به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۵۵۵۵۵
سه مدال سهم ما بود

نتايج ورزشکاران‌ايران در روز سوم اينچوئن

گروه ورزشي: ورزشکاران کشورمان در سومين روز از بازي‌هاي آسيايي به رقابت پرداختند و سه مدال کسب کردند. کاروان ایران در سومین روز بازی‌های آسیایی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نقره شد و وارد جدول توزیع مدال‌ها شد. در زیر نتایج کامل عملکرد کاروان ایران در سومین روز این بازی‌ها را مشاهده می‌کنید.
نتايج ورزشکاران‌ايران در روز سوم اينچوئن
تیراندازی
مرحله فینال تیراندازی تفنگ بادی بانوان با حضور 8 تیرانداز برتر برگزار شد که نجمه خدمتی با امتیاز 207،9 و نرجس امام قلی‌نژاد با امتیاز 206،6 نمایندگان کشورمان به ترتیب مدال طلا و نقره رسیدند. تیم ایران در تفنگ بادی 10 متر مدال نقره را کسب کرد تا روز شوم با کسب سه مدال برای ایران آغاز شود. تیم بانوان تپانچه 25 متر ایران متشکل از الهام هریجانی، مریم سلطانی و سارینا قرابتی در بخش تیمی با 846 امتیاز در رده دهم قرار گرفت. در این رقابت تیم کره جنوبی در رتبه نخست ایستاد.

شنا
جمال چاووشی‌فر امروز در ماده 50 متر کرال با ثبت رکورد زمان 26 ثانیه و 77 صدم ثانیه در گروه خود چهارم و در مجموع چهاردهم شد و از صعود به فینال بازماند.
با این وجود وی همانند روز گذشته رکود ملی کشورمان که پیش از این هم در اختیار خودش بود را ارتقا داد. رکورد قبلی چاووشی‌فر 27 ثانیه و 10 صدم ثانیه بود.

قایقرانی
در رقابت‌های شانس مجدد روئینگ سبک وزن عاقل حبیبیان امروز به رقابت پرداخت و موفق شد به فینال راه پیدا کند. فینال این مسابقات چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. تیم روئینگ 4 نفره ایران در هر دو بخش مردان و زنان توانست در مرحله رپه شارژ یا شانس مجدد جواز حضور در مرحله فینال را کسب کند. تیم روئینگ بانوان ایران متشکل از حمیرا برزگر، نازنین ملائی، مهسا جوار و سولماز عباسی‌زاد و تیم روئینگ مردان شامل سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری بود. فینال این رقابت‌ها چهارشنبه برگزار می‌شود.

هندبال
تیم ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی با برتری 29 بر 25 مقابل کویت در صدر گروه B قرار گرفت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

وشوو (تالو)
حمیده برخور تالوکار بانوان ووشوی کشورمان در فرم تایچی‌ جین از میان 13 تالوکار به عنوان دهم دست پیدا کرد. برخور در این فرم در شرایطی با نمره 8،33 به کار خود پایان داد که نماینده چین با نمره 9،75 در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. او امروز عصر نیز در فرم تایچی چوان مبارزه می‌کند. وی در فرم تایچی‌ چوان بین 13 تالوکار به عنوان دهم دست پیدا کرد. برخور در این فرم با نمره 9.13 به کار خود پایان داد.

فرشاد عربی ملی‌پوش پرامید کشورمان در فرم نانچوان نیز صبح امروز به میدان رفت و در پایان امتیاز 9،53 را از داوران گرفت و در بین 16 نفر هشتم شد. عربی در فرم نانگون با کسب امتیاز 9.63 هم‌رده با شرکت کننده ویتنام و میانمار چهارم شد. در این رده دی وانگ چینی با امتیاز 9.78 در رده نخست ایستاد. 16 تالوکار در این فرم حضور داشتند.

فوتبال
تیم فوتبال امید کشورمان که در مرحله گروهی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی مقابل ویتنام شکست خورده بود و در دیدار با قرقیزستان نیز نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد، با برگزاری دیدار ویتنام و قرقیزستان حذفش از این دوره از رقابت‌ها قطعی شد. ویتنام و قرقیزستان امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که در این دیدار ویتنامی‌ها موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند و با این نتیجه تیم ایران از دور رقابت‌ها حذف شد. گل ویتنام را در وو مینه توان در دقیقه 63 وارد دروازه قرقیزستان کرد. ایران در صورتی صعود می‌کرد که ویتنام بیشتر از 3 گل در این بازی می‌زد.

دوچرخه‌سواری
در ادامه مسابقات دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی و در ماده اومنیوم حذفی، حسین ناطقی از گردونه مسابقات حذف شد و شانس مدال را از دست داد. در این ماده چو هوسنگ از کره جنوبی اول و ناطقی در مجموع هفتم شد. محمد دانشور خرمی هم در پایان مسابقات دوچرخه سواری اسپرینت انفرادی و در تلاش برای کسب جایگاه نهم تا دوازدهم با زمان 10.959 در رده یازدهم قرار گرفت.

جودو
محمد جمالی مقابل حریف مغولستانی و شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند و پنجم شد. جواد محجوب هم مقابل حریف کره‌ای قرار گرفت و در نهایت شکست خورد تا دستش از مدال برنز این بازی‌ها کوتاه بماند. با شکست محجوب، کلکسیون ناکامی کاروان جودوی کشورمان در بازی‌های آسیایی کامل شد تا این رشته بدون کسب مدال در اوزران انفرادی به کارش در این رقابت‌ها خاتمه دهد.

وزنه‌برداری
مسابقات وزنه‌برداری دسته 69 کیلوگرم بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون امروز (دوشنبه) آغاز شد و پس از انجام حرکات یک ضرب نوبت به حرکات دو ضرب رسید تا وزنه‌برداران این دسته از جمله جابر بهروزی نماینده کشورمان به روی تخته بروند.
وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان که در حرکت یک ضرب فقط موفق شد وزنه 144 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و موفق به مهار وزنه 149 کیلوگرمی نشد، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 176 کیلوگرمی را انتخاب کرد و نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و برای بار دوم وزنه 181 را انتخاب کرد. بهروزی در بار دوم هم موفق به مهار وزنه انتخابی‌اش نشد. بهروزی در بار سوم نیز موفق به مهار وزنه 181 کیلوگرم در حرکت دو ضرب نشد تا با این شرایط به کار خود در بازی‌های آسیایی پایان بدهد.

ووشو (ساندا)
شهربانو منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی با حریفی از کشور چین روبرو شد و شکست 2 بر صفر مقابل او از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.
الهه منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی وزن 52- کیلوگرم به مصاف جهارانا گورونگ نپالی رفت و با برتری 2 بر صفر مقابل این حریف راهی مرحله نیمه نهایی شد.
منصوریان فردا (سه‌شنبه) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از کشور میزبان (کره جنوبی) می‌رود.
محسن محمد سیفی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 65- کیلوگرم به مصاف سوبانبک بوژوئف قرقیزستانی رفت و با برتری 2 بر صفر مقابل این حریف راهی مرحله نیمه نهایی شد.
سجاد عباسی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 70- کیلوگرم به مصاف جومانیازوف رفت و با برتری مقابل وی راهی مرحله نیمه نهایی شد.
حمیدرضا لادور در مرحله یک چهارم نهایی وزن 75- کیلوگرم به مصاف زاید محمد حسین از اردن رفت و با برتری مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه نهایی شد تا جمع سانداکاران کشورمان در این مرحله کامل شود.