به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۷۴۷۴۲

برانکو: حق پرسپولیس باخت نبود

گروه ورزشي: سرمربی پرسپولیس گفت: تصمیم‌های مشکل‌دار داوری وجود داشت.
برانکو: حق پرسپولیس باخت نبود
به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری با تبریک روز ارتش گفت: نتوانستیم هواداران زیادمان را خوشحال کنیم. پرسپولیس سزاوار این نتیجه نبود. ما به دنبال نتیجه‌ای بهتر از این بودیم و همه تماشاگران یک مسابقه خوب و دیدنی را شاهد بودند. او ادامه داد: دو تیم خوب مقابل یکدیگر قرار گرفتند. شانس‌ها و هیجان‌های زیادی ایجاد شد. البته تصمیم‌های مشکل‌دار داوری هم وجود داشت،‌ اما ما تلاش می‌کنیم لیگ امسال را به بهترین شکل به پایان ببریم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس در منطقه سقوط قرار دارد گفت: چنین چیزی رخ نمی‌دهد ما دست به هر اقدامی می‌زنیم تا شرایط بهتری رخ بدهد. کاملا روشن است که در کنار لیگ تلاش کنیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم. صد البته تلاش می‌کنیم با تیم بهتر آشنا شویم تا اقدام‌های لازم را برای برطرف کردن ضعف‌ها انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: به جرات می‌توانم بگویم روی مهدی طارمی پنالتی انجام شد. روشن است که تعداد شانس‌هایی که داشتیم خیلی زیاد بود اما وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم باید گل بخوریم و این یک اصل در فوتبال است. متاسفانه دو گل را روی اشتباهات خودمان خوردیم و باید تا پایان فصل شرایط را مهیا کنیم چون الان دست ما خالی است و برای انتخاب و گزینش بازیکن، جایگزین نداریم. ما باید هر طور شده تا آخر فصل این شرایط را مهیا کنیم تا در لیگ و همچنین در باشگاه‌های آسیا نتایج بسیار خوبی بگیریم و این کار هرچه بهتر در روزهای آینده باید صورت بگیرد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیسی‌ها از دقیقه 60 به بعد از لحاظ بدنی با مشکل مواجه شده بودند گفت: به هر حال این هم جزو مشکلات ماست. من تازه به اینجا آمده‌ام و باید به واسطه تمرین‌های خوب آن طراوت لازم و توانایی‌های بازیکنان را افزایش دهم. هرچقدر این کارها را به خوبی انجام دهیم شرایط کل تیم در لیگ و آسیا می‌تواند بهتر خواهد شد.

فرکی: پرسپولیس برای آسیا بیشتر انگیزه داشت

حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از برد پرسپولیس اعلام کرد، جای خلعتبری در این برد خالی بود.
 سرمربی تیم سپاهان اصفهان معتقد است در این بازی از پرسپولیسی ها برتر بودند و بازی را در دست داشتند و سرخپوشان فقط در ضدحملات آنها را مورد تهدید قرار دادند.

مثل هفته پیش بردیم
بازی سخت و دشواری را پیش بینی می کردیم و البته خیلی انگیزه داشتیم برای پیروز شدن، برخلاف جریان بازی در نیمه اول بازی را با یک گل واگذار کردیم اما با صحبت هایی که در بین دو نیمه با بازیکنان کردیم و گفتیم که می توانیم مانند هفته پیش بازی را ببریم.

موقعیت های سپاهان بیشتر بود
بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود و سهم ما در ایجاد موقعیت ها روی دروازه حریف، بیشتر بود و البته باید بگویم خوشحالیم از این پیروزی آن هم در مقابل تیم پرسپولیس، این برد را تقدیم می کنیم به هواداران مان و کارمندان فولاد مبارکه و خوشحالم که بعد مدت ها با این پیروزی ها توانستیم یک سری از مشکلات را برطرف کنیم.

پرسپولیس برای آسیا بیشتر انگیزه دارد
پرسپولیس در دوجام رقابت دارد می جنگد و انگیزه هاش در آنجا بیشتر از اینجاست، چون در لیگ شانس ندارد.آقای برانکو تازه آمده و می خواهد به طور جدی کارش را از فصل آینده شروع کند.احساس ما این بود که می توانیم همچون بازی با تراکتور آنها را ببریم. ما خودمان را به پرسپولیس تحمیل کردیم و آنها جزء چند ضد حمله موقعیتی نداشتند.

مطمئن بودم که اعتراض کردم
من در یک مورد اعتراض جدی داشتم و آن هم صحنه ای بود که داور گل ما را قبول نکرد من تا مطمئن نباشم به سمت داور نمی روم و اگر مطمئن باشم برای خودم حقی قائل هستم که اعتراض کنم.آقای بصیرت هم در آن صحنه اخراج شد و اگر گل درست بوده نباید بصیرت هم اخراج می‌شد.

مشکل خلعتبری اخلاقی نبوده
درباره موضوع خلعتبری قبل از بازی بحث شد و دیگر ضرورتی ندارد صحبتی کنم. فوتبالیست ها مثل فرزندان ما هستند و هر تصمیمی که می گیریم به نفع ما و آنها و باشگاه است . مشکل اخلاقی نبوده چون در مواردی با باشگاه مشکل پیدا کرده بود ترجیح دادم نباشد تا مشکلش را حل کند و برگردد.موضوعش اصلا حاد نبود، فقط چون در مقابل پرسپولیس بود کمی حساسیت دادند. البته بحث‌هایی شده بود که گفته بودند چون بازی با پرسپولیس بود این تصمیم را گرفتم ولی این بحث ربطی به بازی پرسپولیس نداشت و به خلعتبری هم تبریک می‌گویم و جایش خالی بود و امیدوارم در ادامه از او استفاده کنیم.

تا روز آخر می جنگیم
نتایج دو هفته گذشته ما را خیلی امیدوار کرده اما من می دانم تا روز آخر چیزی قابل پیش بینی نباشد، ما هنوز چهار بازی سخت دیگر داریم که می توانند دشوارتر از دو بازی گذشته ما باشند. ما اگر بازی های خودمان را برنده باشیم اتفاقات خوبی برایمان می افتد.