به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۵۷۶۵۱
در دولت قبل مكاتبه با رئال حلال بود، حالا حرام!

شيون دلواپسان بر سر يك ديدار دوستانه فوتبال!

گروه ورزشي: حالا رسانه‌هاي گروه پايداري و افراطيون به موضوع سفر مديران پرسپوليس به مادريد و ملاقات با فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد دل خوش نموده تا بلكه از آن به زعم خود سوژه‌اي نان و آب دار عليه دولت روحاني تبديل كرده باشند!
شيون دلواپسان بر سر يك ديدار دوستانه فوتبال!
پس از موج اولیه خبرسازی ارتباط مدیران پرسپولیس با یک ایرانی مقیم خارج از کشور که مدير شبكه ماهواره‌اي رها است، که طبق ادعای آنها سفر گروه 4 نفره پرسپولیس و مادرید بدون اطلاع از حضور جهانشاهی (همان فرد مذکور)، انجام شده است وزير ورزش اعلام کرده فرد مقصر در این قضیه باید معرفی بشود! مقصر يك ملاقات براي برگزاري يك ديدار فوتبال!

اين در حاليست كه موضوع برگزاری بازی پرسپولیس و رئال مادرید به دوره مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بازمی گردد. اما ظاهرا براي افراطيون، براي مديران دولت قبل هرگونه ارتباط و مكاتبه اي حكم حلال داشته اما براي مديران دولت فعلي حكم حرام تا حد ارتداد و كفر! رویانیان که تجربه موفق بازی مقابل میلان را پشت سر گذاشته بود. قصد برگزاری این بازی را داشت و از طریق یک ایرانی مقیم خارج از ایران، پیگیر این بازی بود. فردی به نام امير جهانشاهی که البته حالا همه افراد دست اندرکار، سعی دارند از وی تبری بجویند اما انتشار نامه های مبنی بر مکاتبات رويانيانيان با فلورنتینو پرس نشان می‌ دهد درآن دوره زمانی این ارتباط کاملا وجود داشته است، اگرچه ممکن است رویانیان جهانشاهی را نمی‌ شناخته، دقيقا مثل مديران جديد پرسپوليس. اما چون به هرحال قرار است در اين بي سوژه‌اي و دوران مرارت افراطيون، دستاويزي عليه دولت روحاني پيدا شود لذا حضرات بي خيال مكاتبات قبلي شده و انگار به كشفي بزرگ رسيده باشند دم از وقوع حادثه اي جانگداز در حد زلزله 8 ريشتر مي زنند!

يك سايت ورزشي در اين باره مي نويسد: در حال حاضر مدیران فعلی پرسپولیس که با توجه به نحوه ورود به این باشگاه قطعا مخالفان تندی دارند، منصوبان گروه قبلی و نزدیکان به حامیان مالی پرسپولیس را عامل این افشاگری منفی می‌ دانند. به عقیده آنها آنچه که به محض سفر مدیران پرسپولیس به مادرید در رسانه ها منتشر شده خوراکی است که یکی از کارمندان قبلی باشگاه آن را افشا کرده است. انتظار آنها برای رخ دادن اولین اشتباه بزرگ از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس کار را به اینجا رسانده که ممکن است تغییراتی سریع در انتظار پرسپولیس باشد. نکته مهم دیگر، احتمال حضور برخی جریانات سیاسی به ماجراست که این مساله کار را برای تیم مدیریت فعلی قرمزپوشان دشوارتر خواهد کرد. اگرچه ظاهرا حمیدرضا سیاسی قصد دارد امشب در نود اسناد تازه ای درباره سابقه ارتباط باشگاه پرسپولیس با موضوع رئال مادرید را افشا کند.

در همين زمينه پايداري هاي مجلس (حاميان احمدي نژاد و جليلي) هم مسئله را بسيار حياتي و در حد مشكل اصلي كشور دانسته و قصد ورود به اين پرونده را دارد و پاي اميررضا خادم معاون پارلماني وزارت ورزش به اين ماجرا باز شده است. اما خادم خيال همه را راحت كرده است. «من در این سال ها در مجلس، ورزش و مدیریت کلان فعالیت کرده ام و طبیعتا از توضیح دادن به وزارت ورزش ملتهب نمی‌ شوم. هر کجا که لازم باشد خیلی راحت جوابشان را می‌ دهم و این اصلا موضوع مهمی نیست.» وي افزوده كه: «اساسا من نقشی در مذاکره پرسپولیس با رئال مادرید نداشتم و اساسا مسوولیت من این کار نیست. تنها چیزی که می‌ توانم بگویم این است که شاید فردا سپاهان، تراکتورسازی یا تیم دیگری بخواهد بازی دوستانه ای برگزار کند. آیا من باید پاسخگوی بازی دوستانه آنها باشم؟» به نظر مي رسد در قبري كه پايداري هاي مجلس و رسانه هايشان بر آن شيون و زاري راه انداخته‌اند اصلا مرده‌اي نيست و چيزي عايد دلواپسي تازه آنها نخواهد كرد!

