به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۶۰۵۳۰

محمد مایلی‌کهن فردا از زندان آزاد می‌شود

گروه ورزشی: دستیار مایلی کهن با اشاره به این که احتمالا او روز شنبه آزاد خواهد شد، گفت: پیشنهاد می‌کنم دایی از مایلی کهن دلجویی کند تا یک بار برای همیشه این اختلافات تمام شود.
محمد مایلی‌کهن فردا از زندان آزاد می‌شود
نادر فریادشیران اظهار کرد: من پنجشنبه با مایلی کهن ملاقات داشتم. او امروز (جمعه) هم باید در زندان بماند تا رضایتنامه علی دایی شنبه به دادسرا برود و پس از حکم دادسر و ابلاغ به زندان احتمالا عصر روز شنبه مایلی کهن آزاد شود. وی افزود: نمی‌دانم چرا برخی مطرح کرده‌اند که مایلی کهن خودش به زندان رفته است، این اصلا درست نیست. از اجرای احکام دادسرای فرهنگ و رسانه احضاریه‌ای برای مایلی کهن آمده بود و گفته شد که به جهت اجرای حکم باید خودش را به دادسرا معرفی کند. حتی در پایان حکم هم نوشته شده بود "نتیجه‌ عدم حضور، جلب است" به همین دلیل مایلی کهن خودش را به دادسرا معرفی کرد و این طور نبود که شخصا به زندان برود.

نادر فریادشیران با بیان این پرسش که آیا رضایت دایی مشکل بین او و مایلی کهن را تمام می‌کند؟ ادامه داد: بعید می‌دانم با این رضایت همه مشکلات تمام شود. یک حرکت زشت و قبیح انجام شد و مایلی کهن را به زندان انداختند و حالا او سابقه دار شده است و این افتخاری است که از سوی علی دایی نصیب یک مربی کار کشته فوتبال ایران شد. این مساله با بیانیه و مصاحبه کردن پاک نمی‌شود. دایی باید از مایلی کهن دلجویی کند، مایلی کهن قطعا جبران خواهد کرد. اگر این اتفاق نیفتد و اختلافات ادامه پیدا کند هیچ مشکلی حل نخواهد شد. وی بار دیگر تاکید کرد: من از مردم می پرسم آیا با یک رضایت علی دایی تمام مشکلات بین او و مایلی کهن حل خواهد شد؟ قطعا این طور نیست. تنها چاره کار این است که این دو نفر بنشینند و با هم صحبت کنند و مشکلات را کنار بگذارند. یک بار برای همیشه این اختلاف حل شود. اگر دایی از مایلی کهن دلجویی کند قطعا مایلی کهن هم برخورد مناسبی خواهد کرد و برای همیشه این مسائل تمام خواهد شد.
مرجع : ایسنا

شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۱:۰۲
اقای فریاد شیران! اگر نوشتار همشهری ان لاین با موضوع چرا باید از علی دایی دفاع کرد را مطالعه کنید جواب پرسش‌های خودتون رو می‌گیرید هرچند بعید میدونم شما و مایلی کهن احترام به حقوق اجتماعی افراد و قانون رو یاد بگیرید شماها احمدی نژاد فوتبالید (261929)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۱:۵۱
دایی نباید رضایت میداد. (261932)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۱:۱۱
به نظر من ذوق و شوقی که مایلی کهن برای رفتن هرچه سریعتر به زندان داشت به زودی او را دوباره راهی زندان خواهد کرد چون ایشان کمبود دارد و نمی تواند بهتراز خودش را ببیند (261930)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۱:۱۷
ببخشید دادگاه حکم داده
دایی شکایت کرده دادگاه هم چنین حکمی داده اگه عادلانه نیست مشکل دادگاه ست علی دایی (261931)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۲:۰۲
تا کیه مردم باید سرشون گرم بشه با دعوای داخلی و گسترش بیکاری و فساد به خصوص در بین جوانان که اصلا ندونن حقشون چیه؟! (261934)
ناظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۱:۰۱
خوب چه ربطی داشت به هم
همه جای دنیا این جور حواشی فوتبالی هست ربطش میدی به بیکاری چرا؟؟؟
بعنی علی دایی و مایلی نشستن با هم تبانی کردن به خاطر اینکه توجه مردم از بیکاری پرت بشه بیام دعوا کنیم و تو من رو بنداز زندان و .......


