به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۵۹۵۲۴
نفت از سد پدیده گذشت

لیگ برتر فوتبال، سپاهان بازی باخته را برد

گروه ورزشي: در ديدارهاي امروز ليگ برتر در هفته سوم، تيم سپاهان اصفهان با حساب سه بر دو برابر استقلال خوزستان را شکست داد.
لیگ برتر فوتبال، سپاهان بازی باخته را برد
به گزارش ایسنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان با برتری سه بر دو شاگردان حسین فرکی به پایان رسید. در این دیدار ابتدا استقلال خوزستان در دقیقه 28 توسط محمد اوسانی به گل رسید و در دقیقه 45 با گل مهدی شریفی نیمه نخست بازی با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این شاگردان عبدالله ویسی بودند که در دقیقه 51 از میزبان خود پیش افتادند و این سیف اللهی بود که گل دوم را برای آبی های خوزستان به ثمر رساند. در ادامه این دیدار تیم سپاهان یکپارچه حمله شد و وریا غفوری در دقیقه 64 و مهدی شریفی در دقیقه 78 کار را سه بر دو به سود سپاهان کردند تا شاگردان حسین فرکی با این سه امتیاز 23 امتیازی شوند و موقتا در رده سوم قرار بگیرند. استقلال خوزستان هم 12 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده یازدهم است.

نفت از سد پدیده گذشت

دیدار نفت تهران و پدیده مشهد با برتری یک بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید.
دیدار تیم های نفت تهران و پدیده مشهد از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. تک گل این دیدار را لئوناردو پادوانی در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و تلاش شاگردان مرزبان برای به تساوی کشاندن این دیدار به نتیجه ای نرسید تا نفت تهران با این سه امتیاز به روند رو به رشد خود ادامه دهد. نفتی ها با این پیروزی 21 امتیازی شدند و موقتا در رده چهارم جدول ایستادند. پدیده نیز 17 امتیازی باقی ماند و در رده نهم باقی ماند.