به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۵۶۹۸۷

از بي‌شخصيتي کي‌روش تعجب نمي‌کنم

گروه ورزشي: منصور پورحيدري از حرف هاي کي روش به شدت عصباني است. مدير فني استقلال هميشه منطقي انتقاد کرده و محترمانه حرف زده است. اين بار اما قصه فرق نمي کند.
او در واکنش به صحبت های کی روش مبنی بر اینکه منتقدان را خام خام می خورم و یا اینکه اگر آنها را بخورم دل درد می گیرم به خبرنگار ورزش سه می گوید: از بی شخصیتی کی روش تعجب نمی کنم. او در این مدت نشان داده که چه شخصیتی دارد. هر چه دلش می خواهد نثار پیشکسوتان و مربیان ایرانی می کند و هیچ کس هم جلودارش نیست. تعجب نمی کنم هر حرفی از دهان او خارج شود و هر اتفاقی از طرف او بیفتد. از کی روش همه چیز بر می آید. این را در برخورد با آدم های مختلف نشان داده و هیچ انتظار دیگری از او وجود ندارد.

پورحیدری در ادامه می گوید: کی روش درک نمی کند که یک مربی باید انتقادپذیر باشد. فقط دنبال فرصتی است تا جواب بدهد. همه کارهای او زیر سوال است. هم رفتنش از ایران و هم برگشتنش. مطمئن باشید او به هیچ عنوان از اینجا نمی رفت. فقط می خواست کمی ناز کند تا قیمتش را بالا ببرد.

کی‌روش مدعی شده که غیر از ایران پیشنهادهای دیگری هم داشت. پورحیدری می گوید: بهتر از ایران برای کی روش جایی وجود نداشت. اگر او گفته که پیشنهادهای بهتر داشته من هم می توانم بگویم که از 10 تیم پیشنهاد دارم. شک نکنید اگر پیشنهاد بهتری داشت یک روز هم در ایران نمی ماند. البته امیدوارم که به او پیشنهاد بدهند تا برود. اگر برود هم ما از دستش راحت می شویم و هم فوتبال مان.

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۲۳:۱۲
بخدا کی روش بدرد فوتبال ما نمیخورد...بزارین بره کشور خودش ... بهتر از مربیهای ایرانی نیست ..چه گلی به سر ما زده؟؟؟ (254387)
عبدالوحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۷:۳۸
بابا مربی ایرانی توی اسیا نتیجه نمیاره ، همه شون وابسته به جناحهای سیاسی هستند و یا پشت پرده نتیجه میگیرند ، امثال مهاجرانی ، حبیبی ، شرفی ، دهداری دیگه تو این فوتبال به وجود نمی ایند (254416)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۲۳:۱۶
واقعا همچين حرفي زده بايد اخراج بشه چون توهينش به ايران و ايراني (254388)
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۰:۱۰
دیگه دیره واسه لغو قرارداد
چون فقط ایران ضرر میکنه البته خدایی فدراسیون موافق اینکار نبود و فشار مردم باعث استخدامش شد
پیوست سیاسی
این نشون دهنده این هست که لزوما هر چیزی که زمانی اکثریت میگن درست نیست و باید کار رو به کاردان سپرد و اگر نه مملکتی که بخواد با دموکراسی واقعی بگرده دو روز هم دوام نمیاره
چون مردم اکثرا خودشون هم نمیدونن چی میخوان و تحت تاثیر جو هستن
مثلا مردم آمریکا به خاطر صلح به اوباما رای میدن بعد میگن به سوریه حمله کن !!! (254396)
ایمان
United States
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۲۳:۲۲
بعید به نظر می رسد کی روش این حرف ها را زده باشد چون او کاملا" تا حالا حرفه ای عمل کرده و بیهوده حرف نمی زند. (254389)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۲۳:۴۰
اگه کیروش واقعا اینجوری حرف زده باشه، منصور پورحیدری حق داره... آقای پورحیدری واقعا در دوران مربیگری که از ایشون علی الخصوص در استقلال بیاد دارم، شخصیت صبوری بوده اند... (254391)
مريلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۰:۱۱
واى ازاين فوتبال كثيف (254397)
اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۰:۲۳
از مربی که با اونهمه پشت چشم نازک کردن و کلی فرش قرمز پهن کردن فدراسیون حاضر شد هدایت تیم ملی رو به دست گرفت انتظاری بیشتر از این نمیره (254401)
ﺳﺎﺣﻞ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۰:۴۵
ﺑﻬﺎﺭ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﻣﺸﻜﻠﺖ ﺑﺎ ﻛﻲ ﺭﻭﺵ ﭼﻴﻪ?ﺧﺐ ﺑﮕﻮ ﻣﺎﻫﻢ ﺑﺪﻭﻧﻴﻢ,ﻭاﻻ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻳﻪ ﺗﻴﺘﺮ ﻋﻠﻴﻬﺶ ﻣﻴﺰﻧﻲ... (254404)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۰:۵۵
من خواهش میکنم آقای پورحیدری به عنوان مربی بین المللی معرفی شود ببینیم چه کشوری حاضر است ایشان را استخدام کند....!!! (254406)
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۲:۱۴
من اصلا فوتبال دوست نیستم ولی فرض کنید کی روش نباشه.کی میخاد این تیم دره پیتو جمع کنه؟؟دوستان مافیا و جادوگران و دلالان؟؟؟؟ (254408)
سیاوش
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۳:۲۰
بهار مشکل شخصی با کی روش داری ؟! همین که روی بازیکنای پر ادعا مثه رحمتی و عقیلی رو کم کنه خوبه تیم باید نظم داشته باشه (254411)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ۰۷:۵۳
دوستان خواهشمند است زود قضاوت نکنیم همیشه در دعوا و بحث باید صحبتهای هر دو تن را روبروی هم گوش داد و بعد از آن اظهار نظر کرد. من طرفدار آقای کی روش نیستم ولی مطمئن باشید ایشان هم حرف برای گفتن دارند. (254419)