به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۳۹۳۳۷
گزارشی از وضعیت پزشکی آقای کروبی

هادی خامنه‌ای: روزگار سخت، می‌گذرد

گروه سياسي: فاطمه کروبی همسر حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی با حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سايت خط امام، در این دیدار که جمعی از اعضای سازمان جوانان مجمع نیز حضور داشتند ابتدا خانم کروبی به بیان گزارشی از وضعیت پزشکی آقای کروبی پرداخته و در کل حال عمومی وی را خوب توصیف کرد. همسر رییس اسبق مجلس افزود: آقای کروبی بعد از انتقال به منزل خودشان بعد از سه سال امکان استفاده از هوای آزاد و آفتاب برای ساعاتی در روز را پیدا کرد.

خانم کروبی در ادامه افزود: آقای کروبی مثل گذشته غیر از رادیو تلویزیون دولتی، فقط امکان دسترسی به روزنامه های همشهری و جام جم را دارد. سید هادی خامنه ای نیز ضمن تبریک خجسته زاد روز دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالروز تولد امام خمینی و و تقدیر از مقام زن، به بیان خاطراتی از مبارزات و تلاش کروبی و همراهی همسرش در سالهای دشوار مبارزه با رژیم ستم شاهی پرداخت و خطاب به خانم کروبی گفت: آن ایام سخت گذشت و شما با صبر و بردباری تحمل کردید و قطعا در این شرایط دشوار هم تحمل و صبر شما منشآ امید و تجربه مي‌شود و روزگار سخت مي‌گذرد و یاد مقاومت و صبر شما و آقای کروبی در یادها مي‌ماند و شما از این امتحان بزرگ سربلند بیرون مي‌آیید.

دبیر کل مجمع نیرو های خط امام اظهار داشت: همه ما در امتحانی بزرگ قرار داریم و نتیجه آن عبرتی مهم در تاریخ خواهد بود. پرسش ها و اما و اگر های زیادی هست که شاید امروز پاسخ آن ها به صورت روشن و علنی مطرح نشود اما علی رغم میل دیگران، تاریخ، پاسخ همه ی آن ها را روشن خواهد ساخت و امیدوارم ما در این امتحان سربلند باشیم.

وی ضمن اظهار امیدواری برای آزادی آقایان کروبی، موسوی، خانم رهنورد و سایر زندانیان گفت: متاسفانه گاهی از یک سو دو عنصر درایت و دلسوزی در پیگیری امور فراموش مي‌شود و از سوی دیگر تا مسایل سیری منطقی به خود مي‌گیرد بلافاصله جریانات افراطی و تندرو موانعی را ایجاد کرده و اجازه نمی دهند که مشکلات کشور مسیر طبیعی خود را طی کند اما همین جریانات نمی دانند که مردم فطرتا حقیقت جو هستند و از همه چیز اطلاع دارند و آیندگان قضاوت دقیقی از امروز خواهند داشت. خانم کروبی نیز ضمن تبریک متقابل میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و تشکر از سید هادی خامنه ای، سلام و پیام دوستی و محبت آقای کروبی را به ایشان ابلاغ کرد.
مرجع : انصاف نيوز