به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۳۰ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۹۱۰۰

حال عمومی شهرام شکوهی خوب است

گروه هنري: شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان بعد از مشکلات قلبی که برای او در کنسرت شهرستان اهواز پیش آمد دوباره در بیمارستان بستری و تحت آنژیوپلاستی قرار گرفت.

به گزارش مهر، این خواننده موسیقی پاپ که چند روز قبل از برگزاری کنسرت موسیقی خو نیز در اهواز مورد درمان از ناحیه قلب قرار گرفته بود به دلیل فشارهای ناشی بعد از کنسرت مجددا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و هم‌اکنون تحت عمل آنژیوپلاستی قرار دارد. مرتضی دلیری مدیر موسسه هنر اول و تهیه‌کننده آلبوم «مدارا» با صدای شکوهی به خبرنگار مهر گفت: عمل آنژیوپلاستی روی قلب شهرام شکوهی انجام شده و خوشبختانه موفقیت‌آمیز بوده و حال عمومی این خواننده خوب است. وی همچنین از مردم برای پیگیری حال شکوهی تشکر کرده و خواست برای وی دعا کنند.

شکوهی ساعتی قبل از انجام این عمل در صفحه شخصی خود با انتشار تصویرش در بیمارستان دریادداشتی گفت: «سلام. بالاخره بعد از چند روز تحمل درد شدید ناچار شدم که مجددا به بیمارستان و عمل آنژیوگرافی تن بدهم... برایم دعا کنید که مشکل قلبم با آنژیو یا نهایتا آنژیوپلاستی حل بشه و کار بالا نگیره» خواننده آلبوم « مدارا» که پیش از این نیز به علت دردهای ناشی از انسداد عروق قلبی چندین بار در بیمارستان بستری شده بود و پزشکان نیز او را از حضور زیاد در صحنه های اجرای زنده منع کرده بودند، طی روزهای 12 و 13 تیر ماه در اهواز به صحنه رفت که به دلیل فشارهای جسمانی و مشکلات حاشیه ای که برای این خواننده به وجود آمده بود مجددا در بیمارستان بستری شد.

قرار بود کنسرت شهرام شکوهی روزهای دوم و سوم تیر ماه در تالار مهر اهواز برگزار شود اما به دلایل نامشخص این کنسرت لغو و پس و از اما و اگرهای فراوانی که وجود داشت سرانجام در روزهای 12 و 13 تیر ماه با حضور قابل توجه تماشاگران اهوازی برگزار شد. این در حالی است که گفته شده حاشیه های پیش آمده برای این کنسرت دلیل اصلی وخامت اوضاع جسمانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان بوده به طوری که وی در طول کنسرت بارها برای بهبود اوضاع جسمانی صحنه را ترک کرده بود.

خوزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۳۰ ۱۸:۳۷
دولت داد ما را بشنوید درست وضعیت بیمارستاهنا دولتی خوبه ولی اکثر عکس ها و غیر را انجام نمی دن ما برایآقای شکوهی آرزویبهبودی را داریم و مطمنن ایشان از هوایبد خوزستان اینجوریشدن ولی کمی بیمارستانهای دولتی ارتقا دهید (242112)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۳۰ ۲۱:۴۱
دعا می کنیم که ان شاالله این خواننده خوب کشورمان به زودی بهبودی حاصل کرده و فعالیت های هنری شان را از سر بگیرند. (242131)