به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ساعت ۰۲:۴۳
کد مطلب : ۸۳۳۴۶

تقاضاي چندین فوق‌لیسانس برای رفتگری!

گروه‌ جامعه: مدیر عامل شرکت الماس رنگین برنا از متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم‌آباد خبر داد!
مسعود پازوکی گفت: زمانی که قرار شد برای تنظیف شهر خرم‌آباد نیرو استخدام شود چندین جوان خرم‌‌آبادی با مراجعه به دفتر این شرکت خواستار به کار گیری آنان برای رفتگری در این شهر شدند! وی در حالی که بغض گلویش را می‌فشرد با تأسف از این امر، گفت: نبود شغل در لرستان باعث شده است که جوانان تحصیل‌کرده اين ديار سرخورده شده و حاضر باشند برای فرار از بیکاری تن به هر کاری بدهند‌. مدیر عامل شرکت الماس رنگین برنا افزود: برخی مواقع شاهد هستیم که می‌گویند در لرستان فرهنگ کار نیست اما چند روزی که در خرم‌آباد مشغول نیرو‌گیری برای شرکت بودیم به عینه دیدم که فوق‌لیسانس‌های این شهر با ندید گرفتن مدرک‌شان خواستار استخدام‌شان توسط شرکت ما به عنوان رفتگر هستند‌.

پازوکی ادامه داد: هم اکنون از مجموع 150 نفر استخدام شده در خرم‌آباد توسط این شرکت برای تنظیف منطقه سه،20 نفر لیسانس و 2 نفر هم داراي مدرك فوق‌لیسانس هستند. وی با تأسف از این وضعیت در خرم‌آباد خواستار توجه جدی مسوولان كشور و رسیدگی به مشکلات اشتغال جوانان در لرستان شد. متأسفانه با تمركز صنايع كشور در تهران، جمعيت اين شهر به حد انفجار رسيده است و مسوولان به جاي احداث صنايع در شهرستان‌ها، همچنان متوجه توسعه تهران هستند. همين امر باعث شده سالانه جمعيت زيادي از استان‌هايي كه بيكاري در آن‌ها بيداد مي‌كند، به سوي پايتخت و شهرهاي توسعه يافته و بزرگ كشور مهاجرت كنند.

وي گفت: با اين اوضاع مشكلاتي براي سكنه شهرهاي بزرگ نيز ايجاد مي‌شود و به جاست مسوولان كشور هر چه زودتر زمينه‌هايي براي توسعه عادلانه صنايع در تمام كشور فراهم آورند وگر نه به زودي مشكلات شهرهايي نظير خرم‌آباد كه در دهه 60 و 70 با افزايش روند مهاجرت‌پذيري، پس از 2 دهه از نظر اقتصادي فلج شدف براي شهرهاي بزرگ نيز پيش خواهد آمد.

حامد
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۲:۵۹
الان همه میان و کلیه تقصیر رو میندازن گردن ارکان مختلف حکومت! البته مسلما اینها هم تقصیر دارند اما حمله ی همگانی برای کسب مدرک، یکی از اثراتش همینه. (313168)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۷:۳۸
پس تقصیر فدراسیون جهانی فیفا هست به نظر شما ؟؟؟ حالت خوبه عموجان (313301)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۸:۱۹
نابغه یعنی اگه مردم مدرک نگیرن و بیکار باشن اوضاع حله؟
خیلیا برای فرار از بیکاری ادامه تحصیل میدن (313306)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۰۸
هیچکس نمی تواند منکر مشکلات اقتصادی مملکت که یکی از انها بیکاری است شود ولی اکثر دانشگاههای ایران سیستم اموزشی اشتباهی دارند که به راحتی مدرک میدهند و هیچگونه مشورتی و راهنمایی به دانشجو نمی دهند که چه رشته ای بخواند و چگونه در طی تحصییل باید مهارتهای مفید بیاموزد پس به خصوص در جنبه های کار افرینی و کارهایی که بدرد جامعه بخورد فردی بدون مهارت عملی مناسب تحویل جامعه مبدهند. تازه این در مورد دانشگاههای سراسری معتبر کشور است چه برسد به دانشگاههای پیام نور و . . . . (313313)
خشن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۲۰:۵۸
عزیز من یخرده میشه بهت حق داد اما بفرض یکی فلسفه خونده چ چیز و چ کار مفیدی باید یاد میگرفت ک بیکار نمونه نکنه باید ی مکتب و نظریه جدید خلق بکنه یا الهیات خونده باید چکار بکنه دین جدید بیاره
خب سیستم آموزشی نباید توی رشته های اشباع دانشجو بگیره حداقل کم بگیره(البته ماشالا نود درصد رشته ها اشباعن) (313331)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۰۸
.....
