به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۸۹۶۶

واکنش بازیکنان بارسلونا پس از شکست

گروه ورزشی: بارسلونا در ال کلاسیکو 261 برابر رئال مادرید شکست خورد، ولی هم‌چنان در صدر جدول باقی ماند.
واکنش بازیکنان بارسلونا پس از شکست
این دیدار بازگشت لوئیس سوآرس، مهاجم محبوب آبی اناری‌ها به فوتبال بود تا این بازیکن اروگوئه‌ای پس از مدت‌ها در یک بازی رسمی باشگاهی به میدان رفته باشد. خرید 80 میلیون یورویی بارسلونا، حضورش در ال کلاسیکوی اول فصل را تلخ و شیرین توصیف کرد و گفت: از این که به فوتبال بازگشتم و توانستم برای تیمم بازی کنم خیلی خوشحالم. حالا یک نفس راحت می‌کشم، چرا که یک محرومیت بلند و نفس گیر را پشت سر گذاشتم. حس من در این دیدار، حس دو گانه بود. از بازگشتم به فوتبال خوشحال هستم، ولی از شکست تیمم ناراحتم. بازی در برنابئو اصلا آسان نیست. همه می‌دانند که ال کلاسیکو چه بازی سخت و دشواری محسوب می‌شود. برای من که اولین حضورم را در ال کلاسیکو داشتم خیلی بازی پر فشاری بود و در دقایق اول خیلی بر روی من فشار آمد. متاسفانه پس از این که گل اول را به ثمر رساندیم، کنترل مسابقه را از دست دادیم. رئالی‌ها در ضد حمله خیلی بهتر ظاهر شدند و توانستند سرنوشت بازی را خیلی زود تغییر دهند.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در دقیقه‌ 67 جای خود را به پدرو داد. او درباره اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا، گفت: من هر روز به همراه بارسلونا تمرین می‌کردم و خیلی به ال کلاسیکو فکر کردم. کاملا آماده این بازی بودم. تقریبا نیم ساعت قبل از بازی بود که متوجه شدم در ترکیب تیم قرار گرفتم.

سوآرس ادامه داد: ال کلاسیکو با همه بازی‌ها فرق می‌کند. در این دیدار کوچک‌ترین اشتباه سرنوشت بازی را تغییر می‌داد. در نیمه نخست به همراه نیمار و مسی تلاش کردیم تا بتوانیم گل دوم را به ثمر برسانیم، ولی موفق نبودیم. حالا باید این دیدار را فراموش کنیم و به فکر بازی هفته‌ آینده برابر سلتاویگو باشیم. پیکه، مدافع بارسلونا با خطای هندی که در نیمه نخست مرتکب شد، باعث شد رئال مادرید صاحب ضربه پنالتی شود و رونالدو سیزدهمین گلش را در ال کلاسیکو به ثمر برساند.

پیکه پس از پایان مسابقه اعتراف کرد پنالتی گرفته شده به سود رئال مادرید درست بود. او پس از پایان مسابقه گفت: تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی کاملا درست بود. من در آن صحنه تمرکز نداشتم و تعادلم را از دست دادم. مدافع ملی‌پوش بارسلونا ادامه داد: پس از آن که گل تساوی را دریافت کردیم این شانس را داشتیم که بار دیگر به گل برسیم، ولی موفق نبودیم و رئالی‌ها در ادامه دو بار دروازه ما را باز کردند تا دیگر نتوانیم به بازی باز گردیم. ژاوی هرناندس نیز پس از ال کلاسیکو گفت: باید این شکست را هر چه زودتر فراموش کنیم هر دو تیم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند. متاسفانه با اشتباه‌هایی که در این دیدار داشتیم باعث شدیم تا رئال مادرید صاحب پیروزی خانگی شود.
مرجع : ایسنا