به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۲۷۶۴
نادران وزير ارشاد را تهديد به استيضاح كرد

استیضاح‌کننده فرجی‌دانا: با کسی شوخی نداريم

گروه سياسي: یکی ليدرهاي استیضاح کنندگان دكتر فرجی‌دانا٬ به علی جنتی وزیر ارشاد هم هشدار داد مجلس با کسی «شوخی» ندارد و او باید دغدغه‌های رهبری را رفع کند.
استیضاح‌کننده فرجی‌دانا: با کسی شوخی نداريم
الیاس نادران، نماينده اصولگرا كه از حلقه اوليه حاميان احمدي نژاد بود در گفتگو با سايت قم فردا، با اشاره به معرفی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، اظهار داشت: من فکر می کنم آقای رییس جمهور چون تصور این را نداشت که استیضاح رای بیاورد، فکری برای گزینه سرپرستی وزارت علوم نکرده بود. وی با بیان این که نجفی گزینه نهایی دولت نخواهد بود، افزود: وی یک بار در پست دیگری که کم اثرتر بود رای نیاورده و مجلس نیز حساسیت های خودش را نسبت به اتفاق های که در سال 88 افتاده نشان داده است.

نماینده تهران در مجلس افزود: امیدورایم که رییس جمهور در انتخاب گزینه خود برای وزارت علوم به دغدغه های مجلس توجه داشته باشد و فردی سر کار بیاید که فضای کشور را در جهت رشد علمی و حضور فعال جوانان در فضای صنعتی، کشاورزی و خدماتی کشور، فراهم کند. نادران در ادامه با اشاره به اکران برخی از فیلم ها و تئاترها اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس دائما با مسئولان وزارت ارشاد جلسه داشته و دغدغه ها را به آنها منتقل می کند. وی با بیان اینکه مجلس در تلاش برای برقراری تعامل با دولت است، افزود: حداکثر تلاش مجلس بر این است که با تذکر و هم فکری کار را جلو ببرد ولی طبیعی است که اگر مجلس از اثر گذاری بر اصلاح روش های فرهنگی نا امید شود آن وقت از ابزارهای نظارتی دیگر استفاده می کند.

نماینده اصولگرا با اشاره به اینکه مجلس در این رابطه با کسی شوخی ندارد ادامه داد: به نظرم وزیر ارشاد باید دغدغه هایی که مبتنی بر دغدغه های نهاد های انقلابی و در راس آن مقام معظم رهبری است و برخی از آن ها را بصورت علنی مطرح کرده اند و بعضی را نیز در جلسات خصوصی گفته اند را جدی بگیرد وسعی در رفع آنها باشد. وی تصریح کرد: اگر وزیر ارشاد خود را سرباز نظام می داند باید در چارچوب تدابیر نظام عمل کند و امیدواریم روش های خود را اصلاح کنند.

ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۳۸
ميان اين همه دروغ باورم کنيد نمي دانم خدا بهم قدرتي داده يا نه چهرهاي اونا خاصه من بدوني که بشناسم از روي نگاه به چهره ميتوانم بفهمم طرف طرفدار احمدي نژآد ) يا اصلاح طلب (248767)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۱:۲۲
خوب نگاه کنی خود احمدی نژاده ! (248925)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۴۳
آقای نادران شما مگه ازدغدغه های رهبری اطلاع داری .مگه رهبرمعظم انقلاب دغدغه هاشوخصوصی به شما میگه پیگیری کنید؟حالا نوبت وزیرارشادشده؟حالا آموزش وپرورش ازنظرشما شددستگاه کم اثرتر ؟همینه که فاتحه تعلیم وتربیت را خوانده اید.به اذعان فرهنگیان داریم یکسری افراد بی تربیت وبی سوادتحویل جا معه می دهیم چون امثال شما بااین تفکرات درمجلس هستند.تمام فکروذکر شماشده چوب لای چرخ دولت گذاشتن ودائما از طرف رهبری فکرکردن وعمل کردن.باوربفرمائیدخود مقام معظم رهبری هم از شما بیزار است ودلش ازشما خون است (248768)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۴۵
نمایندگان مجلس هم باید رای مردم رو جدی بگیرن! (248769)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۱:۲۳
این بابا خودش فهمیده که دیگه تو مردم جایی نداره و زده به سیم آخر!! (248926)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۵۲
زمان احمدی نژاد که خیلی شوخی میکردین
البته مجبور بودین چون محمود تحویلتون نمیگرفت و کاری از دستتون برنمیامد
ولی دکتر روحانی چون داره بهتون بها میده اینطوری باهاشبرخورد میکنین (248771)
تیغ در گلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۵۳
چطوره رئیس دولت رااستیضاح وازکاربرکنارکنیدتا خیالتان راحت شودآقای نادران فکر کنم زخمی از اصلاح طلبان بدل داری .میگی دغدغه های رهبری، به شما چه مربوط است.مقام معظم رهبری نیاز باشد صریح وقاطع تذکرمی دهند.چرا اهداف جناحی ودل پرها وعصبانیت وشکست های خودرا می خواهیدبا نام رهبری پیگیری نمائید؟حب الدنیا کل راس خطیه. (248772)
داش تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۸:۱۱
آقای نادران دوست همون رمالها وخرافه گراهای دولت قبله.کف بینه ازدل همه خبر داره. (248895)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۵۴
این مجلس، خانه ملت است؟!!!! (248773)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۵۶
با اینا چی شوخی دارین یا نه؟
روغن پالم و لبنیات
هواپیما
اسکانیا
صنعت خودرو
سلامتی ایرانیا
بیکاری جوونا
فقر خانواده ها
بگم بگم...
باور کن یکی مثل دکتر محمود لیاقت امثال شماها بود (248774)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۲:۰۲
این چیزا را که گفتی اینها جزو افتخارات خودشون میدونند.خود خواب زده را کی میتونی از خواب بیدار کنی. (248929)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۹:۵۹
ماهم با تو و یارانت شوخی نداریم ، منتظرمان باش برای مجلس بعدی...... (248775)
طیبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۲
دمت گرم که اینقدر به فکر مردم هستید مانده ایم از اینکه با این همه نگرانی چرا از احمدی حمایت کردید و ایشان را به این مردم تحمیل کردید (248776)
نکته بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۴
مردم متمدن ایران بامصوبات وتفکرات مجلس اصولگرایان آشنا شوند
1- فروش کاندوم جرم بوده ومجازات حبس وجریمه برای متخلفان
2- سقط جنین جرم بوده ومجازات متخلفین جریمه وحبس وشلاق
3- افزایش پهنا وسرعت اینترنت مساوی با استیضاح وزیرارتباطات
اینه مشکلات ودغدغه های مردم؟آقایان عزیز تندروکه8ساله ازدست شما خون خوردیم مشکل ما مشکل فقر وندارمیست.ماشرمنده زن وبچه های خودهستیم. دارند باحرفاشون مارومیکشن دائما در پیشگاه آنان عرق شرمساری میریزیم .میخوام به همین زودیا به حیاتم خاتمه بدم.حالا هی نعل وارونه بزنید. (248777)
مایه عذاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۷:۵۵
آقای نکته بین:همین خودتو بازفردا بایک کیک وساندیس هوایی میشی وبه این آقایون رای میدی.حرفای امروزت یادت نره البته اگه زنده باشی.خودکشی نکن بفکربچه های معصومت باش .این مجلسم تموم میشه. (248892)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۴
تو رو خدا تعارف نکنین. می خاید زاهدی یا کامران دانشجو برای وزارت علوم معرفی بشه؟! بگین تو رو خدا! آخه آدم انقدر کم رو و با حیا! (248778)
وحیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۲۱
آقای نادران عزیز انتخابات بعدی مجلس ماهم باکسی شوخی نداریم (248784)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۲۴
اقاي نادران شما به خودتون تواينه نگاه كنيد بخدا سرو ريشتون سفيد شده و سني ازت گذشته واقعا زشته كه بخاي كتمان حقيقت كني اخه من جوون ممكنه يادبگيرم ،اخه توخودميداني كه همه ميدانند بازي كه شماها شروع كرديد فقط و فقط سياسيه و طرح به حاشيه راندن دولته تا موفقيت كسب نكته و بعد مردم ناراضي بشن از دولتشون و شماها از زير عبايتان يه معجزه خشكاندن كشور ديه بيرون بياريد نعععععععععع برادر من نعععععع اين سري ديه نه بهت عرض ميكنم حتي اگر شما كل وزراي روحاني عزيز را هم استيضاح كنيد ما مردم پشتش هستيم ،وسلااااام (248785)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۲۵
حالم از وجود این افراد بهم میخوره. چطور روشون میشه با افتضاحی که دولت متبوعشون بوجود آورد در مورد مسائل نظر میدن. (248786)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۴۴
از ماست که برماست . اگه انتخابات 3 سال پیش رو جدی گرفته بودیم الان اینها نمیتونستن اینجور دولت منتخب مردم رو تهدید کنن (248790)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۴۴
حضور فعال جوانان را در فضای صنعتی، کشاورزی و خدماتی کشور، فراهم کند!!!!؟؟؟؟

این ها بهانه است، بهانه اصلی فتنه است و این آقا هم از کاسبان فتنه!!!!