از طرف دیگر به خاطر درامدهای نفتی و دولتهای پولدار چه قبل و چه بعد از انقلاب و استخدامهای فراوان در ادارات دولتی بی درو پیکر ،در جامعه هم ناشی از امتیازات فراوان در استخدامهای دولتی، کار فقط در استخدام در این ادارات معنی پیدا کرده و دانشجو اصلا با تفکر کاراموزی و مهارت اموزی تحصیل نمی کند و بیشتر دنبال کسب مدرک هستند چون توجیه نشده اند باید مهارت بیاموزند ود ر رشته ای تحصیل کنند که در جامعه به محصول و خدمات ان نیاز باشد بنابراین تعداد زیادی مدرک دار بدون هیچگونه توانایی و خلاقییت عملی در جامعه پدید آمد که اکثرا حاضر به انجام بیشتر کارها نیستند و مواردی که در گزارش ذکر شده اقلییت محض جامعه بیکار هستند (313314)
فرهاد
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۳:۲۹
تا شوکت دیرین وطن بازنگشتست /ای کاش نپرسند زمن اهل کجایی...... (313169)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۴:۵۶
استاندار استان بعد از دوسال برای استان چکار کردی......وعده دروغ...... (313174)
gholamreza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۵:۱۸
چرا متاسفانه در دزفول دكتر هم ببراي اين شغل استخدام شده است (313175)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۵:۲۱
کار عار نیست و درود به شرفشان که غیرت کاری دارند . اما افسوس بر کشورمان که نیروهای متخصصش را به این سادگی از دست می دهد . امیدوارم روزی برسد که مدیران و مسئولین کشور ارزش نیروی انسانی را درک کنند. (313176)
بی نشان
Canada
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۵:۲۲
واقعا مشکلات کشور در آن هشت سال کذایی به عرش رسیده. در دوران اصلاحات به وضوح می شد روند شکوفایی اقتصادی را مشاهده کرد. رشد ۷.۵ درصد. خودکفایی و صادرات گندم. سرمایه گذاری وسیع و رشد صنایع پتروشیمی (که دولت بعد با صادرات محصولات آن تا مدتی پز می داد) اشتغال ۴۰هزار نفر فقط در عسلویه (که به تدریج تا ۴هزارنفر در ۸۹ کاهش یافت) همه را دولت مهرورز بر باد داد. نتیجه اینکه بیکاری بیداد کرد و با آمار دروغ و وام به وثیقه کویرلوت و تغییر تعاریف اشتغال ادعای دومیلیون شغل در سال را به خوردملت دادند. (313177)
س.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۸:۲۵
در همین دوره اصلاحات با دادن وام بلاعوض به کشاورزان کشاورزی استان گیلان رو به نابودی رفت . بسیاری از شرکت ها از تعطیل شد . چون نگاه به خارج و دست دیگران بود . برای ما که خبری از رشد و شکوفایی نبود . (313308)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۵:۴۲
واقعا همه مسئولیم
بادست خودمان تیشه به ریشه خودمان که همان سرمایه های انسانی ومادی و معنوی است می زنیم
خداوندا کمک (313180)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۵:۵۲
فقط جهت اطلا دلواپسان......... (313182)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۶:۴۳
همینکه عزت و اقتدار دارند و در برابر استکبار سر خم نکرده تا رسایی با پول آنها به اروپا برود نشان می دهدکه این عزیزان چیزی را از دست نداده اند!!!! (313185)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۷:۵۰
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد (313197)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۱۶
وقتی بصورت فله ای دانشجوتربیت میکنندوازآنطرف به زیرساخت هاوتولیداهمیت نمیدهندوراههای قاچاق کالا به کشوربازهست وکارخانه هاروبه ورشکستگی ودرآموزش وپرورش هم آموزش میدهندکه ماکشوری ثروت مندهستیم ودارای منابع عظیم نفتی وگازو.... معلومه که فوق لیسانس ماالان بایدبره رفتگری اینهاهمه ازبی برنامه گی مسئولان است (313203)
حمومی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۲۸
اون طرف قضیه هم نگاه کنید و ببینید چند نفر دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم دارای مناصب عالی هستند ؟ (313208)
yas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۳۲
لرستان از جمله استانهایی هستش که به دلیل خاصی نزد مسئولین کشوری مورد بی مهری قرار گرفته
مهمترین دردش هم نماینده هاشه که فقط در خدمت جناح خاصی هستن و مردمش همچنان بدون توجه به مشکلاتشون به همچین اشخاصی رای میدن
حیفه همچین استان و مردمی در این وضع باشن (313212)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۳۶
مشکل فقط در خرم آباد نیست. در جای جای ممکلت این مشکل وجود داره. ایراد اساسی باز گشایی بی در و پی کر و خارج از استاندارد علمی مراکز آموزش عالی آزاد ، دولتی و غیر انتفاعی در هر کوی و برزنی هست. در بسیاری از این مراکز حتی پایین تر از ظرفیت اعلام شده دانشجو رفته ثبت نام کرده. وقتی مبنای استاندارد و علمی برای ایجاد مراکز علمی تعریف نشده باشه و هدف نعیین نشه عاقبتش میشه همین. بسیاری از دلسوزان دانشگاه بارها نسبت به عواقب این تصمیمات و رشد قارچ گونه دانشگاه هشدار داده بودند. اما کو گوش شنوا. (313213)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۴
وزارت كار فكرى بكند ، اقلأ در اين استانها سمينارى برگزار كند و از انديشمندان ، بانكها ، خيرين ، سرمايه داران ، دانشگاهيان دعوت كند شايد راه حلى پيدا شود
بيكارى ام الفساد است و وزير كار مسئول است (313216)
هموطن
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۴
وضع مملکت رو ببین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (313217)
آيلار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۷
كو گوش شنوا! (313218)
م
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۲
برای اونم حتما باید چند تا آزمون بدن و تو مصاحبه های مختلف شرکت کنن (313220)
ایران
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۳
فقط میشه گفت: نسل سوووووووووووخته (313221)
فقیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۸:۵۷
همه با هم: روحانی تنها نیست!!!
آقای روحانی، ما نه سردار دیپلماسی میخواهیم و نه انرژی هسته ای!
ما اشتغال، رفاه و ارزانی میخواهیم! (313223)
نگران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۹:۰۳
من خواهش می کنم این مسئله را جدی بگیرید و لا اطلاع رسانی جلوی یک فاجعه را بگیرید. این مسئله مخصوص استان لرستان نیست. با وضعی که دانشگاه آزاد از سال 1392 اتخاذ کرده به نظر من چند وقت دیگر کار رفتگری هم برای فارغ التحصیلان دکتری و ارشد این دانشگاه گیر نمی آید!! (313228)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۹:۲۲
رفتگر باسواد بهتر از رفتگر بیسواده (313235)
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۹:۲۲
این مسایل چه اهمیتی واسه مسولان داره؟اگر ارزشی به چگونگی زندگی اجتماعی مردم این کشور می دادن که این همه نابسامانی وجود نداشت.بیکاری، فقر،کودکان کار که به نظرم فاجعه انسانی است و چندین نسل را تباه می کنه.اگه مسولان بخوان به این موارد رسیدگی کنند بعد چه کسی به لبنان،فلسطین،سوریه، یمن، عراق و...رسیدگی کنه.چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.کاش به اندازه ذره ای دلشان به حال مردم این سرزمین می سوخت. (313236)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۰۹:۳۹
دلیل عدم تاثیر تحریم ها همین خبر است (313243)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۰:۱۵
در مملکت غنی و سرشار از منابع و ... بیکاری واقعاً بیداد می کند و در اغلب خانواده ها حداقل 1 تا 3 بیکار وجود دارد که اثرات منفی آن را می بینیم. مسئولین بایستی شرم کنند و این موضل را هر چه سریعتر حل کنند. (313251)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۰:۲۶
جای بسی تاسفه (313254)
دانشجوی دکتری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۰:۳۵
برید از دولت ..... گذشته بپرسید که این بلاها رو سر ما جوانها آورد من به عنوان یه جوون که بهترین دروان زندگیم بیهوده در دانشگاههای این مملکت در دوران پاک دست ترین دولت تاریخ، حروم شد، هیچ وقت حلالشون نمیکنم........ (313256)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۰:۵۷
با عرض تاسف لرستان علیرغم دفاع جانانه از انقلاب و وجود استعدادهای فراوان انسانی و طبیعی از قافله پیشرفت عقب نگاه داشته شده است و در حالیکه استانهای برخوردار کمترین نرخ بیکاری را در 30 سال گذشته تا کنون داشته اند ،لرستان رتبه اول بیکاری را دارد
بنده خودم سه فرزند دارم که دو نفرشان تحصیل کرده دانشگاه هستند ولی هر روز و هر ساعت نگران و شرمنده بیکاری انان هستم
