به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۵۱۸۶۴
رئال مادرید1 اتلتیکو مادريد 1

تساوی در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا

گروه ورزشي: داربی مادرید در چارچوب سوپرکاپ اسپانیا در سانتیاگو برنابئو با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.
تساوی در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا
در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو به تساوی رضایت دادند، برای رئال، جیمز رودریگز در دقیقه ۸۰ و رائول گارسیا در دقیقه ۸۸ برای اتلتیکو گلزنی کردند. در این دیدار پر برخورد، داور هفت بار از کارت زرد استفاده کرد، راموس و آلونسو از رئال مادرید و کوکه، سوارز، سیکوئیرا، گارسیا و مانژوکیچ از اتلتیکو از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در این دیدار رئال مالکیت کامل بر توپ و میدان داشت ولی در ایجاد موقعیت گلزنی آن چنان موفق عمل نکرد، مالکیت توپ رئال ۷۱% بود، ولی از ۱۸ شوت به سمت دروازه اتلتیکو، فقط ۴ تای آنها در چارچوب بود. نیمه اول رئال موقعیت خاصی جز تک ضربه سر رونالدو که با اختلاف به بیرون رفت و یک یا دو موقعیت نه چندان مناسب، فرصت خوب دیگری خلق نکرد.

در بین دو نیمه نکته مهم بازی، تعویض رونالدو از سوی آنچلوتی بود، رودریگز به جای رونالدو از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. در ابتدای نیمه دوم بیل یکی از بهترین فرصت های رئال را بدست آورد که ضربه پای راست وی توسط مویا مهار شد. ادامه مسابقه همچنان با درگیری های میانه میدان و بازی فیزیکی پیگیری میشد که در نهایت رئال توسط رودریگز به گل رسید.

بازیکن گرانقیمت رئال و آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴، در دومین بازی رسمیش برای رئال موفق به گلزنی شد. پاس خوب کروس به گوشه محوطه جریمه با سانتر زمینی کارواخال همراه شد، ولی بنزما نتوانست ضربه نهایی را وارد کند، ولی رودریگز از راه رسید و توپ سرگردان را با پای راست روانه دروازه حریف کرد که بعد از برخورد به انسالدی راهی دروازه شد.

اتلتیکو بعد از گل میزبان، دو دقیقه مانده به پایان ، صاحب ضربه کرنر شد که رائول گارسیا در چند قدمی دروازه بدون یارگیری حریف تنها مانده بود و با اثری کوچک روی توپ دروازه کاسیاس را باز کرد. در نهایت دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند، و همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون کشیده خواهد شد.

ترکیب رئال: کاسیاس، په په ، راموس ، کارواخال، مارسلو، کروس، مودریچ ( دی ماریا دقیقه ۷۸ ) ، آلونسو، رونالدو ( رودریگز دقیقه ۴۵ )، بیل و بنزما

ترکیب اتلتیکو : مویا، گودین، میراندا، خوان فران ، سکوئیرا ( انسالدی دقیقه ۶۴ )، گابی ، کوکه، ماریو سوارز، نیگوئز ( گریزمان دقیقه ۵۷ ) ، رائول گارسیا، مانژوکیچ ( خیمنز دقیقه ۷۸ )