اون بحث اش چیز دیگه است این چیز دیگه (262212)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۲:۱۵
آقای فزیاد شیران من نه از علی دایی خوشم میاد نه از مایلی کهن ولی حرفی مه شما میزنید یک طرفه است. مایلی کهن به چه جرمی زندانی شد!!!؟ حتما یک حرکت غیر قانونی کرده که محکوم شده. پس چرا باید علی دایی از مایلی کهن دلجویی کنه!!!؟ بیشتر فوتبالیست های ما این ایراد رو دارند که به راحتی به دیگران توهین می کنند. (261935)
بي بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۳
راستش من در عجبم اگر علي دايي اشتباه كرده پس چرا اقاي مايلي كهن محكوم شده نكنه قوه قضاييه اشتباه كرده يا اين عزيز پر مدعا بخاطر دلسوزي تو دادگاه از خودش دفاع نكرده :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::ولي حالا داره خط و نشون ميكشه.... (261936)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۲:۴۱
من دقیقا با نظر شهروز موافقم (261938)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۳:۱۷
اقای فریادشیران یادتان میاد که جناب مایلی کهن از اقای احمدپور روزنامه نود و چند نفر دیگر شکایت کرده بود و رضایت هم نمیداد ؟دنیا کوچک هست حالادیدی که یکی هم با او مثل خودش برخورد کرد ولی گذشت کرد؟ (261940)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۲۴
قضاوت کنید.
برخی افاضات مایلی کهن:
قلعه نوعی:اين آقاي كوتوله و عوام فريب كه حتي فاقد مدرك تحصيلي براي گروهبان قندلي شدن هست اما لقب ژنرال را يدك مي‌كشد.
علی دایی:آقا قلدره، آقا پول پرسته، خاله، منشا بدبختی، گدای بی خبر، خودشیفته
فردوسی پور:آقای کی روشی پور
افشین قطبی: صيغه يوروم را در تهران برايش جاري كردند.
علی پروین: رفاقت با پروین اتوبان یک طرفه است.
جلالی: بهتر است جلالي برود پلي‌استيشن بازي كند.
خودش : کمترین حق من ریاست سازمان تربیت بدنی است. (261962)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۳
آقای فریاد شیران نباید بعنوان وکیل سخنرانی کند. درست است که اکثریت جامعه از این جدال حمایت نکردند اما نشستن رودررو هم مشکلی حل نخواهد کرد .بهترین کار اینست که کلیّه رسانه های کشور دست به دست هم بدهند و هیچگونه اخباری از دایی و مایلی کهن را پوشش ندهند بجز اصل فوتبال. آتش زیر خاکستر خواهد ماند.امتحان کنید. (261975)
مربم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۷:۴۲
اگر كسي به خانواده ادم توهين كنه وافترا بزنه كمترين كار اينه كه اززندان رفتنش رضايت ندى ولى بازم على دايي اين گذشت وبخشش رو كرد واى به مايلي كهن كه اين قدر كوته بينه (262060)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۹:۴۹
يادم نمي ره روزي كه مايلي دستيار پروين بود تو تيم ملى و با لگد يه خبرنگارو زد
ادم ناراحتيه (262110)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۲۱:۲۲
دایی ثابت کرد که مایلی کهن گناهکاره و به زندان انداختش. دید درست بشو نیست رضایت داد تا مردم بفهمند که این آدم نادم نشده و مردم در موردش قضاوت کنند.
بازم احسنت به دایی اسطوره محبوب مردم. (262152)