به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۵۶۵۱۷

بيابانگرد و بويري هم به مدال برنز رسيدند

گروه ورزشی: کشتي‌گير وزن 66 کيلوگرم کشورمان با برتري مقابل حريف ازبکستاني به مدال برنز رسيد.
بيابانگرد و بويري هم به مدال برنز رسيدند
افشین بیابانگرد نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف ازبک به دیدار مدال برنز دست یافت. بیابانگرد در این وزن ابتدا کارش را با پیروزی مقابل حریف قزاقزستان آغاز کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از کره‌جنوبی شکست خورد. برتری حریف کره‌ای در مرحله نیمه نهایی باعث شد تا نماینده کشورمان در گروه شانس مجدد قرار بگیرد.

بیابانگرد برای حضور در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر 2 از سد پان ژنگ، قهرمان 2012 آسیا از چین گذشت و به دیدار رده‌بندی رسید. بیابانگرد با نتیجه 7 بر یک مقابل المورات تاسمرادوف، قهرمان سال‌های 2013 و 2014 آسیا و دارنده 2 مدال برنز 2013 و 2014 جهان از ازبکستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

همچنین نماینده وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با پیروزی مقابل حریفی از ترکمنستان به مدال برنز رسید. پیام بویری فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران برای کسب مدال برنز مقابل آتایف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی برسد و مدال برنز را از آن خود کند.

در وقت اول بویری فعال‌تر نشان داد اما نتوانست حریفش را زمین بزند، هرچند توانست از کشتی‌گیر ترکمنستان اخطار بگیرد و در خاک دو بارانداز اجرا کند. در ادامه بویری حریفش را بیرون انداخت و امتیاز پنجم را گرفت و با به پل بردن حریفش به امتیاز 11 رسید و کشتی تمام شد.

بویری در رقابت‌های صبح امروز ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی نوربک خاشیمبکف از ازبکستان را 9 – 5 برد، سپس مقابل سینگ گورپرت از هند 7 بر 2 به برتری رسید. نماینده 75 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل تاکمیرو کاناکوبو از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه تساوی یک بر یک و با توجه به اخطار بیشتر بازنده شد تا نتواند به فینال این وزن راه پیدا کند.