به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۲۰ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۴۶۴۹

خرماي‌خوزستان زير گردوغبار دفن شده‌است

گروه جامعه: نماينده خرمشهر در مجلس گفت: ريزگردهاي شديد در خوزستان باعث نابودي بهترين خرماي ايران شده است.
خرماي‌خوزستان زير گردوغبار دفن شده‌است
 عضو كميسيون كشاورزي، با بيان اين مطلب افزود: خوزستان يكي از استان‌هاي صادركننده خرما بود كه اكنون با وجود گرد و غبار توليد خرما در اين استان کاهش شديد توليد داشته‌ايم.
عبداله سامري ادامه داد: براي از بين بردن ريزگردها فقط مسئولين مربوطه شعار دادند و عملا هيچ كاري براي اين كار انجام ندادند.
سامري تصريح كرد: مسئولين محيط زيست عنوان كردند با خريد دستگاهي جهت ريزگردها را تغيير دهند اما در واقع هيچ كاري صورت ندادند. وي افزود: شوري آب باعث شده تا خرما و كشاورزي خوزستان سال به سال رو به افول رود و طي تذكرهاي صورت گرفته به وزارت نيرو در خصوص شوري آب و كم آبي براي حل مشكل هيچگونه اقدامي صورت ندادند. وي در پايان خاطرنشان كرد: ريزگردها توليد محصولات كشاورزي خوزستان را دچار مشکل کرده و مسئولين اقدامي براي حل آن انجام ندادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۵/۲۰ ۱۵:۱۱
همه چیزماخوزستانیهافدای بی کفایتی مدیرانمان شده که حتی حاضرنیستندیک نامه اعتراض امیز به بالادستیهای خودشان بنویسندچون تنهابفکرحفظ سمت وراضی نگهداشتن بالاییهاهستند (4041)
ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۵/۲۱ ۰۱:۰۵
سال 77 دانشجوی دانشگاه چمران بودم این دانشگاه، مردمانش و شهر اهواز آنچنان خوب و زیبا می نمود (بخصوص غروب هایی که از پهنه پل سفید ناظرش بودم) که این شهر را شهر رویایی می دانستم و 89 برای جذب هیات علمی سفری به اهواز داشتم که متاسفانه تمام زیبایی های اهواز و مردمانش زیر غبار بی مسئولیتی و بی خردی و حماقت مسئولانش از بین رفته بود نه خبری از غروب های زیبای کارون بود و نه جریان زیبای آن ترنم گوش نوازش را داشت. واقعا متاسف برای ایران به خصوص برای خوزستان و اهواز. (4065)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها