به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۵۹۵۳۲
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ:

برای‌پخش‌داربی فشاربیاورند برگزار نمی‌شود

گروه ورزشي: عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ می‌گوید که در جلسه دیروز این هیأت تصمیمی در خصوص تغییر زمان داربی گرفته نشده است و تنها به این نتیجه رسیدیم که در صورت فشار برای پخش این بازی، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار نشود.
برای‌پخش‌داربی فشاربیاورند برگزار نمی‌شود
امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه روز گذشته هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: در این جلسه موضوع دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس فقط در این باب مطرح شد که اگر فشار آورده شود و با زور از ما بخواهند که شهرآورد پایتخت برگزار شود این بازی را برگزار نخواهیم کرد. وی ادامه داد: من از آقای کفاشیان این سؤال را پرسیدم که اگر به هر نحوی فشار آورده شود که دیدار استقلال و پرسپولیس باید به روی آنتن برود چه تصمیمی گرفته خواهد شد که این موضوع با این تصمیم رأی آورد که بازی را برگزار نخواهیم کرد.

این عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ درباره تغییر زمان شهرآورد پایتخت نیز اظهار کرد: در رابطه با تغییر زمان این دیدار بحثی نشد، چرا که تا زمانی که آقای کفاشیان در جلسه حضور داشتند در این رابطه صحبتی نشد. عابدینی در ادامه این گفت‌و‌گو در خصوص موضوع حق پخش تلویزیونی و روی آنتن نرفتن دیدارهای لیگ برتر تصریح کرد: بنده معتقدم که در این رابطه فوتبال، صدا و سیما و اقتصاد ضرر می‌کنند و علاوه بر این‌ها بخش عمومی که شامل مردم هستند نیز از این قضیه متضرر می‌شوند بنابراین باید با تعامل و همکاری جلوی این ضررها را بگیریم اما باید بدانیم که اگر تا نیم‌فصل صدا و سیما و فدراسیون فوتبال به تعامل نرسند قاعدتاً دیدار شهرآورد نیز پخش نخواهد شد و پخش این دیدار زمانی انجام خواهد شد که قبل از هفته پانزدهم لیگ این دو نهاد با یکدیگر به تفاهم برسند.

وی همچنین درباره امضای اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری مهدی محمد‌نبی و هادی آیت‌اللهی به عنوان دبیر کل و رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من مطلع شدم که دو نامه که یکی شامل 14 مورد اشکال از کار رئیس فدراسیون و یکی شامل دو موضوع مبنی بر برکناری نبی و آیت‌اللهی بوده توسط اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون به امضاء رسیده است اما این مطلب را عنوان می‌کنم که چرا این افراد زمانی که 14 اشکال از رئیس فدراسیون گرفته‌اند تنها بر روی نامه دو بندی تأکید دارند. عابدینی افزود: این عدم توافق میان اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بسیار بد است و امیدوارم که با تعامل این مسائل حل شود.

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۲۱:۴۰
یک مساوی کمتر . هیچی نمیشه همون بهتر ک برگزارم نشه (259259)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۱:۵۴
صدا و سیمایی که کارش تخریب دولت هست چه بهتر که بابت پخش بازی هزینه بده (259263)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۵:۵۷
انشاا... در دعوای فوتبال و سیما حق به حقدار برسه (259265)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۷:۳۵
چه کسی فشار بیاورد؟؟ مردم که نمی تونن و کاره ای نیستن برای حرف کفاشیان که تره هم خرد نمی کنند بقیه مسئولین هم که بی خیالند!!! (259266)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۹:۱۵
همش بازيه بازي
مردم هيچ اهميتي ندارن (259272)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۲:۴۳
ما ملت،کجای معادله ومعامله های این مملکتیم،،فقط پای صندوق های رای وراهپیمایی ها مارومیخوان وبس (259318)