیاه و سفید می کند با توجه به این مسائل باید بصیرت اجتماعی را بالا برد و این به عهده شما جوانان است. سراج در ادامه تصریح کرد: ما نباید به تکمیل شدن پازل دشمن کمک کنیم و به عنوان قشر فرهیخته و پیشرو جامعه کمک به ارتقاء بصیرت و اگاهی در جامعه یاری رسانیم و اگر این اتفاق بیفتد باتوجه به اینکه در شرایط بدر و خیبر هستیم فتح مکه ما عبور از تحریم ها می شود.

گفتنی است نشست روشنگری مهندسین و جنگ نرم به مناسبت هفته دفاع مقدس روز گذشته با حضور رضا سراج مسئول آینده پژوهی دانشگاه امام حسین در تهران و اعضای بسیج مهندسین و مسئولین و فرماندهان سپاه و بسیج استان و اساتید و دانشجویان دانشگاههای اراک در کانون جوانان بسیج در اراک برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


saeed
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۱۴:۴۴
هر كس هرچی گفت شما باید بذارید اینجا؟ این اقای آینده پژوه چرا نفرمودن از کجا این امار 70 درصد رو اوردن و نفرمودن انتخابات ما چه ربطی به تحریمها داره؟؟؟
تورو خدا حرفای .... رو به عنوان خبر کار نکنید و سطح رسانه رو پایین نیارید (6782)
احمد
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۱
هنوز كه معلوم نيست چه جناحي چه كساني كانديدا مي شوند اين آقا چه طور نظر داده ؟!
............. (6786)
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۱۹:۳۳
.... واقعا متوجه نشدی؟! (6805)
حسین
United States
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۲:۱۹
اینو از کجا پیدا کردید دیگه؟ (6808)
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۲:۳۵
..... خب ادامه بده، ما داریم میشنویم. (6816)
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۲:۴۱
آنقدر اقتصاد و سیاستمان طی این هشت سال ویران شده است که هیچ كس خود را کاندیدای ریاست جمهوری آینده نخواهد کرد چون برای جبران این مشکلات پیش روی... به زمانی بالغ از بیست سال احتیاج است کدام انسان عاقلی حاضر به چنین ریسکی میباشد ....نکنه خودت قصد کاندید شدن داری ناقلا؟ (6822)
محمد
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۳:۲۶
من ممطمئنم آمار این آقا درسته یادمه شب رای گیری انتخابات 88 سایت ایرنا نوشت احمدی نژاد با 63 درصد آرا پیروز انتخابات شد و دقیقا همچین اتفاقی هم افتاد !؟من به امار اینا ایمان دارم ؟! (6835)
۱۳۹۱/۰۷/۰۹ ۰۹:۴۸
و همچنین خبرگزاری فارس هم قبل از اتمام انتخابات 88 آمار پیروزی احمدی را داده بود (6904)