به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۶۴۱۴۰
پست و مقام برخی در گرو حرف‌های بی‌ربط است

هادی غفاری: دوره «دندان خرد‌کردن» گذشت

گروه سیاسی: حجت الاسلام هادی غفاری از احضار خود به دادگاه ویژه روحانیت خبر داد و اظهار داشت: علت احضار به سخرانی بنده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر می‌گردد. آن ها قصد شلوغ کردن داشتن و در طول سخنرانی شعار فتنه گر- فتنه گر به راه انداختند.
هادی غفاری: دوره «دندان خرد‌کردن» گذشت
هادی غفاری با اشاره به اتفاقاتی که در سفر هفته گذشته به شیراز رخ داد در پاسخ به اظهارات منتشر شده از امام جمعه موقت شیراز مبنی بر اینکه اگر غفاری اینجا بود و مردم پیدایش میکردند دندان هایش را خرد می کردند گفت: شما قاضی هستید یا حاکم؟ کشور قانون دارد. از ستاد نماز جمعه تعجب می کنم چرا برخوردی نمی کنند؟ اگر اشتباه هم کرده ام من را با احترام و مهربانی دعوت به مراعات اخلاق کنند نه اینکه فحاشی کنند شما چه کاره ای که دندان خرد کنید دوره دندان خورد کنی گذشت...الان دوره اخلاق و بحث و مناظره است. من از هر مناظره ای با وی استقبال می کنم. اگرسر عقل آمد و توبه کرد من هم از حق خودم میگذرم. وی به تشریح اقدامات آن روز پرداخت و ادامه داد: صحبت های من ربطی به مسائل 88 نداشت و اساسا دعوت به تقوا بود. بحث خداشناسی و تقوا بود، به دانشجویان پزشکی توصیه کردم پس فردا که پزشک شده و موقعیتی یافتید مردم را فراموش نکنید، اما آن ها داد و قال را ه انداختند.

غفاری افزود: پس از پایان سخنرانی ام به سمت فرودگاه رفتیم و عده ای جلوی حرکت اتومبیل ما را گرفتند، با قفل فرمان شیشه ماشین را شکستند. و اگر محافظ های شیشه اتومبیل نبود مغز من متلاشی می شد و راهی قبرستان می شدم.عده ای هم برای نجات جانمان ما را از این معرکه نجات دادند. عضو نیروهای خط امام در ادامه به جزئیات حضورش در دادگاه ویژه روحانیت اشاره کرد و گفت: شکایتی نکردم چراکه سودی نداشت. اما دادگاه ویژه روحانیت من را احضار کرد. دادستان هم فرد محترمی بود. به او گفتم متن صحبت های من ضبط شده است، کجای حرف های من ایراد داشته او گفت: اینجا نوشته شما تشویش اذهان عمومی کرده اید و گفتم دعوت به تقوا و فضیلت و خدا ترسی آیا تشویش اذهان عمومی است؟

وی با اشاره به اظهاراتش در دادگاه ویژه روحانیت در خصوص وقایع 88 گفت: توضیحات لازم و جزئیات را ارائه کردم و این ماجرا ختم به خیر شد. غفاری در پاسخ به این سوال که آیا برای سخنرانی های آینده شما مشکلی پیش نیامده است؟ گفت:خیر. اما ناچارم بگویم که امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه با بد اخلاقی تمام درباره من صحبت کرد او می گفت از دوره اول مرا می شناسد. اتفاقا در دوره اول منافقین داشتند کشور ما را میخوردند و زندگی ما ایستادن در برابر منافقین بود.

عضو نیروهای خط امام اظهار داشت: دوره اول مجلس را به خاطر دارم. رضوی اردکانی کلمه ای در جهت حق و باطل بیان نمی کرد. اما اکنون میدان یافته است. ما گاهی به شوخی می گوییم مفتیانی هستند که حرف مفت می زنند اما مفتی حرف نمی زنند. به تعبیری دیگر پست و مقامشان در گرو حرف های بیربطی است که می زنند.همه بدانند که این معامله را برای شب اول قبر گذاشته ام. وی همچنین با بیان اینکه وزارت علوم باید سخنران را در جریان جو دانشگاه قرار دهد، خاطرنشان کرد: ابتدا اجازه برگزاری چنین مراسمی را ندهند یا از مراجع قانونی تضمین امنیت سخنران را حفظ کنند. انجمن اسلامی از پیش مجوز داشت و برنامه ریزی ها از قبل انجام شده بود. حرف ما این است که همه باید پایبند به قانون باشند.
مرجع : ایسکانيوز