به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۷۱۴۱
نماينده مجلس: اقدام ستوده سياسي است

نسرین ستوده اعتصاب غذای خودرا شکست

نسرین ستوده اعتصاب غذای خودرا شکست
گروه سياسي: رضا خندان همسر نسرين ستوده وكيل زنداني وی در صفحه فيس بوك خود نوشت: نسرین امروز پس از ۴۹ روز به اعتصاب غذای خود پایان داد. ممنون از همه ی دوستان که در این مدت همدل و همراه ما بودند. به ویژه فعالین زنان که در این چند روز از کانال های مختلف پیگیر موضوع بودند و در ملاقات استثنایی عصر امروز, نسرین با توجه به برداشتن محدویت قضایی مهراوه (دخترش) به اعتصاب خود پایان داد. در همين حال، آصفري دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نتیجه تحقیقات من در خصوص اعتصاب غذای 'نسرین ستوده' نشان می‌دهد که اقدام وی صرفا سیاسی و در جهت تحریک اپوزیسیون است چون هر هفته با خانواده اش در زندان اوين ملاقات مي‌كند.
نماینده اراک در مجلس سه روز پيش گفته بود: اگر اعتصاب غذایی نسرین ستوده اعتراض به یک موضوع خلاف قانون است مطمئنا جلوی این خلاف را خواهیم گرفت اما اگر موضوع، خواسته‌ای خصوصی باشد ما به این قبیل جنجال‌آفرینی‌ها کاری نخواهیم داشت.
نسرین ستوده ۱۳ شهریور ماه ۱۳۸۹ بازداشت شد و در دادگاه بدوی به ۱۱ سال حبس، ۲۰ سال محرومیت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد اما دادگاه تجدید نظر حکم او را به ۶ سال حبس و ۱۰ سال محرومیت از وکالت کاهش داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۲:۱۴
خدا به تو و خانواده ات صبر بدهد (13507)
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۲:۲۳
اندکی صبر سحر نزدیک است. ای خدااااااا (13511)
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۳:۰۸
واقعا نمی دونم چرا باید کسی مثل نسرین ستوده که فقط به وظیفه ی شغلیش عمل کرده زندانی باشه؟! (13529)