واقعا سطح كيفي فعاليت‌هاي يك نهاد به اصطلاح سياسي و يا رسانه‌اي بايد تا كجا نزول و سقوط كرده باشد كه بابت يك ملاقات براي برگزاري يك ديدار فوتبال، (آن هم با تفاوتي آشكار در نوع برخورد با دو مدير در دو دولت)، براي خود چنين دلمشغولي‌ها و دل خوشي‌هاي كاذب، ايجاد كند. اما چندان نمي توان به دل گرفت! اينجا ايران است. مملكتي كه برخي‌ها، شب را روز مي‌بينند و اصرار دارند كه به همه مردمان جامعه خود تفهيم هم كنند كه روز است! به هرحال، اين جماعت مي‌پندارد مي‌شود الي الابد، شب و روز مردم و افكار عمومي را هم مديريت و به زعم خودشان مهندسي!! كرد! آري اينجا ايران است با دلواپسان و دلواپس‌هايي كه نمونه‌اش را در هيچ جاي ديگر اين كره خاكي نمي‌توان يافت! خدا به همه ما رحم كند!

یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۱:۲۴
وزیر ورزش روحانی مهره ی احمدی نژادی ، که واقعن از اون دست کوتاه اومدن های عجیب و غریب روحانی بود. (255573)
ورزش + سیاست = فساد + افت ورزش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۲:۱۴
بهار آخه این چه مطلبی هست که میگی
مگه تو دولت قبل این اقدام رسانه ای شد
بنده اصلا نه دلواپسم نه سیاسی ولی وقتی میگن باشگاه پرسپولیس چند صد میلیارد بدهکاره چرا باید خرج الکی کرد و با این اقدامات مسخره از بیت المال پول ملت رو هدر داد؟؟؟
کم تو فوتبال اسراف بود این هم اضافه بشه؟؟؟

جای اینکار بیان یه فکر درست و حسابی یه برنامه مدون بدن واسه فوتبال
ما بازی با رئال رو نخواستیم که هیچ فایده ای نداره
لطف کنید کاری کنید تیمهای باشگاهی بحرین و قطر و عربستان رو بدون مشکل ببریم (255638)
خانزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۲۰:۲۶
شازده کی خواسته پول بده باشگاه یا اسپانسر. اول برو اطلاعات خودتو به روز کن بعد بیا وقت مردم را بگیر. (255728)
تهمتن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۲۰:۲۹
به فرض که اون بابا ضد انقلاب باشه مگه ما باید از او بترسیم . ما که میخواهیم دنیا را مدیریت کنیم . شاید او با دیدن ما و مهربانی و رافت برگرده و از کرده خودش پشیمان بشه و به آغوش وطن و ملت بیاد .
به دلواپسان هم باید گفت که شما سور اخ دعا را گم کرده اید و قافیه را هم باخته اید اینقدر تلاش مذبوحانه نکنید ملت نه بزرگ را گفته و اگر آن داستان ها نبود احمدی نژاد برای معلمی یک روستا هم زیاد بود . (255729)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۲:۱۶
اکثر وزرا و مدیران، استانداران و فرمانداران آقای روحانی اصولگرا و احمدی نژادی هستند...آقای روحانی فراموش کردند که با حمایت اصلاح طلبان رای و مردم بخاطر آقای خاتمی به ایشان رای دادند.... (255639)
مرتضي
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۵:۵۳
راي شماها همون ٩ درصد بود.
ببخشيد ضايعت كردم (255675)
میدونم منتشر نمیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۳:۳۲
بحثا سره واسطه ی این دیدارهاست؛یه بهاییه تابلودار در دشمنی با ملت مسلمونه ایران اینقد مورد تاییده شماست که واسش حنجر پاره میکنین؟؟؟؟ (255649)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۹:۴۷
طرف زمان سردار رویانیان، بهایی نبودش؟ (255724)
صایب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۵:۱۸
یکی از رسنه ها هم که دلواپس شده گویا صداوسیماست (255668)
پیمان آریایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۳:۴۱
اینکه بازی انجام بشه یا نشه بزرگان تصمیم میگیرن....ولی نباید بهونه ای بشه واسه کوبیدن دولت یا پرسپولیس... اینکه اون طرف ضده انقلاب بوده و مشکل دار از نظر اینا شاید درست باشه ولی پرسپولیسیا نمیدونستن حتما خب...مگه همه مثه صدا سیمان که 24 ساعته سرشون تو تلویزیونای خارجیه ببینن کی چی میگه//////////////////////////////////////////////////////////////// (255578)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۷:۱۷
دلواپسان در حد اداره یک مسجد نیستند چه برسد به مملکت. (255589)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۴:۳۷
در حد اداره یک نانوایی هم نیستند (255666)
مجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۷:۵۰
حالا استقلالیها به آمریکا میروند که اصلا اشکالی نداره. نه ؟
چه گیری دادید به این تیم نمیدونم مشخص نیست. (255593)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۷:۵۵
خدایاماراازشرکج اندیشان ومتحجران زمان نجات بده آنهایی که جزبه منافع خویش به هیچ وهیچ نمی اندیشان.آمین (255594)
نصیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۸:۴۷
در قبل با ضد انقلاب کار نداشتند اما در این دروره همنشین هستند پس حرف نزنید (255603)
هورام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۹:۰۵
بابا اين آقايان حاشون خوب نيست كسي ديگه براشون ارزش قائل نيست دنبال بهانه ميگردن خودشون رو مطرح كنن ---- اصلاً اين آقاي مشكل داره ، مگه اسلحه برداشته ؟ داره به يه تيم و يه ملت نفع ميرسونه ، به خدا خيلي از اين خارج نشين ها بيشتر از اين پايداريها و دلواپسها دلشون برا اين مملكت ميسوزه (255610)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۹:۱۷
دلم می خواهد یکی از آن شعرهای ایرج میرزا را برای دلواپسان بخوانم اما افسوس که ... (255612)
م آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۹:۱۹
اينجااااااااااااا ايران است (255613)
آرتين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۹:۳۸
نحوه بيان گزارشگر اخبار 20:30واقعا خنده دار بود..............انگار كه كشف عظيم چاه نفت يا زلزله چند ريشتري يا طوفان ويرانگر را گزارش ميكرد.

