به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۸۹۷۹

احمدی نژاد: به زودی آلودگی‌ها از ساحت نورانی جمهوری اسلامی پیراسته می‌شود

گروه سياسي: رییس‌جمهور گفت: توان دولت در تحمل فشارها و بدخواهی ها زیاد است و این دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت ۹ صبح ۱۲ مرداد سال ۹۲ که برای تنفیذ ریاست جمهوری جدید برویم همانند ساعت ۱۰ صبح روزی که حکم بنده تنفیذ شد، کار خواهد کرد.
سعيد مرتضوي در نشست استانداران سراسر کشور كنار دست احمدي‌نژاد قرار داشت
سعيد مرتضوي در نشست استانداران سراسر کشور كنار دست احمدي‌نژاد قرار داشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد ‌در نشست استانداران سراسر کشور در ساختمان وزارت کشور، گفت: برنامه و سیاست دولت تا آخرین لحظه فرصت خدمتگزاری، کار و تلاش صادقانه و خالصانه و خدمت به مردم است و پشت این ایده نیز استدلال عقلانی، دینی و منطقی قرار دارد. تاآخرین لحظه پای کار ایستاده‌ایم و هیچ دغدغه‌ای جز کار و تلاش و خدمت نداریم و از همه مدیران اجرایی هم می‌خواهم وقت خود را فقط در این مسیر متمرکز کنند. اگر حرکت و حکومت‌ها برای خدا نباشد، عمر دنیایی انسان تکراری، بی‌معنا و خسته‌کننده خواهد بود، لذا باید از فرصت‌ها برای تعالی و کمال نهایت بهره را ببریم چرا که فرصت حکومت و خدمت شخصی نیست بلکه متعلق به یک تاریخ و یک ملت است.
رییس‌جمهور گفت: توان دولت در تحمل فشارها و بدخواهی ها زیاد است و این دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت ۹ صبح ۱۲ مرداد سال ۹۲ که برای تنفیذ ریاست جمهوری جدید برویم همانند ساعت ۱۰ صبح روزی که حکم بنده تنفیذ شد، کار خواهد کرد؛ چرا که این خدمتگزاری فرصت مناسبی است که نباید اجازه دهیم از دست برود.
احمدی‌نژاد انقلاب اسلامی را میراث‌دار همه انبیاء الهی خواند که ۲۲۰ هزار تن از بهترین‌های ملت با خون خود نهال آن را آبیاری کردند، خاطر نشان کرد: در تمام تاریخ انبیاء الهی این تعداد شهید و جانباز نداشتیم و اگر فقط شهید بهشتی برای این انقلاب شهید شده بود، کافی بود تا یک لحظه از خدمت غافل نشویم.

رییس‌جمهور گفت: اراده الهی بر نابودی مستکبرین و زعامت مستضعفین قرار گرفته است، این کلام امام راحل است و یقین دارم انتخابات پیش رو بسیار باشکوه و پرشکوه خواهد بود و ملت بهترین‌ها را انتخاب خواهد کرد و عزت این ملت ارتقاء خواهد یافت و جمهوری اسلامی وارد مرحله جدیدی خواهد شد که بسیاری از آلودگی‌ها از ساحت نورانی آن پیراسته می‌شود. هرکس به جمهوری اسلامی و نقش مردم در آن باور نداشته باشد خودش از دایره خارج خواهد شد، چرا که مردم وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده و پای انقلاب ایستاده و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و دلیلی ندارد که خدا برای این مردم، خیر و خوبی نخواهد؛ یقین دارم، خدا سطح بالاتری از عزت را به ملت ایران خواهد داد و کسانی را که قدر ملت را ندانستند، از ملت جدا می‌کند در حالی که انقلاب، اوج خواهد گرفت. وی با بیان اینکه به تصریح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ملت در انجام وظایف خود کوتاهی نکردند و اگر ایرادی هست از حلقه واسط بین مردم و انقلاب است، خاطر نشان کرد: اصلاح این حلقه واسط برای خدا به هیچ وجه کار سختی نیست و خدا کسانی که دغدغه خدمت به انقلاب و مردم را ندارند، نابود خواهد کرد و بگونه ای آنان را از میان برخواهد داشت که گویا هیچ‌گاه اثری از آنها در بین نبوده است.

انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دوره‌ای جدید و سطحی بالاتر و جهانی‌تر

رییس‌جمهور در ادامه انقلاب اسلامی را در آستانه ورود به دوره‌ای جدید و سطحی بالاتر و جهانی‌تر عنوان کرد و افزود: وظیفه ما در این عرصه کار، تلاش و خدمت است و ما مطالبه‌ای جز این نداریم و هیچ‌کس نیز حق ندارد طلبی جز این داشته باشد؛ خودم را بدهکار انقلاب اسلامی می‌دانم و
همان کسانی که بازار ارز را بهم ریختند، مدعی دولت هم هستند
حاضرم جانم را در راه اسلام و قرآن فدا کنم و اساساً آرزویی جز بالا رفتن پرچم توحید و عدالت در جهان و آزاد شدن بشریت ندارم. احمدی‌نژاد دلبستن به عناوین و مناصب را غلط عنوان کرد و اظهار داشت: عناوین و مناصب دنیایی هیچ چیز به انسان نمی‌دهند و هنر این است که بتوانیم به این عناوین شأنیت ببخشیم. رییس‌جمهور یاد امام و شهیدان را گرامی داشت که راه خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی را گشودند و تصریح کرد: تا آخر در این راه خواهیم ایستاد و ذره‌ای در اراده و همت ما خلل ایجاد نخواهد شد و هر جا که باشیم این مسیر را ادامه خواهیم داد چرا که اعتقاد داریم از همه جا راهی به آسمان هست.

وی تأکید کرد: مناصب دنیایی فرصت‌هایی هستند که خدا در اختیار انسان قرار می‌دهد و وسیله آزمایش انسان هستند که چه کسی بهتر، از فرصت دنیایی خود استفاده می‌کند و آیا آن را برای رضایت خدا بکار می‌گیرد یا رضایت دیگران و خسارت دیده‌ترین فرد کسی است که از فرصت‌های بزرگ اجتماعی که در اختیارش قرار می‌گیرد برای کمال و تعالی استفاده نکرده باشد و در پایان فرصت خدمت مهیای شهادت نه به معنای مصطلح بلکه به معنای انقطاع از زمین و جاذبه‌های دنیا نرسیده باشد. احمدی‌نژاد جمهوری اسلامی را یک فرصت طلایی و عنایت الهی دانست که در آن شرایطی فراهم شده تا همه در مسیر تعالی و کمال قرار گیرند و لحظه لحظه آن فرصت خدمت و تلاش صادقانه است که اگر از دست برود حتی پیامبر و اهل بیت او که شفیع آخرت انسان‌ها هستند، بهانه‌ای برای شفاعت ما نخواهند داشت.

اقتصاد در انحصار عده قلیلی قرار دارد

رییس‌جمهور با تأکید بر تسریع در واگذاری زمین‌های قابل کشت به مردم اظهار داشت: لازم است واگذاری زمین‌ها در مقیاس‌های بزرگتر و به افراد واجد صلاحیت صورت گیرد و مصراً از استانداران و مسئولان استانی می‌خواهم که این کار را به عنوان کار دست دوم محسوب نکنند.
احمدی‌نژاد با انتقاد از کسانی که در مراکز تصمیم‌گیری حضور یافته و مانع از گسترش حضور مردم در عرصه فعالیت‌های اقتصادی می‌شوند، خاطر نشان کرد: متأسفانه جریان ثروت از پایین به بالا و از اقشار کم‌درآمدتر به پردرآمدها بوده و شیب انتقال منابع و سرمایه‌گذاری‌ها و نیروی انسانی از مناطق دورتر و مرزی به مراکز شهری و شهرهای بزرگ می باشد که باید اصلاح شود. احمدی‌نژاد گردش غلط مالی در کشور را ناشی از عملکرد نادرست تصمیم‌گیران عنوان کرد و ادامه داد: امروز سیستم بانکی کشور به عامل اصلی انتقال پول و ثروت از طبقات پایین به طبقات بالا تبدیل شده است و این روند اشتباه باید معکوس شود و تا زمانیکه این روند غلط معکوس نشود در مدیریت و کنترل مسائل با مشکل مواجه خواهیم بود.