ایجاد صنایع مادر در لرستان یک نیاز ضروری برای درمان این درد بزرگ است
لشگر بیکاران این استان منتظر توجه ویژه دولت تدبیر وامید هستند؟!!!!!! (313263)
سعید1
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۱:۰۰
باز جلوه ای دیگر از ترسیم راهبرد کلان را توسط این پیمانکار محترم شاهد هستیم. این نحوه حرف زدن در این کشور سالهاست که ادامه دارد.فلان شهر بیکاری زیاد دارد و صنایع ندارد مسئولان رسیدگی کنید!! یاد مهران مدیری افتادم وخنده بازارش. برادر گرامی فوق لیسانس واقعی که هرگز بیکار نمی ماند. آنکه فوق لبیسانس است وبیکار در حقیقت فوق لیسانس نیست.تنها سر کلاس هایی با این نام حاضر شده و در نهایت یک مقوای چاپ شده به او داده اندبه اسم مدرک فوق لیسانس. همین.می گویید نه از کتاب فارسی اول دبیرستان دیکته بگویید و ... (313264)
بیکار
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۰
منم فوق لیسانس دانشگاه دولتی هستم 3ساله به هر جای میزنم کارنیست . یا اینکه حقوق 150 تا 300هزار تومان پیشنهاد میکنن من درخواست میز و پشت میز نشینی ندارم طوری که برای نگهبانی هتل رفتم ازم سابقه کار خواستن . مسولان بهتره دعا کنن توافق هسته ای شکل بگیره و وضعیت اشتغال سروسامون بگیره وگرنه ما جوانها دیگه ساکت نمیمونیم . (313268)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۸
از فردای توافق مساله اصلی قدس شریف و سوریه .و یمن و عراق است (313291)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۱
وقتی ظرفیت دانشگاه ها را احمدی نژاد بدون حساب و کتاب افزایش داد و از طرف دیگه نه تنها شغلی ایجاد نکرد بلکه تمام شغل ها را نیز از بین برد باید انتظار چنین چیزهایی را نیز داشته باشیم. (313269)
یک شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۱:۴۲
حالا هی برو اختلاس کن حالا هی برو دزدی کن حالا هی برو دروغ بگو حالا هی برو دکل نفتی بدزد.تاوان تمام اشتباهات شما مدیر مسولان ضعیف رو من شهروند ایرانی باید پس بدم.بعد هی بگو آمریکا شیطان بزرگ.شیطان بزرگ خودتی (313273)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۹
خاک حاصلخیز استان لرستان بر سر مسئولین بی لیاقت و بی کفایت این استان (313276)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۲:۱۴
کاملا قابل باوره! متاسفانه باید برای آموزش عالی در کشورمان گریست.
برای برنامه نویسان استراتژیک هم همینطور
آیا الویت اشتغال هست یا انژی هسته ای؟ (313277)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۲:۳۷
آقا مشکل همه جا اینه
برای یه کار ساده که لیسانس برق میخواستند چندنفر با مدارک فوق و بالاتر با معدل بالای 18 از دانشگاه امیرکبیر درخواست داده بودند
برای ماهی یه میلیون حقوق!!!!!!!!!!!!!! (313278)
هر روز بهتر از دیروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۲:۴۲
امروز فوق لیسنانس و فردا دکترا (313279)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۳
ما رکورد زدیم.....در مورد سطح تحصیلات رفتگرها....هورا...هورا (313285)
خخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۵:۱۳
اونوقت می گن جمعیت رو زیاد کنید تا جمعیت فعال زیاد شه و کشور پیشرفت کنه. داریم می بینیم چه استفاده بهینه ای از متخصصان جامعه می شه، بقیه افراد بماند. متخصصان افزایش جمعیت بیان جواب بدن لطفا؟؟؟ (313288)
فرار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۵:۱۸
معلومه در زمینه فرار مغز ها تو دنیا اولیم. (313289)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۷:۳۰
چه اشکالی داره رفتگر با تحصیلات عالی کسی که لیسانس داره نباید کار کنه نمیشه که همش پشت میز نشست وفکر کنه که تحصیل کرده نباید کار کرد مشکل پیشرفت کشور مون همینه کسی که مدرک میگیره فکر میکنه دیگه باید ریس بشه (313299)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۲۲:۵۸
حرف شما کاملا متین.لطفا اول خودتون با هر مدرک تحصیلی که دارید شروع کنید به رفته گری تا بقیه هم از شما یاد بگیرن. (313339)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۷:۴۵
بنده کارافرین و اهل لرستان هستم. معضل نبودن نیروی کار مختص به همه ایران است ولی در لرستان بیشتر !
