به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۹۹۲۰
راه آهن 1 ...............2 استقلال

اولین برد استقلال با سانترهای خسرو

گروه ورزشي: تیم فوتبال استقلال بازی باخته برابر راه آهن در هفته نخست لیگ برتر چهاردهم را با برد عوض کرد و صبای قم هم برابر ذوب آهن اصفهان به برتری رسید.
اولین برد استقلال با سانترهای خسرو
تیم‌های فوتبال راه آهن و استقلال از ساعت 19:40 امشب در حضور 15 هزار تماشاگر ورزشگاه تختی تهران و به میزبانی راه آهن تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری دو بر یک شاگردان قلعه نویی برابر تیم استیلی به پایان رسید. در این بازی ابتدا راه آهن در دقیقه 3 با گل زودهنگام رامین رضاییان از حریف نامدار خود پیش افتاد و با همین یک گل برتری به رختکن رفت.

در نیمه دوم استقلال برای جبران نتیجه وارد زمین شد و ابتدا با گل دقیقه 55 جاسم کرار با پا روی سانتر خسرو حیدری به گل تساوی رسید. در ادامه استقلال شانس داشت که گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه بازیکن این تیم با برخورد با نوک انگشتان طالب لو و سپس تیرک دروازه به زمین برگشت. در نهایت در دقیقه 74 بازی باز هم روی سانتر خسرو حیدری و ضربه سر دقیق محمد قاضی استقلال به گل دوم و برتری خود دست پیدا کرد.

حسین زرگر داور مسابقه به محسن ایران‌نژاد، محسن ابراهیمی و رضا خالقی فر از راه آهن و محمدرضا خرسند‌نیا از استقلال کارت زرد نشان داد. جالب این جاست هر سه مسابقه امروز بین تیم های تراکتورسازی - فولاد ، راه آهن - استقلال و صبای قم - ذوب آهن با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، خسرو حیدری (از دقیقه 89 یعقوب کریمی)، محمدرضا خرسندنیا، مگوییان، امید ابراهیمی، پژمان نوری (از دقیقه 46 هاشم‌ بیک‌زاده)، جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (از دقیقه 66 آندرانیک تیموریان) و محمد قاضی. سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب راه آهن: وحید طالب‌لو، سیداحمد موسوی، شیث رضایی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضائیان( از دقیقه 60 علی علیپور)، محمد آبشک (از دقیقه 75 میلاد محمدی)، رضا خالقی‌فر، محمد علیزاده، بهادر عبدی و محمد غلامی (از دقیقه 67 سیدامین منوچهری) سرمربی: حمید استیلی

ذوب آهن از ساعت 19:40 امشب در حضور 250 نفر تماشاگر ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری دو بر یک شاگردان صمد مرفاوی در صبا برابر سبزپوشان ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. در این بازی ایوب کلانتری در دقیقه 63 با یک ضربه پنالتی دیدنی صبا را پیش انداخت. در ادامه مرتضی تبریزی در دقیقه 71 کار را با یک ضربه سر برای ذوب آهن به تساوی کشاند و در نهایت گل دوم و برتری صبای میزبان را آچیله بازیکن خارجی میزبان روی اشتباه مدافعان ذوب آهن در دقیقه 86 وارد دروازه شاگردان گل محمدی کرد.

پیام حیدری داور این مسابقه به محسن بیات و احمد حسن زاده از صبا و احسان پهلوان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد. صبای قم در حالی به سه امتیاز اول فصل خود دست یافت که یکی از ارزان ترین تیم های لیگ را بسته و جزو کم هزینه ترین تیم ها در فصل نقل و انتقالات بود. دو مسابقه دیگر امروز بین فولاد خوزستان - تراکتورسازی و استقلال - راه آهن نیز با نتیجه دو - یک به پایان رسید.