جنگ فقر و غنا به طور جدی در جریان است

رییس‌جمهور با اشاره به اجرای هدفمندسازی یارانه ها اظهار داشت: دولت بر ادامه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اصرار داشت که این کار بر مبنای دریافت هزینه‌های واقعی انرژی به نسبت مصرف هرکس و بعد توزیع آن به صورت مساوی در بین همه مردم بود. وی افزود: اجرای هدفمندسازی یارانه ها یکی از بهترین روش‌های اصلاحات اقتصادی در دنیا به حساب می‌آید و پس از اجرای موفق در ایران مورد تحسین مجامع علمی بین‌المللی نیز قرار گرفت اما ابتدا بدخواهان بین‌المللی و برخی نیز در داخل آن را مورد هدف قرار
این دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت ۹ صبح ۱۲ مرداد سال ۹۲ کار خواهد کرد
دادند و نابسامانی‌های ایجاد شده را ناشی از اجرای این قانون معرفی کردند. همان کسانی که بازار ارز را بهم ریختند، مدعی دولت هم هستند و وقتی بانک مرکزی در ازای ارزهای پرداخت شده به بانک‌ها، پاسخی از نحوه مصرف این ارقام ارزی از طرف بانک‌ها نگرفت و مجبور شد منابع ریالی معادل را از حساب این بانکها برداشت کند،‌علیه بانک مرکزی جنجال به راه انداختند.

تاکید رهبر عزیز انقلاب بر اجرای هدفمندی یارانه ها

رییس‌جمهور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم ادامه اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: پس از تأکیدات معظم‌له هشت جلسه برگزار کردیم و چهار گزینه برای چگونگی ادامه اجرای هدفمندی یارانه‌ها ارائه کردیم که آثار تورمی آنها بر روی تولید، تجارت و معیشت دهک‌های مختلف جامعه به صورت کاملاً دقیق محاسبه شده است.
وی با طرح این سوال که آیا مقابله با تحریم‌ها غیر از این است که آثار منفی آن در زندگی مردم حذف شود، اظهار داشت: هوشمندانه‌ترین راه مقابله با تحریم‌ها، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها است. احمدی نژاد با رد این ادعا که در اثر اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها حجم نقدینگی افزایش یافته است، خاطر نشان کرد:‌ دولت حتی از تنخواهی که برای اجرای این قانون دریافت کرد نیز بخشی را به خزانه بازگرداند و براساس آمارهای کاملاً دقیق، مستند و ثبت شده افزایش حجم نقدینگی در سال ۹۰ به نسبت سال ۸۹ کاهش داشت، اما عده ای بدون توجه به این آمار ادعاهای بی‌اساس خود را تکرار می‌کنند. مخالفان هدفمندی یارانه‌ها در بین مردم این طرح را عامل افزایش قیمت‌ها، تورم و مشکلات معرفی می کنند اما در جلسات خودشان آن را یک طرح انتخاباتی تفسیر می‌کنند؛ اگر این یک طرح شکست‌خورده است، اجازه دهند دولت که ریسک آن را پذیرفته، مراحل بعدی آن را هم اجرا کند.

هیچکس نمی‌تواند در انتخاب مردم دخالت کند

احمدی‌نژاد ادامه داد: دولت موضع خود را در برابر انتخابات شفاف و صریح اعلام کرده و معتقدیم هیچ کس نباید یا نمی‌تواند در انتخاب مردم دخالت کند و این حق منحصراً در اختیار مردم است. وی در ادامه تسریع در اجرای طرح‌های مهر ماندگار را از برنامه های کاری مهم استانداران دانست و از استانداران خواست، اجرای طرح‌های مهر ماندگار را با جدیت دنبال کنند چرا که اجرای این طرح‌ها برای مردم نشاط و امید ایجاد کرده و در سال تولید ملی، حرکت اقتصاد کشور را سرعت می‌بخشد.
احمدی نژاد گفت: دولت با توجه به برخی محدودیت‌های ایجاد شده در منابع، تلاش دارد، بودجه لازم برای تکمیل طرح‌های مهرماندگار را فراهم کند و البته یقین دارم که خدا راه را باز خواهد کرد.

رییس‌جمهور کنترل بازار را به عنوان یکی از اساسی‌ترین اقدامات استانداران در روز‌های منتهی به عیدنوروز، ذکر کرد و اظهار داشت: باید کنترل بازار را در این ماه جدی‌تر پیگیری و اجرا کنید تا مردم برای عید در مضیقه قرار نگیرند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی واقعاً علیه دولت و مردم اجحاف می‌کنند، تصریح کرد: دغدغه ذهنی برخی‌ها فقط انتخابات است و من نمی‌توانم این مسأله را برای خود تحلیل کنم. رییس‌جمهور ایجاد التهاب در بازار برای بالا بردن قیمت برخی کالاها را در حکم ربا خواری معرفی و خاطر نشان کرد: اینکه کسی با اقدامات غیرقانونی زمینه رشد بدون زحمت ثروت خود را فراهم کند، عین رباخواری و جنگ با خداست.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