جاي تاسف داره ،همه مشكلات ريز ودرشت ما حل شده فقط همين يكي مونده بود.................... (255619)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۴:۳۶
اوم بنده خدا کلا در همه ضمینه ها اونجوری گزارش میده (همراه با جو کاذب) (255665)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۱:۱۳
بلاخره باید حساسیت های کشور هم درنظر گرفته بشه مسلما کار پرسپولیسیا اشتباه بوده وخواهشا شما از اونا حمایت نکنید چون مصالح مملکت مهمتره (255632)
در جواب اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۳:۵۵
بله !!!!!! مسائل مهم مملکت رو هم فهمیدیم !!!! (255654)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۴:۳۴
مصالح مملک یا مصالح افراطیون پایداری ؟؟؟؟؟ (255664)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۶:۲۰
اینها کشته ومرده قبیله وحزب خودشون هستند نه حقیقت یا ایران.اسلام که دیگه هیچی.اینها از جنس اعراب جاهلی عربند با بزک روشنفکری مدرن=ضبط صوت اندیشه های پوسیده غربی که خود غربیها دارن اونها رو دور میریزند.به مردم خودشون که میرسند میشوند دیکتاتورتر از هیتلر. (255680)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۳:۴۱
به نظر شما ربط دادن ورزش به مسائل سیاسی درست است مگر اون آقا می خواهد با پرسپولیس بازی کند. (255651)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۴:۲۱
من که هیچ امیدی به دولت امید ندارم
والله فقط برای رفع حصر نا و کوتاه کردن دست ناشایستها از مناصب دولتی به روحانی رای دادم و پشیمانم
خدای اصلاح طلبان هم بزرگ است (255660)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۴:۳۳
بیشترین حرص و دست و پا زدن توسط رجا نیوز بود که در چنین مواقعی استاد اول ماهیگیری از آب گل آلود است (255663)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۵:۳۱
به نظرم ایتا دارن هارتوپوت میکنن چرا نمیزارن تیم های بزرگ به ایران بیاد گناه ما چیه گیر این ادم ها افتادیم بجای رسیدگی به غارت اموال در 8سال گذشته چسبیدن به این دیدار فوتبال خدا لعنت کنه اینا رو که نمیزارن تیم های بزرگ به ایران بیاین (255674)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۱۶:۴۳
باید به اقای روحانی بابت انتخاب وزیر ورزش تبریک گفت مگه در ورزش کشور ما اینهمه کارشناسان ورزشی قحط الرجال بود که گودزی و وزیر کنند نتیجشو از بدو ورودش دیدیم در المپیک خدا به دادمون برسه (255691)
بهداد
Germany
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۲۱:۳۴
چرا از اینگونه دلواپسی ها تعجب می کنید و وقت خود را صرف پایداریهاییدمیکنید که رو به زوالند.همین صدا و سیمای الکی خوش که به اینگونه اتفاقات به چشم یک کشف بزرگ مینگرد چرا اخبار مربوط به ناپاکی های دولت پاکشان و این همه دزدیهایشان را د لابلای اخبار ناچیز پنهان میکنند. بخدا که در انتخابات اینده مرگشان را پیش بینی میکنندو انگاه است که دلواپس خیلی چیزها خواهند بود (255741)
سعید آریاییان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۲۱:۴۵
دیواری کوتاه تر از پرسپولیس نیست !!! (255742)