سالی 100 تا 200 هزار نفر از جوانان باهوش متفکر درستکار و اخلاق مدار به دلیل انفعال این افراد در اصلاح امور کشور دارند از کشور خارج می شوند...

واقعا خنده دار است... (248791)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۷
رشد علمی!!!!!
وزیر دولت مورد علاقه شما که دو مقاله به نامش داشت. هر دو با سرقت ادبی درست شده بودند که آبروی دانشمندان ایران را در جهان برد. و در جهان علمی اینگونه جا افتاد که ایرانیان متقلب هستند و از آن پس بسیاری از مقالات ایرانی که با تلاش های زیاد و با رعایت اصول علمی و اخلاقی تهیه می شدند را هم جهانیان با تردید زیاد نگاه می کردند!!!! (248793)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۱
قرارمان انتخابات مجلس این ملت هم با کسی شوخی ندارد (248794)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۱
وزیر علوم هم با کسی شوخی نداشت و میخواست مدرک بگیران پولی را استیضا کنه و از همگیشان جواب بگیره . اما زور شما بیشتر بود . (248795)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۰۷
فتنه شمایید اقای نادران.8 سال به مردم ظلم کردید کم نبود. (248796)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۱۲
ما هم همینطور جناب نادران
فکر میکنم معنی اخراج از مجلس را میفهمید !!!! (248797)
ایرانی و عاشق وطن و ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۱۳
با سلام آقای نادران . . . .بهتره به جای کارد تیزکردن یه کمی فکر اقتصادی داشته باشید و اگر نظری فنی در رابطه با آسایش و رفاه اجتماعی و اشتغال و رشد و شکوفایی دارید به دولت ارائه بدهید مطمئن هستیم از شما حمایت میشه البته اگه (نظرتون توجیه اقتصادی داشته باشه ) جنابعالی اقرار میکنید صاحب نظر هستید ولی چه فکری برای این ملت و دولت و چه پیشنهادی تاکنون عنوان نموده اید که به درد جامعه و دولت بخوره ؟با سروصدا تغذیه رسانه غربی شده اید (248798)
20
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۱۹
اقای نادران اگه مجلس با کسی شوخی ندارد لطفا افتضاح بورسیه ها غیر قانونی را روشن کنید چون علم کشور که دلالی نفت و کارخانه و تجارت تحریم نیست که چشم پوشی کنید .!!! (248800)
سپنتا
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۲۸
گویا عزیزان جبهه مایه داری خیلی سوزششون شدیده.در همین راستا بسته پیشنهادی من استفاده از راهکارهای معجزه قرنه و همانا بروند و آب را بریزند همانجا که سوخته است (248803)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۳:۳۹
جبهه مایه داری!
احسنت! عالی بود. بیاین از این به بعد به جای جبهه پایداری صادق خان محصولی و شرکا بگیم گروهک مایه داری! (248838)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۴۴
شما و دیگر استیضاح کنندگان بهتره جواب دانشگاه پیام نور و نشریه ی دانشگاه فردوسی و دیگر ارفادی که با غرض ورزی تمام بهشون تهمت زدید رو بدید و بعد از اون به فکر استیضاح دیگر باشید. (248804)
منور احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۴۵
حقا که این مجلس با این قبیل نمایندگان که با پول تبلیغات شهرداری وقت که همان احمدی نزاد بود لایق همان رییس جمهور ی هستند که پشیزی برای مچلس قایل نبود و بر خلاف جریان انها رفتار میکرد و اعتنایی به انها نمیکرد و شوخی هم حق همان ها است . (248805)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۴۷
مردم هم باکسی شوخی ندارند . اندکی صبر سحر نزدیک است!! (248806)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۵۰
این همه از رهبری مایه نزارید .شما وزیری می خواهید که تو دستتان باشد .همراه شما باشد .بورسیه بدهد رشوه بدهد کارت هدیه بدهد امتیاز بدهد و... تهمت بزند (248807)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۵۰
در چارچوب تدابیر نظام یا در راستای زیاده خواهی های شکست خوردگان (248808)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۵۵
بهتر است از کلمه های خودتان برای خودتان استفاده شود
به قول دکتر محمود :
(( آنقدر استیضاح کنید تا استیضاح دانتان درد بگیرد)) (248809)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۱:۵۷
آقای نادران اگر وزیر ارشاد را استیضاح کنید ما در اسفند ماه 94 درس فراموش نشدنی به شما خواهیم داد مواظب باش مواظب باش مواظب باش مواظب باش (248811)
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۲
