به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۶۷۷۷۷

در چرایی تبری جستن احمدی‌نژاد از رحیمی

در چرایی تبری جستن احمدی‌نژاد از رحیمی
گروه سياسي: حسن فاتحی در وبلاگش نوشت: واکنش تند محمدرضا رحیمی دوست و رفیق قدیمی آقای احمدی نژاد به تبری زود هنگامشان از معاون اول خود حامل چندنكته جالب و عبرت آموز است. البته تعجبم از رحیمی است که رفیق قدیمی خود را چرا و چگونه زودتر نشناخته تا در روز مبادایی ناچار به واکنش تند شود ولی فکر می کنم دلایل زیر باعث شدند تا رفیق محمود فی‌الفور از دوست قدیمی خود دوری جسته و در اصل همه تقصیرات را گردن ایشان بیاندازند.

- برای عوام‌فریبی وفاداری و یا دفاع از مظلوم و باورها و... زیاد ارزشی ندارد، عوام‌فریبان همیشه دنبال قربانیان ضعیفی هستند تا روحیات خود را مدام فرافکنی نموده و اعتماد بنفس کاذب خویش را نگه داشته باشند.
- درحال حاضر چاره ای بچز تبری نداشته است، نه قدرتی در دست دارد و نه تریبونی که حداقل نوار پخش نموده و افرادی را بایکوت نماید، كسی که در دولت آیت اله هاشمی استاندار نمونه شد و حرمتش را نگه نداشت، حرمت نگه داشتن امثال رحیمی قابل تصور نيست.
- من پیش بینی کرده بودم که رفیق محمود حتی حرمت رهبری را نگه نخواهد داشت، چرا؟ برای اینکه هرظرفی ظرفیت خاص خودش را دارد، آنهاییکه رفیق محمود را شیر کرده بودند و ادبیات عوضی! خودرا در روح ایشان یافته بودند، دراصل همین عوضی‌سرایان، رفیق محمود را الینه کرده بودند و قابل پیش بینی بود که حرمت رهبری هم نگه ندارند، هرچند که تا توانستند ازرهبری نظام هزینه کردند و سوء مدیریتهای خودرا به پای نظام نوشته و به قول خودش زدند و در رفتند!

حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۲
خود گویی و خود خندی ...!!
رحیمی با زیرکی تمام و به بهانه یکسری درد و دلها و گلایه های خودمانی ، جزئیاتی از ناگفته ها و نیمه پنهان این پرونده را افشا و با این به ظاهر نامه از بهترین فرصت پیش آمده برای افشاگری استفاده کرد . رحیمی با این افشاگری تمام اتهامات وارده به دولت احمدی نژاد در مورد این پرونده را رد و صد البته خواب کسانی را که فکر میکردند دیگر این پرونده تمام شده و میتوانند نفس راحت بکشند آشفته کرد . رحیمی ثابت کرد که یک سیاستمدار حرفه ای و باهوش است . گذر زمان این ادعا را ثابت خواهد کرد. (284708)
کارشناس در همه امور
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۳
برای سایت بهار بد است .اشتباهای نگارشی. (284712)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۱
این است سزای تمامی آنانکه به رای مردم تکیه نکردند وبی توجه به مردم و دلسوزان واقعی دهن کجی کردند.چه خوب بود این دوستان تاریخ را می خواندند تا بدانند سرنوشت این گونه انسانها چه می شود!!! (284718)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۶
من نمی دونم واقعا این تحلیل های غیر واقعی چطور به وجود میاد؟ یعنی چی احمدی نژاد هرکاری خواست کرد و رفت و به پای جاهای دیگه نوشته شد؟ فراموش کردیم دفاع از دولت رو توسط همه جاهای دولتی و . صدا و سیما و شورای نگهبان و مجلس و هزارتا جای دیگه. همه می دانستند احمدی نژاد چه می کند، ساکت و مدافع بودند. . . (284721)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۰۰
كسی که در دولت آیت اله هاشمی و توسط ایشان به پست و مقام رسید و حرمتش را نگه نداشت، حرمت نگه داشتن امثال رحیمی قابل تصور نيست. (284734)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۲۱
روزی میاد که مردم از خواب بیدار شوند !؟ (284749)
استخدامیها
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۱۹
کسی نیست که مفاسداستخدامی راهم روکندمثلا دربانک ملی بزرگترین بانک جهان اسلام کسی بادو سال سابقه ازقراردادکارمعین موقت یکساله یهویی رسمی بانک شودآن هم کارشناس که مزایایش ازرییس شعبه هم بیشتراست (284770)
وادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۴۶
میخام بگم،وقتی جوانان غرب می بینند،رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ایران خودش،فاسد اقتصادی بوده،و قتی می بینند قدم زدن ظریف با کری اونم در حالت ماموریت جرم به حساب میاد،وقتی نمایندگان مجاس،نطق علی مطهری را پاره میکنن،و دهها مورد دیگه،اگه کسی ذره ای وجدان بیدار داشته باشه میفهمه کی ضد ولایت فقیه هستش! (284777)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۱
موندم چرا هنوز آقایون اصولگراها و کیهانیها،در مورد این همه دزدی دارودسته احمدی نژاد،نگفتن تقصیر فتنه گراست!!!!!؟؟؟؟ (284779)
یور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۵:۱۵
واقعا نمیدونید بدبختی کشور از کجاست، من یک روستایی هستم،نزدیکترین شهر با روستامون نود کیلومتر فاصله داره،خواستم اینو بگم،موقعی که از احمدی نژاد می پرسند روابط خارجیمون نسبت به قبل چطوره؟ میگه اینقدر پیشرفت کردیم وقتیکه میرم سفر خارجی، بچه های دوساله توو بغل مادرشون میگن،مامان،مامان، محمود محمود،!!!! این صحنه چندش آور را از تلویزیون خودمون دیدم! به خدا قسم نشستم گریه کردم، گفتم خدایا فقط تو کشورمونو نجات بده!!! (284788)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۴۵
همشون سر وته یک کرباس هستن
با این جنجالها میخوان یک کار روبزرگ انجام
بدن که ریشه روحانی کلا کنده بشه (284994)