داود
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۲۰:۴۷
طوری از سیستم بانکی انتقاد میکنه انگار این 8 سال کسی دیگه ای رئیس جمهور بوده! واقعا که! (29057)
امير
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۲۱:۰۶
ريس جمهور هر چه هست آدم قاطع و با ارادهاي است تو كارش ترديد وتزلزل راه نداره و خيلي هم پر كاره و تو اين چند سال انصافا زحمت زياد كشيد در جهت عمران و ايجاد زير ساخت ها ي اساسي كشور حالا اگر برخي اشكالات را هم به نظر برخي ها داره خب اونم بحث جدايي است (29059)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۱۴:۱۶
برخی اشکالات؟؟؟؟؟؟
بیدار شو دوست عزیز و اطرافتو ببین و شرایط رو با قبل از 1384 مقایسه کن ومنصف باش!!!
خدانگهدارت باشه هم میهن (29237)
ابراهیمی
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۱۵:۰۰
کدام زیر ساخت؟ (29246)
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۲۳:۱۷
یعنی تا آخرین روز این دولت باید شاهد تورم و گرانی و .... باشیم دیگه. (29085)
....
United States
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۱۰:۵۷
یعنی فقط تا آخر همین دولت؟؟؟؟؟!!!!! (29170)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۲۳:۴۴
" ... این خدمتگزاری فرصت مناسبی است که نباید اجازه دهیم از دست برود." !!!!
خدمتگزاری به کی؟؟؟؟!! (29104)
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۰۷:۴۶
به نظر شما این حلقه واسط بین مردم و انقلاب کیا میتونن باشن ؟
وی با بیان اینکه به تصریح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ملت در انجام وظایف خود کوتاهی نکردند و اگر ایرادی هست از "حلقه واسط " بین مردم و انقلاب است، خاطر نشان کرد: اصلاح این حلقه واسط برای خدا به هیچ وجه کار سختی نیست و خدا کسانی که دغدغه خدمت به انقلاب و مردم را ندارند، نابود خواهد کرد (29131)
سینا از شیراز
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۰۸:۳۷
به زودی از نظر زمین شناسی. مثلا میگن به زودی عمر خورشید تمام میشه. (29143)
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۱۱:۳۱
....فاز اول هدفمدی رو که اجراکرد قبلش همه چیز گران شد بعد دریافت یارانه هم که تا الان افزایش قیمت ها به روز شده از طلا هم نوسانش بیشتره این یارانه هارو که مردم بدبخت نمیدونن به قبوض بدن یا به نان بی کیفیت یا بنزین یا اجاره خانه یا پوشاک یا خوراک ویا ... ماشاا... اینقدر زیاده که نمیدونیم چکارش بکنیم انشاا... که فاز دوم رو که فقط برای جبران پول هایی که به باد دادی تو این 8 سال آقای رئیس جمهور نتونی اجرا کنی مثلا برای پر کردن صندوق ذخیره ارزی یا جاهای دیگه که از یک طرف یارانه بدی از طرف دیگه صد برابر بکشی روی اقلام مصرفی مردم بابا تو این 8 سال برای فقط هم کارگرا چه کار کردی ... بقیه کاراتم پیش کش خودتون و طرفداراتون (29180)
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۱۳:۴۵
منظور بعد انتخابات رییس جمهوری است (29225)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۱۵:۴۹
راست میگه دیگه آلودگیها به زودی پاک میشوند چون تا خرداد دیگه ایشون تشریف ندارند ولی مشکل اینجاست که آلودگیها یکی دوتا نیستند (29254)
زنده باد ايران ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۰۱ ۱۵:۴۶
يا علي مدد مرد عدالت (29447)
۱۳۹۱/۱۲/۰۲ ۰۰:۱۵
هشت سال منتظر ماندیم یک اتفاق درست نیفتاد.هنوز هم بعد از گذشت این
زمان طولانی باز هم چه سماجتی که مثل همیشه این هشت سال در آخرین
لحظات میگویند { به زودی} که این زود هرگز فرا نخواهد رسید. (29550)
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ ۱۰:۰۵
بابا به والله قسم که ما چنین خدمتکارانی را نخواستیم چه کسی را باید ببینیم؟ (30155)