به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۵۵۳۰۱
هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر انگليس

شکست سنگين ليورپول در خانه وستهام

گروه ورزشي: در هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر انگليس، ليورپول با شکست 3-1 در خانه وستهام، بيش از پيش، از جمع مدعيان فاصله گرفت.
شاگردان راجرز که در چهار دیدار قبلی، دو شکست داشتند، امشب در آپتون پارک هم مغلوب نمایش خیره کننده شاگردان سم آلارادایس شدند تا با تنها 6 امتیاز از 5 دیدار، در رتبه دهم جدول باقی بمانند. لیورپولی ها که تنها تیم انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان بودند که فصل جدید این رقابت ها را با پیروزی آغاز کردند، امیدوار بودند که بتوانند به لطف روحیه خوب شان، در آپتون پارک به پیروزی دست پیدا کنند اما همه چیز در 10 دقیقه از دست رفت.

هنوز بازی جا نیفتاده بود که وینستون رید در دقیقه 2 دروازه مینیوله را باز کرد و تنها 5 دقیقه، شاگردان سم آلارادایس گل دوم شان را جشن گرفتند. در دقیقه 26 و روی حرکت دیدنی ماریو بالوتلی، رحیم استرلینگ با یک شوت غیرقابل مهار، اختلاف را به حداقل کاهش داد تا امید به اردوی قرمزها برگردد اما آنها هرگز نتوانستند به آنچه می خواستند برسند. بازی خوب میزبان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و حاصل آن گل مورگان آمالفیتانو در دقیقه 88 بود؛ به این ترتیب، وستهام توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند و به رتبه هشتم جدول صعود کند؛ در حالی که لیورپول با 6 امتیاز از 5 بازی، در رتبه دهم است. ساير نتايج هفته پنجم ليگ برتر انگليس را در جدول زير مشاهده مي كنيد:
کوئينز پارک2 - 2استوك‌سيتي
استون ويلا0 - 3آرسنال
برنلي0 - 0ساندرلند
نيوکسل2 - 2هال سيتي
سوانسي0 - 1ساوتهمپتون
وستهام3 - 1ليورپول