اصولا هر کسی به جنابعالی وهمراهان نه بگویید باید استیضاح گردد .راستی قیامت واستیضاح برزخی وجود دارد؟!!!! (248812)
سی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۵
برای این گونه نمایندگان متأسفم. احمدی نژاد خوب کرد به اینها دهن کجی کرد. (248817)
115
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۲:۲۶
مردم هم در انتخابات گذشته نظرشان را قاطع ابراز کردند و در انتخابات اتی هم توجه کامل دارند و با اقای نادران شوخی ندارند (248823)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۳:۳۹
راست ميگه.شوخي با خودي باشه؛يه چيزي. با غير خوديها كه دوست مردمند شوخي معنا ندارد. (248944)
پىمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۲:۵۶
اىن آقاىون باىد بدانند که مردم حامىان فساد و مردم فرىبها را نمىخواهند. مردم طرفدار اصلاحات و تغىر هستند و افرادىکه بخواهند سد اصلاحات بشوند بزودى مىشکنند. مردم آزادى, اىنترنت, شادى و زندگى خوب و پىشرفت مىخواهند. (248828)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۳:۰۴
به هم می رسیم؟؟؟!! (248832)
safa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۴:۱۷
آقای نادران عزیز انتخابات بعدی مجلس ماهم باکسی شوخی نداریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (248847)
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۴:۲۸
جناب نادران شما و امثالکم اگر جریان 88 نبود در این مدت 5 سال چگونه ارتزاق می فرمودین . کمی هم از ملت خجالت بکشین. (248851)
حسن
Kuwait
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۶:۲۴
خوبه، راضي ام، اين حرف ها و دسيسه ها نشون ميده دولت داره درست عمل ميكنه و بانيان فساد شديدا احساس خطر كردن. (248876)
فاضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۶:۳۰
اون روز به خصوص شاهد سیاه نمایی شما آقای نادران و و اون آقایی که قبلا خبرنگار صدا و سیما بود و جندین سال با پول این ملت در خارج از کشور زندگی کرد و دنیا دیده هم نشد بودم! (248880)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۷:۲۷
شماوسایرهم فکرانتان ردرجه اول ازخدا بترسید درپایمال کردن حق مردم ومنافع کشور وم ازروز انتخابات. اگر رانتی درکار نباشد اما اگرهم انتخاب شدید بدانید صندلیتان غصبیی است (248890)
شکم سنگ بسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۸:۲۳
1کیلوگوشت30000تومن.1کیلوانگور6500تومن.1کیلوبرنج8000تومن.پراید 22میلیون یه شلواربچه80/000تومن/حقوق650000تومن/اجاره بها500/000تومن.اینا رو یه روز دادم به کامپیوتربرام برنامه ریزی کنه.دیدیم اززیرکامپیوتر آب راه افتاد.ازیک کارشناس ارشد کامپیوترپرسیدم منظورش چیه.گفت: .. . (248896)
Nima
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۸:۴۳
خواهش میکنم تو انتخابات مجلس بعدی شرکت کنید، فقط برای اینکه امثال این و رسایی کمتر حرف بزنن. واقعا همین یه دلیل کافی نیست؟ (248902)
اسدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۱۹:۱۰
اقای نادران ماهم درانتخاب اینده مجلس با کسی شوخی نخواهیم داشت (248909)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۰:۴۸
خدا وکیلی از نادران( برای تفریح نماینده شده) سؤال کنید قانون اساسی چند قانون و بند وتبصره دارد اگر بجز یک اصل بقیه را گفت و تفسیر کرد میفهمیم که واقعا" جاش تو مجلسه.. (248919)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۱:۵۳
البته اقای نادران باید بدانند در تاریخ نام انسان های زیادی برده می شود مهم قضاوت تاریخ است یکی مانند مدرس ویکی مانند نمایندگان فرمایشی مجلس شاه ورضا شاه ولی این کجا وان کجا؟ (248928)
شمیم
Canada
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۲:۱۳
اما احمدی نژاد با شماها خوب شوخی می کرد....
خلایق هر چه لایق (248930)
نبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۲:۳۷
اداره کردن مملکت توسط شما رو هم دیدیم.در دوران خاتمی کم مونده بود مثل رضا شاه مملکت رو بدید و بروید . هرچند که خیلی هاتون رفتید. اگر غیله 88 نمی شد آمریکا جرات نمیکرد ما رو به این گستردگی تحریم کنه. پس همدست بودن بعضی داخلی ها رو با آنه را فهمیدیم. (248933)
یک جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۲۳:۲۵
خدا می داند این اقایان و فارس نیوز ایا خیر خواهند یا نه انشا اله که باشند. (248942)