به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۸۱۸۹۸

وجد امیر تتلو از اينكه وارد صداوسیما شد!

گروه فرهنگی: «امیر تتلو» - خواننده زیر‌زمینی رپ- باز هم دست به یک کار عجیب زد.
او پس از انتشار قطعه «صاحب» در فضای مجازی، به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته و کلیپ این آهنگ را برای پخش از تلویزیون تحویل کارکنان این سازمان داده است. تتلو این خبر را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته که در قسمت تامین برنامه شبکه سوم سیما، کارکنان این بخش با احترام با این خواننده رفتار کرده‌اند.

او در این پیام توشته: «خوب من اومدم قسمته تامین برنامه شبکه سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم برای بازبینی و شمارمونم گرفتن که خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فک میکردم اصلا رام ندن اما هم خیلی با حال و محترم بودند و هم ویدئو رو تحویل دادم و هم نامه درخواست پخش نوشتم اینه که واقعا ممنونم از مسئولین شبکه سوم سیما.»

کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۰:۲۹
چند نفر هستند که خودشون در حق خودشون ظلم و خیانت کردند . یکی شیث رضایی مدافع محبوب و با استعداد پرسپولیس که با حاشیه های اشتباه و نا به جا برای خودش مشکل ساز شد . دیگری پیام صادقیان که در ابتدای جوانی و فوتبال با این همه استعداد و تکنیک و بازی درخسانی که داره خودش رو غرق در حاشیه های جور واجور کردی . بعدی هم این آقای امیر خان تتلو هستند که هر روزی واسه خودش یه فازی میگیره و بعضا حتی نسبت به دیروزش صد درجه تغییر عقیده میده (310907)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۴:۳۱
حالا میخواد بر گرده و راه درست را انتخاب کنه نباید که ردش کرد. الحق والانصاف صدای قشنگی داره اما شعرهاش دوزار نمی ارزند و رو اعصاب میرند. (310945)
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۲۱:۴۴
کجا برگشته ، دقیقا یک روز قسم و آیه میداد که من دیگه آهنگ نمیخونم بعدش دو روز بعد گفت آلبوم جدید ! در راهه !!!!!! (311056)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۰:۳۸
بهار زورت به بقیه نرسیده ها ، همه اخبار و اظهارات رو نمیزاری نظر بدیم ، الان چند تا خبر پایین تر زیر خبر مربوط به شجونی اومدم نظر بدم دیدم نمیشه نظر داد خوب اونجام میزاشتی نظر بدیم دیگه فقط زورتون به تتل میرسه.البته اینم بگما من تو یکی دوسال اخیر رفتارای این فرد(تتلو) رو اصلا نمیپسندم به نظرم خیلی سبک هست اما شما اظهارات رو آزاد بزارید
در اصل سایتتون خوبه و اغلب خبرارو من از بهار نیوز و سایت انتخاب دنبال میکنم (310909)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۰:۳۹
اگر تنگ نظری را کنار بزاریم، باید هنرمندانی را که دوست دارن در چارچوب همین قوانین موجود کار کنند بپذیریم. اینوری ها میرن اونور با استقبال مواجه میشن اما ما راهکار درستی نداریم که اونوری ها را که دوست دارند برگردند اینور جذبشون کنیم. کی میتونه ادعا کنه سابقه پیامبر گونه داره که هی به سابقه دیگران گیر میدن. حالا کسی هم سابقه مطلوبی نداشته ، مگر حق نداره خودشو اصلاح کنه و رو به کمال و پیشرفت جلو بره؟ وقتی کسی را بابت گذشته اش محکوم میکنیم، یعنی ازش میخوایم تو اون وضعیت بمونه و دیگه مقصرش ما هستیم (310910)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۰:۴۰
بیچاره !!! حالا فردا از توی کلیپت یه چیزی درمیاد که تو ربط میده به رژیم صهیونستی ... (310911)
بهار زرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۱:۵۴
خوب این مشکلمون هم حل شد خیلی نگران امیر تتول بودیم .بهار تو هم یه چیزیت میشه به خدا (310919)
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۲۱:۴۲
چه ربطی به بهار داشت ، چرا الکی به بهار گیر میدی . بهار همینکه این اخبار رو میزاره اتفاقا خیلی خوبه . مرسی بهار (311055)
سام
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۲:۱۶
الحمدلله همه چیز دارد حل میشود و از همه مهمتر مشکل وکلای تسخیری برای متهمان سیاسی و اینکه خواست مسئولین یکی یکی آنطور که دلشان میخواهد ونه آنطور که قانون میگوید دارد حل میشود !!! (310924)
تنگستانی
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۲:۴۷
بعنوان یک ایرانی میگم یه کم دلهامونو همراه کنیم با این جوان ها ،چه عیبی داره از تلویزیون همین آب وخاک صدای تتلو وامثالهم شنیده بشه . حیفه هرکی تو مملکت ماند جایزه اش محروم شدن وفراموش شدن باشه تا اینکه طرف رو مجبور کنیم پاشه بره خارج از کشور که آوازش رو پخش کنن . آخه تا کی ؟ (310927)
نه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۳:۲۶
نزارید دیگه تلوزیون پخشش کنه همینجوری غیر قابل تحمل هست کافیه که تو تلوزیون هم بره... 5+1 رو ول کنید اینو دریابید که نیاد تلوزیون (310932)
مملی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۴:۱۵
آقای تتلو . ترکیه و سریالهاش خودش نماد بی غیرتی هست و به ما ایرانیا نمیخوره . بهتر بود به زبان پارسی یا آذری میخوندی (310940)
شسی
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۴:۳۵
واقعا مملکت ما به اینجور استعداد نیاز داره تا دیگرکشورهای دنیا نسبت به ما فکر بد ننکن و ما رو تهدیدی برا دنیا به حساب نیاورن این استعداد ها می تونن با صدای زیبا به دنیا ثابت کنن ما بهترین ملت دنیا هستیم نمی دونم چرا مسئولین ما این استعداد ها رو زیر پا له می کنن و دنبال هزینه برا مملکت می گردن (نظر یک به اصطلاح طلب ) (310947)
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۴:۵۲
آب که سر بالا بره ،قورباغه ابو عطا میخونه! (310951)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۲۰:۴۰
چه عجب فک کنم سر کارش گذاشتن (311035)