به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۶۱۳۰۴

تشکر «ناصر پاشایی» از مردم و مسئولان

گروه فرهنگي: ناصر پاشایی، پدر مرحوم مرتضى پاشایى در پیامى از مسئولان و مردم جهت همراهى در این مدت قدردانى کرد.
تشکر «ناصر پاشایی» از مردم و مسئولان
ناصر پاشایی در این پیام آورده است: « حضور شما باعث دلگرمى من و خانواده ام شد. به هیچ زبانى نمیتوانم سپاسگزار شما باشم که در این مدت در کنار ما ایستادید. محبت شما ما را غرق در آرامش کرد و می دانیم که اگر یارى و دعاهاى شما نبود سپرى کردن این روزهاى سخت و طاقت فرسا برایمان ناممکن مى شد. »

پدر مرحوم مرتضي پاشایى در ادامه آورد: «از ریاست محترم جمهور آقاى دکتر روحانى و نهاد ریاست جمهورى متشکرم که در این مدت ما را حمایت کردند، از مهندس فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامى آقاى جنتى، معاون هنرى وزارت ارشاد آقای مرادخانی و کارمندان عزیز معاونت هنرى، مدیر کل محترم دفتر موسیقی، حراست و پرسنل وزارت ارشاد، مدیریت، حراست و پرسنل تالار وحدت، شهردار محترم و پرسنل شهردارى تهران، خاصه دکتر شوشتری، شهردار و پرسنل محترم شهرداری منطقه ٢ تهران، سازمان صدا و سیما ، آقاى زنگنه وزیر نفت، مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا، خانم قیومى رئیس ارتباطات ریاست جمهورى، دکتر اصولى مدیر عامل شرکت ملى نفت خزر، حراست وزارت نفت، ریاست و هیئت مدیره مسجد امیرالمومنین، کلیه تیم های فنی، صوت، نور، تصویر، فیلمبرداری و دوستان نظامى و انتظامى و سایر دست اندرکاران، و همچنین آقایان بهمن آبادى، جلال زاده، تفیله و محسنى و کرد ممنونم که در طى این مدت صمیمانه ما را حمایت کردند. از دکتر توکلى، دکتر عامرى و دکتر مقدم پزشکان معالج مرتضى، مدیریت، کارکنان و حراست بیمارستان بهمن تشکر میکنم که در این روزها وراى وظایف پزشکى ما را همراهى کردند.

از تمامى هنرمندان عرصه هاى موسیقى، سینما و تئاتر و ورزشکارانى که در این مدت با ارسال پیام هاى تسلیت و حضورشان در برگزارى مراسم به ما دلگرمى دادند سپاسگزارم. از مردم آگاه و فهیم ایران متشکرم که محبت بى دریغشان در این مدت همواره با ما بود و تشکر ویژه اى دارم از برگزارکننده مراسم محمدحسین توتونچیان مدیرعامل موسسه فرهنگى هنرى ققنوس و سیدجواد هاشمى که دلسوزانه و برادرانه در این مدت کنار ما بودند. اگر عزیزانى هستند که نامشان برده نشده بر من ببخشید که این مصیبت بزرگ یاراى حافظه را از من ربوده است.