به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۵۲۷۰۰
فرمان جديد خليفه داعش؛

گردن بزنید ولی تصاویر را منتشر نکنید

گروه بين‌الملل: روزنامه مصری الوطن نوشت: «ابوبکرالبغدادی» خليفه «داعش» به نیروهای خود دستور داد از این پس تصاویر بریدن سر افراد را منتشر نکنند.
گردن بزنید ولی تصاویر را منتشر نکنید
براساس اعلام سرکرده داعش، انتشار تصاویر سربریدن فقط با اجازه قبلی از سوی شورای رهبری این گروهک، امکان پذیراست وهرگونه تخطی از این دستور، مجازات شدیدی را درپی دارد. این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به گروه تروریستی داعش افزود: این ممنوعیت شامل پخش تصاویر سربریدن افراد از همه کانال های رسانه ای تروریست ها یا نزدیک به آن، صفحه های شخصی تروریست ها در شبکه های اجتماعی فیسبوک و تويیتر راشامل می شود. جنایات وحشیانه و غیر انسانی داعش در سوریه و عراق با خشم و واکنش جهانی روبه رو شده است.

از سوي ديگر، وزارت دفاع عراق روزچهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: جنگنده های نیروی هوای با هماهنگی اطلاعات نظامی تجمعات تروریست های داعش را در شهرهای الرمادی و روستاهای اطراف آمرلی درهم کوبید. دراین بیانیه آمده است: نیروی هوایی ارتش، امروز درچهار حمله جداگانه، تجمعات گروه های تروریستی داعش را در منطقه الحامضیه شهرالرمادی 35 عضو این گروه تروریستی را به هلاکت رسانده و 7 خودرو آن ها را منهدم کرد.

حدود 12 هزار نفر از ساکنان آمرلی اکنون بیش از دو ماه است که در محاصره تروریست ها قرار دارند و به خاطر شیعه بودن و نیز مقاومتشان در برابر آن ها با خطر قتل عام روبه ر و هستند. علاوه بر خطری که از جانب گروه تروریستی داعش، ترکمن های آمرلی را تهدید می کند، ساکنان این منطقه با کمبود آب، غذا و انرژی نیز روبه رو هستند.