به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۹۸۵۸

لیست کارت‌های پایان خدمت قلابی و...!

گروه ورزشي: بررسی چندباره فهرست 21 نفره سربازان لیگ‌برتر نکات جالبی در خود دارد.
در مرور فهرست بازیکنان اکثریت خوزستانی و جنوبی آنها کاملا به چشم می‌آید و همچنین نسبت های فامیلی برخی از بازیکنان با یکدیگر نشان می‌ دهد موضوع ارسال مدارک جعلی برای دریافت کارت خدمت از یک کانال پیش رفته است. 

در لیست اعلام شده 4 بازیکن نسبت های فامیلی دارند: حسین و سعید حلافی با هم برادرند، حسن و محمد معاوی هم پسرعمو هستند. در این فهرست 3 دروازه‌بان‌ حضور دارند که البته موضوع علیرضا حقیقی با 2 دروازه‌بان‌ دیگر متفاوت است، حقیقی مثل حسین ماهینی از معافیت های تحصیلی استفاده کرده اما ظاهرا جهان مهر و عبدالخانی همان مشکلی را دارند که بختیار رحمانی دارد. 

جالب اینکه علی حمودی و حسین ماهینی هر دو سابقه مشترک دارند و از تیم استقلال اهواز به فوتبال ایران معرفی شده اند. البته موضوع حمودی و ماهینی با هم متفاوت است. حضور میلاد غریبی، بازیکن جوان تیم پدیده هم نکته مهمی است چرا که پدیده روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است. اما اسم کلیدی این فهرست علی کعبی است بازیکنی که رابطه فامیلی نزدیک با حسین کعبی ندارد اما مربوط به طایفه کعبی هاست؛ او بنا به گفته اهوازی ها و کسانی که از این پرونده خبر دارند نام مهمی در این ماجراست. 

واکنش ناگهانی فولاد به لیست محرومی ها
انتشار فهرست 21 نفره سربازان شاغل در فوتبال ایران پس لرزها های مهیبی را در پی خواهد داشت. در فهرست اعلام شده دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان بیشترین لطمه را دیده اند و در آستانه آغاز لیگ‌برتر 8 بازیکن این 2 تیم حق بازی در لیگ‌برتر ندارند. از باشگاه فولاد خبر رسیده که مدیران این تیم به شدت از انتشار این لیست دل چرکین اند و قصد دارند به هر نحو ممکن سمت و سویی تازه به تصمیم ناگهانی سازمان لیگ بدهند. 

گفته می‌ شود باشگاه فولاد خوزستان که به دنبال رفع و رجوع مشکلات خدمت سربازی بختیار رحمانی بوده است حالا در شرایطی شهاب کرمی و ساسان انصاری را هم در لیست سربازها می‌ بینند که با توجه به جدایی چند بازیکن کلیدی در فصل نقل و انتقالات دست آنها برای بازی اول مقابل تراکتور به شدت خالی است. از اردوی تیم فولاد خبر رسیده که در صورت ابلاغ محرومیت شهاب کرمی و ساسان انصاری فولاد تهدید کرده در بازی تراکتور به میدان نخواهد رفت.
 صحت این خبر هنوز روشن نیست چرا که مسئولان فولاد به شدت از اظهارنظر رسمی خودداری می‌ کنند. در عین حال موجی از خشم و بهت طرفداران تیم فولاد را در بر گرفته است و آنها نگران فصلی هستند که با خروج ستاره ها ی پارسال بسیار دشوارتر پیش خواهد رفت. 

علیرضا حقیقی؛ ستاره لیست کارت پایان خدمت
علیرضا حقیقی دروازه‌بان‌ تیم فوتبال ایران شب گذشته به شهر کازان رفت تا برای دریافت رضایت نامه اش از این باشگاه روسی اقدامات نهایی را انجام بدهد. حقیقی که امیدوار به حضور در یک تیم خارجی بهتر نسبت به تیم قبلی اش در روسیه است احتمالا در تیم پرتغالی فنافیل خواهد گذراند. اما حقیقی در حالی به خارج از کشور مسافرت کرده که ساعتی پیش نام در فهرست 21نفره به عنوان یکی از بازیکنان سرباز فوتبال ایران منتشر شد، چیزی که با توجه به حضور 2 ساله حقیقی در خارج از ایران، او حالا برای ادامه دوران بازیگری اش در فوتبال باید مجوزهای لازم را دریافت کند.
 
حقیقی با مجوزی که محمد رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس برای او گرفته بود به خارج از کشور منتقل شده است. او دانشجو بوده و از معافیت تحصیلی استفاده کرده است، کاری که حالا مشخص نیست بتواند آن را انجام بدهد یا نه. به هر حال موضوع مهم این است که حقیقی در صورتی که بخواهد فوتبالش را در ایران ادامه بدهد باید به یک تیم نظامی برود، چیزی که چندان هم با روحیات او سازگار نیست.