مجبور شدم در تهران کسب و کارم را تاسیس و یبه بهره برداری برسانم و میبینم مشکل در تهران تعدیل شده ولی وجود دارد . گرافیستی که ساده ترین طراحی را بلد نیست ! مهندس کامپیوتر که نصب انتی ویروس نمیداند ! حسابداری که حسابداری بلد نیست !
ظرفیت اشتغال بیش از 10 نیروی کار داریم و همه خالیست ! منشی گرفتیم تایپ کردن بلد نبود !
اینها واقعیت های امروز است و تقصیر کیست ؟ (313303)
آدم
France
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۵۰
کاملا درست می فرمایید دانشگاه ها هیچی یاد نمی دن خصوصا پیام نور و آزاد و حتی برخی دانشگاه های دولتی یک آموزشگاه آدم ثبت نام بکنه بهتر یاد می گیره تا دانشگاه (313320)
رضا1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۸:۰۶
یک فرد قابل اطمینان بیست سال پیش میگفت در سوئد با مدرک لیسانس مشغول خدمت در مشاغلی در شهرداری هستند وخیلی طبیعی قلمداد میشود (313304)
ج آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۰۰
وقتي آقاي احمدي نژاد به هر كجا پا ميگذاشت يك دانشگاه تاسيس كرد حالا فراغ تحصيلاتش رفتگري كه نه به شغلهاي بدتر از اون روي خواهند اورد هنوز اولشه . (313311)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۳۷
وقتی تو جامعه ما ذرصذ قابل توجهی از کسانی که ذر بک رشته مدرک دکترا اخذ میکنند به اندازه یک فوق دیپلم سواد دارند و رابطه بر ضابطه ترجیح داده میشود چه میشود گفت (313315)
محمد
Sweden
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۴۴
کار کردن که عیبی نداره انسانهای با شرف کار میکنند در یک جامعه با فرهنگ همه شغل ها محترم هستن (313318)
آدم
France
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۹:۴۷
وقتی سر خیلی بزرگ بشه تعادل بدن به هم خواهد خورد
فقط به تهران رسیدن دردی را دوا نمی کنه و فقط مردم تهران باید راضی باشن هم درست نیست چون برخی نارضایتی ها در کشور های عربی از پایتخت شروع نشدن بلکه در غیر مرکز بودن /دولت ببینه چه استانهایی محروم تر هستند بشتر به انجا ها تمرکز کنه (313319)
zeiton
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۲۰:۲۲
یه زمانی این مطلب لطیفه بود:

"یه آقایی که دکترای ریاضی محض داشته، هر چقدر دنبال کار می گرده بهش کار نمیدن!! خلاصه بعد از کلی تلاش، متوجه میشه شهرداری تعدادی رفتگر بی سواد استخدام می کنه!! میره شهرداری خودش رو معرفی می کنه و مشغول به کار میشه...! بعد از دو سه ماه میگن همه باید در کلاسهای نهضت شرکت کنید! این بنده خدا هم شرکت می کنه!! یه روز معلم محترم در کلاس چهارم، ایشون رو می بره پای تخته تا مساحت یک شکلی رو حساب کنه! تو این فکر بوده که انتگرال بگیره یا نه که می بینه همه دارن داد می زنن: انتگرال ... (313324)
خشن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۲۰:۴۹
فاتحه رو باید خیلی وقت پیش میخوندیم
اونوقتی ک برای درآمد مردم ب ناچار اعضای بدنشون رو برای فروش آگهی میزدن..
الفاتحه... (313330)