به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۵۸۵۲۵
کمبود مهاجم، معضل بزرگ پرسپوليس

شرمم مي‌آيد بگويم اين تيم‌پرسپوليس است

گروه ورزشي: پيشکسوت پرسپوليس گفت: شرمم مي‌آيد بگويم تيمي که به سايپا باخت، پرسپوليس است.
شرمم مي‌آيد بگويم اين تيم‌پرسپوليس است
مرتضی فنونی زاده بعد از شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: پرسپولیس در نیمه اول خوب کار کرد اما برای فوتبالی که در نیمه دوم دیدم، شرمم می‌آید بگویم این تیم پرسپولیس است. وی افزود: به نظرم سرمربی تیم مقصر نیست اما درخشان هم نباید این تیم را در مقطع فعلی قبول می‌کرد. با این حال کسانی که این تیم را بستند باید پاسخگو باشند. پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظرم شرایط پرسپولیس سخت است اما به هواداران می‌گویم مطمئن باشند که استقلال را می‌بریم.

کمبود مهاجم، معضل بزرگ پرسپوليس
همانطور که حميد درخشان بارها و بارها گفته بود پرسپوليس با کمبود يک مهاجم تمام عيار و کلاسيک برخوردار است. به گزارش "ورزش سه" حمید درخشان بلافاصله بعد از حضور در پرسپولیس اعلام کرد که این تیم نقاط ضعف معدودی دارد که باید با جذب بازیکنان خبره برطرف شود. او طی چند هفته گذشته بارها و بارها اعلام کرد که نیاز به یک مهاجم گلزن و متخصص در امر گلزنی دارد. موضوعی که تا به حال از سوی باشگاه انجام نشده است. بازی امروز پرسپولیس و سایپا نیز نشان داد که پرسپولیسی هیچ کدام از موقعیت های بالای 80درصدی را که روی دروازه سایپا داشت، نتوانست تبدیل به گل کند. همین مساله نشان می‌ دهد که مشکل اصلی پرسپولیسی ها نداشتن یک مهاجم متخصص در امر گلزنی است.
این در حالی است که رضا نوروزی امید اول علی دایی در پیشانی خط حمله که ابتدای فصل جذب شد، دچار پارگی رباط شده و مدت ها دور از میادین خواهد بود.

بنگر: ما به زور 10 نفر مي‌ شويم
محسن بنگر مدافع پرسپوليس به شدت از شکست سرخپوشان ناراحت به نظر مي‌ رسيد. بنگر  در مورد شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: سایپا یکی از ضعیف ترین تیم هایی بود که مقابل ما ظاهر شد. پس ببینید ما چقدر بد بودیم که به این تیم باختیم. بنگر افزود: متاسفانه در طول 90 دقیقه یک توپ روی دروازه ما آمد که همان تبدیل به گل شد و من بابت این مساله متاسفم.
مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا سرخپوشان فشاری را که باید به اندازه کافی روی دروازه سایپا می‌ آوردند نیاورند گفت: به خدا تیم ما به زور 10 نفر می‌ شود، ضعیف هستیم و نمی‌ دانیم باید چه بکنیم. تعداد زیادی از نفرات ما مصدوم و محروم بودند و همانطور که گفتم ما به زور 10 نفر می‌ شویم.

پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۹:۴۵
میدانید چرا علی دایی برای بستن یک تیم شش دانگ تلاش نکرد؟چون میدانست نهایت که تیمش نتیجه نگیرد میره بیرون و به میلیارد ها پولش هم آسیب نمیرسه .غلام رضایی را آزاد کرد محسن مسلمان و حسینی مدافع خوبش را رها کرد و تیم را هم خوب نبست شد این نتیجه .حالا هواداران بزنند تو سر خودشون همینه که هست اما تیمشان را رها نکنند. (257259)
بنر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۳:۰۷
یکم به این حرفت فکر کنی بد نیست کدوم ادم عاقلی بازیکنای خوبشو از دست میده این کار هیات مدیره بود که دست داییو خالی بزاره تا تیم نتیجه نگیره و اخراجش کنن (257298)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۹:۵۱
پرسپولیس و استقلال باید به طرفدارانش واگذارشود (257260)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۹:۵۳
از قدیم های پرسپولیسی خانواده شنیدم که مرحوم صفر ایرانپاک(خدا رحمتشون کنه)مثل رونالدوی حالای رئال بود و تو هر بازی بوی گل میداد و یک هافبک خلاق بنام علیرضا عزیزی داشتند که تیمها از دستش عاجز بودند اما حالا میلیارد حرف میزنه و خلاقیت صفر.. (257261)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۹:۵۹
اقای فنونی زاده بیست سال است که پرسپولیس وجود خارجی ندارد (همانطور که استقلال ندارد). هر سال سازمان تربیت بدنی و بقیه نهادها و گاه پولدارانی نظیر هدایتی و سیاسی به هوس عده ای را گرد هم جمع می کنند و اسمش را می گذارند پرسپولیس و سال بعد عده ای دیگر هوس پرسپولیس سازی دارند که این ماجرا سالهاست ادامه دارد. مطمئن باشید که هوس سیاسی نیز برای مطرح شدن به پایان می رسد و پس از مقدار قلیلی از پولهای باداورده تیم را رها می کند تا نوبت سهم خواهان بعدی شود. (257262)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۰:۱۴
حالاسرمربی مقصرنیست پس باز لابد شهریار مقصر اقای فنونی زاده؟دروغ درروز روشن شاخ ودم نداره.
اقای بنگر چرابهانه میارید که به زور 10نفرمیشیم.پس به غیراز از اون 5نفر مصدوم و محروم بقیه فوتبال بلد نبودند نه؟اقاجون نوک حمله گل نمیخوره بلکه شما گل راپذیرا میشوید بعدش میگید نوک حمله نداریم.
اقای درخشان عاقبت بعد ازچند بازی اسان به صخره خوردی الان و بهانه میگیری که فایده ندارد (257263)
بنر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۱:۰۰
چرا زمان دایی نمیگفتی تیم بازیکن نداره الان میگی؟چرا اون موقع فقط از دایی انتقاد میکردی؟خوبه آدم تو زندگیش یه کم مرد باشه (257267)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۲۱:۲۷
این ادم بدرد مربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمی خورد کارنامه (درخشان) در تیم شاهین بوشهر می درخشد. این ادم درسطح لیگ یک می باشد (257273)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۰۰:۲۷
دایی بدرد مربیگری فوتبال نمیخوره
فقط واسه کاسبی خوبه خیلی چاق شده
افشاگری های دایی را ببینید وای از همه چیزش از خیلی قبل خبر داشته
از نا داوریها از پایان خدمت بازیکنان بقیه را نگم بهتره (257303)
ارسلان
Thailand
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۰۷:۵۰
از اینکه دوربین های صدا و سیما را به ورزشگاه راه ندادند و این مسابقات پخش نشد خیلی خوشحال شدم .
امیدوارم دو طرف به توافق نرسند و ما از شر آفت فوتبال خلاص شویم و سرمایه های هنگفت ملی ما در جای مناسب خود هزینه شود. (257322)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۰۷:۵۵
این اتفاق مبارکی است ایکاش استقلالم همینطور بد نتیجه بگیره مثل تیمهای ملی فوتبال رده های مختلف شاید این تب وتاب فوتبال پایین بیاد و پولای آنچنانی توش خرج نشه و ورزشهای دیگه شکوفا بشن (257323)